PDA

View Full Version : pitstop.tv


Peter Baert
13-05-2003, 21:20
Marc Goossens doet zijn verhaal in een exclusieve streaming video op www.pitstop.tv .

Werner333
13-05-2003, 21:33
Enkel een link ===> Site updates.

Peter Baert
25-05-2003, 12:20
Wie gisteren Pitstop TV gemist heeft, kan nog terecht op het net voor een streaming-versie van de reportage.
Het debuut van de Bora Tdi, de mysterieuze Audi Quattro en vooral de crash op het einde van Goossens, het zit allemaal op www.pitstop.tv .

Veel kijkplezier!

/* Enkel een algemene link => Site Update's, mvg, Bart, moderator @ depaddock.eu */

flugel
25-05-2003, 13:20
ik heb gisteren gene crash gezien... allé 'k heb toch niks gezien da'k zelf nie gezien had op den belpro, zijnde de gecrashte wagen zelf.
Van de crash zelf geen spoor...

Bart.Vandecavey
25-05-2003, 19:09
Peter ik vond het toch een heel woem woem filmpje! :D

NGT Racing
25-05-2003, 19:38
Bij mosa frein ne niewe embra-woem-yage bestellen doet woemderen

nmbs
26-05-2003, 19:23
De audi heeft verleden jaar ook een race meegedaan.
Dat was op de nurburgring

NGT Racing
26-05-2003, 19:26
Zijn die quattro's niet ouder dan de audi 80 van Kuismannen die omwille an zijn bouwjaar niet meer toegelaten was, of worden er voor de gast-wagens uitzonderingen gemaakt?

nmbs
26-05-2003, 22:08
Ik vind er niet meer informatie over.
Het bouwjaar van zijnen auto weet ik niet.
Maar ze zijn gemaakt van 1980 tot1991.
Waar hij bij rijd is een Ur Quattro en die Ur betekend oer (de eerste)
Hij rijd ook mee in de denivolcup http://www.uhsport.de/
nog een link http://www.quat.com/urqhome.html

Mark
26-05-2003, 22:50
De Divinolcup rijdt ook op Spa dit jaar, waarschijnlijk weer zo'n "prive-weekend". Staat namelijk niet op de kalender.........helaas zullen maar weinig paddockers deze cup in actie zien.....zelfde weekend als de 24U van Zolder.

Rijdt overigens best leuk spul in mee......

Pyle
04-06-2003, 20:01
Originally posted by Eric Dupain
Pyle, mag ik toch effe subtiel opmerken dat niet David Saelens maar wel Marc Goossens co-commentator was in Monaco ?

Iedereen heeft een vrije mening, hetgeen ik respecteer maar ... de beste stuurlui staan zoals steeds aan wal en het gras is altijd groener bij de buurman.

Toch nog effe iets zeggen over de collega's. Je zegt dat Peter en Filip ook nogal zaagden ... tja, ... sorry, daar ben ik het ook niet mee eens. Peter en Filip deden het vroeger ook goed.

Iedereen heeft zijn eigen stijl, zijn eigen manier om dingen aan elkaar te praten. Vergeet één ding niet. Zowel ter plaatse op het GP als in Brussel ( als we vanuit Brussel commentaar geven) moeten we ons altijd baseren op één en hetzelfde scherm, ... het beeld dat jullie ook te zien krijgen.

Sorry het was Mark Goossens, tja ik had op LaDeux gekeken :D

Ik heb niet gezegd dat Peter & Filip zaagden, ik heb gezegd dat ik erop gezaagd heb, maar bij hun laatste seizoenen was hun commentaar top!

Ik heb wel de indruk dat Mark meer moet zeggen dan Stefan. En dat Stefan maar wat zit te lullen en zit trots te wezen op Schumi en dat Mark dan nog eens iets deftig zegt. De commentaar is wel beter als Gert V diene van de gazet medecommentator is .... een combinatie Gert+Mark zou misschien beter zijn :)

Wat mij ook was opgevallen toen ik vorig jaar toevallig een GP op ITV zag.... die mensen proberen dat een beetje luchtig te brengen soms een grapje en zelf de dingen spannender laten lijken... wat het veel toffer maakt om naar te kijken.

Greetz,
Pyle

Peter Baert
05-06-2003, 13:02
Richard Burns was de snelste tijdens de shakedown voor de Acropolis, verslag op www.pitstop.tv

:)

/* samengevoegd met het bestaande topic van "pitstop.tv", mvg, Bart, moderator @ depaddock.eu */

Peter Baert
13-07-2003, 22:59
Was het niet echt een druk autosportweekend, dan biedt www.pitstop.tv toch heel wat info van heinde en verre.

Let vooral op de streaming video met de nieuwste vierwieler van Freddy Loix en de dubbele stream van de rally van Ieper. Get it full screen!

:)

Raceboy
13-07-2003, 23:02
Originally posted by Peter Baert
Was het niet echt een druk autosportweekend, dan biedt www.pitstop.tv toch heel wat info van heinde en verre.
:)

Pardon ? :eek:
Franco: Funcup +BCTS
Zolder: super prix

Peter Baert
13-07-2003, 23:05
Aha raceboy :)

Pardon?
"Niet echt" stond er, niet "niet druk".
Moeilijk te vatten denk ik.
Het was niet echt een druk autosportweekend.

:)

Je mag gerust es mijn kalender inkijken om te zien wat een echt druk autosportweekend is.

:)

yvdp
13-07-2003, 23:42
echt puik werk van de mensen van pitstop.tv! mooie site, en mooie reportages in de uitzendingen en op de site ook natuurlijk.