PDA

View Full Version : !!Kartgrid goes Koksijde!!


Flitser
16-05-2003, 16:36
Wij weten uit goede bron dat er op 15 juli ergens in Koksijde een circuit uit de grond zal oprijsen om menig kartpiloot te plezieren. De keerzijde van de medaille echter is dat het parcours even mysterieus als het is opgedoken, weer zal verdwijnen op 31 augustus.

We moeten dus snel zijn!

Kartgrid is dan ook op zoek naar tal van piloten die zich individueel willen meten in een bikkelharde strijd tegen de tijd.
Het tijdelijke circuit kent zo zijn regels en heeft geen zin om later als kartkerkhof te worden gebruikt, de regels zijn dan ook duidelijk;

Elke piloot rijdt drie reeksen van telkens 10 minuten met maximaal 12 karts tegelijkertijd op het circuit.
Niet je positie maar je beste tijd en je beste gemiddelde tijd tellen. Het heeft dus geen zin om het elkaar moeilijk te maken door de deur dicht te houden bijvoorbeeld. Aangezien een kleine test reeds heeft uitgewezen dat gewicht wel degelijk een verschil kan uitmaken zal er ook gewerkt worden in drie tot vier gewichtsklassen (afhankelijk van het aantal piloten dat zal deelnemen).

Aangezien wij de eersten zijn die over deze "inside-informatie" beschikken kunnen we nog kiezen wannneer we het evenement laten doorgaan.

Aan u de keuze.

Deelname aan dit unieke kust-evenement kost 37 euro per piloot en zal voorzien worden van de nodige toeters en bellen voor de winnaars.

Maak snel een keuze uit de vooropgestelde data en dan kunnen we eind van de maand beginnen met de inschrijvingen.
Nog nooit was een keuzemogelijkheid zo uitgebreid ;)

Stemmen kan op http://kartgrid.be/phpBB/viewtopic.php?t=1073
(Indien iemand mijn post kan omtoveren tot een identieke poll mag dat natuurlijk altijd :worship: )

redje
16-05-2003, 17:13
Ik heb al gestemd flitsie.

Speesman
16-05-2003, 17:53
Ik zal direct eens gaan kijken, dit kan ik niet aan mijn neus laten voorbijgaan :)

Flitser
30-05-2003, 09:15
De datum staat vast: 30 augustus

Meer gegevens volgen als de organisatie van dit evenement op punt staat :gas:

Flitser
02-06-2003, 12:19
"Kartgrid goes Koksijde" zal dus doorgaan op zaterdag 30 augustus.

De planning ziet er als volgt uit:

13u Registratie van de piloten + weging.
13u45 Vaststelling van de 4 gewichtsklassen aan de hand van de verzamelde gegevens.
14u Briefing van de piloten.
14u30 Start van de 1e sessie...

Een deelname bestaat uit drie reeksen van tien minuten waarbij niet alleen je snelst gereden tijd telt maar ook je gemiddelde tijd per reeks telt.

Uit elke gewichtsklasse maken de snelste vijf piloten kans op een overwinning in hun gewichtsklasse (op basis van de snelst gereden tijden).

Van deze vijf piloten wordt dan berekend wie het kleinste verschil heeft tussen zijn snelst gereden tijd en hun gemiddelde tijd, de regelmatigste van de vijf wordt bijgevolg uitgeroepen tot winnaar .

Dat je snel bent betekent uiteraard niet dat je ook een regelmatig piloot bent... aan jullie om het tegendeel te bewijzen.

Inschrijven kan door uw gegevens (voornaam, achternaam, adres en telefoonnummer) door te mailen naar Flitser@kartgrid.be
U zal nadat wij uw mail ontvangen hebben bericht terugkrijgen omtrent de betalingsvoorwaarden (37euro per piloot).

Flitser
02-06-2003, 12:22
U vindt het buiten -parcours in Koksijde -dorp, dichtbij de Sint-Pieterskerk, op het einde van de Kerkstraat, aan het einde van het militair vliegveld. (vanaf 15 juli tot 31 augustus)

Elke dag is het geopend van 10.00 uur tot 22.00 uur (laatste rit om 21.45).

Er wordt gereden met Sodi-karts.

Tijdsopname - systeem ter plaatse : elke piloot krijgt zijn tijdenblad.

Veilige baanafzetting met ondermeer banden muren.

Wegwijzer volgt.