PDA

View Full Version : Nieuwe karts in puurs


kartmonster
17-05-2003, 16:41
Ammaai,
Ik kom net terug van een namiddag karten in de inkart van puurs.
Die nieuwe karts(3 maand oud) vind ik persoonlijk nie echt schitterend. dankzij het chasis zijn de karts van puurs nu helemaal gelijk botsauto's. De zetel is precies ne lavabo, zelfs een soort viltlaag op de stoel helpt ni. Ik heb nog nooit een kussen moeten bijsteken, nu dus wel. Die motor staat zo hoog dat er op mijne elleboog zone grote buld staat, da ge zou denken da ik misvormd ben op die plek.
Algoed had ik kniepads aan, want ik denk da mijne rechterkant dan zou geruineerd zijn.

Het positieve is wel, dat ze redelijk goed door gaan,
en da erin puurs toch wel een buitengedeelte is waar ge is kunt op doorgaan, ma ook weer ni te hard, want dan sputterd de stuurinrichting tegen.

Kartmonster

schumivill
17-05-2003, 19:16
Ja,het zijn JB karts,zelfde dus als in Kortrijk,en ik ben er ook geen fan van.

Flitser
17-05-2003, 19:24
Om geen verwarring te zaaien:

Er zijn nog steeds twee soorten chassis' van Boxoen.

De composietkarts (terug te vinden in Maasmechelen, Kortrijk, Lapscheure en Inkart) en de nieuwe versie van de gewone JBK's.

Zo zal "The Pole" bij zijn streetraces met de nieuwe JBK's rijden en niet met de composietkarts... gelukkig ;)

Speesman
17-05-2003, 22:51
Ik ben er ook niet voor te vinden. Ik geraakte bijna niet meer uit de kartzetel (is ongeveer een badkuip :) ) en mijn kart ging ook niet echt goed vooruit (zal vermoedelijk slechte kart gehad hebben).

ralff1
18-05-2003, 20:52
Ik ben er ook niet meer voor te vinden ik vind er niet veel goeds aan

Mark
18-05-2003, 21:25
Originally posted by Flitser
De composietkarts (terug te vinden in Maasmechelen)


Paar weken terug in Maasmechelen geweest.....vreselijk, die bakstenen!!!! Daar gaan we dus nooit meer naar toe. Trouwens, had het idee dat centrum op zijn laatste benen loopt. Sportschool dicht......en krap 30 heats verkocht op een donderdagavond..das gene vette.

Mistery
18-05-2003, 22:35
Zonder enig vooroordeel, maar quasi iedereen blijft daar weg de laatste tijd...zal waarschijnlijk wel z'n redenen hebben...

Flitser
19-05-2003, 02:39
Originally posted by Mistery
Zonder enig vooroordeel, maar quasi iedereen blijft daar weg de laatste tijd...zal waarschijnlijk wel z'n redenen hebben...

Is het dan zo erg?
De eigenaars gaven me nochthans de indruk dat men het serieus wou aanpakken.
Qua accomodatie waren ze alvast goed bezig en had men mooie plannen enkele maanden geleden.
Spijtig van het circuit in twee verdiepen.

Beemer
19-05-2003, 16:31
Ik vind dat de stuurtjes in puurs ook zo hoog staan :(

kartmonster
19-05-2003, 21:19
ja da is wel, ge moet erop liggen.
Wa is da toch met de inkarts in vlaanderen,
tligt bijna dood. Je zou nog denken da enkel de JPR altijd goed te doen heeft.

Flitser
20-05-2003, 01:05
Vergeet niet dat het een tijdje crisis is geweest hé.
Enne... bijna dood zou ik toch nog niet durven zeggen want dan zouden er al heel wat hun deuren gesloten hebben... vooral als je kijkt hoeveel een kwartier karten slechts kost.