PDA

View Full Version : Schumi kampioen in Hongarije?


yvdp
14-08-2001, 14:15
Ik denk het wel. Weer een voorgevoel.

TiBo
14-08-2001, 17:22
"Kat in het bakkie" zouden onze noorderburen zeggen.

Volgens mij zou het wel eens bingo kunnen zijn. Toch zou ik het liever in Spa zien gebeuren. Schumi voor de vierde keer kampioen op zijn lievelingscircuit, .... in het mooie, exotische België ;)

Alain
14-08-2001, 17:41
Ik denk het niet. McLaren is traditioneel sterk in Hongarije en ik verwacht eerder een overwinning van Hakkinen voor DC.
Op Williams hoeven we niet te rekenen vrees ik. Hoewel, je weet maar nooit

Yannick
14-08-2001, 19:42
k hoop ook dat em werelkampioen word in Spa, voor men neus, zou prachtig zijn...
mor keb ook zon voorgevoel lijk de yves.
McLaren traditioneel sterk? ok, hakki eeft de 2 laatste races gewonne op de hungaroring en mor schumi eeft daar ook al 2 keer gewonne. en de motivatie is natuurlijk iets groter als je wereldkampioen kan worden eh? dus ier ne prono van mij:
1,Schumi M (zie theorie hierboven)
2,Hakkinen((bijna)altijd goed in Hongarije
3,Barri(Ferrari roeleert)
4,HH frentzen (moeah, da zou nogal wa zijn, kgun et hem)
5,Ralf Schumacher (toch zelfde as vorig jaar)
6,Coulthard(mja, kgun em toch noig een punt ;))

sloizz doewts
-->YaNNicK<--

Werner333
14-08-2001, 22:11
Ik denk dat het in Spa gaat gebeuren.
De week er na lopen we dan over een stuk asfalt waar Schummi zijn 4de titel heeft gewonnen.

airco
15-08-2001, 01:36
we zullen wel moeten wachten tot in SPA

Laskaat
15-08-2001, 10:22
Denk ook niet dat Shumi daar Wk zal worden, geen ideale locatie om te vieren zou ik zeggen. Maar denk nu toch ook niet moest hij aan de leiding zou rijden dat hij in het gras gaat parkeren om een andere voor te laten hé. Jullie zullen zien (ikke niet, vertrek 14 dagen op verlof) en ik zal het wel lezen in de krant.
Feit is dat hij het wel verdiend heeft, zeker Ferrari die dit seizoen wel duidelijk veel betrouwbaarder was dan de anderen. Verwacht volgend jaar wel een interressant jaar te zijn
Groeten,
De Laskaat

Sennake
16-08-2001, 20:51
Originally posted by Yannick
k hoop ook dat em werelkampioen word in Spa, voor men neus, zou prachtig zijn...


Argggggggggllllllllllllllll! Wat een nachtmerrie!!!
Oef, ik ben weer wakker.
Blij dat ik dat niet aan den lijve moet meemaken...:D :D :D

Yannick
16-08-2001, 23:09
Rofl sennake
mor bij u e da anders eh
ge moet u es voorstellen da ge voor de race schumi(in uw geval senna) (maybe) ontmoet en dat em dan WK word

Sennake
17-08-2001, 10:06
Ik kan het mij wel voorstellen Yannick, dat dat voor jou iets fenomenaals moet zijn, en ik gun het je van harte :)
Aan mij is het niet besteed, maar dat betekent niet dat ik de zon niet in het water kan zien schijnen hoor...

Alain
17-08-2001, 10:11
Aan mij is het niet besteed, maar dat betekent niet dat ik de zon niet in het water kan zien schijnen hoor...

Ja ja....:D

Bernie
17-08-2001, 13:44
Voila terug van vakantie, en ik hoop net als Yannick dat Michael voor mijne neus in Spa wereldkampioen wordt. BTW Yannick hoe gaat ge naar Spa (Is dat echt waar van die helikopter ????) anders kunnen we samen rijden (vrijdag en zaterdag bv)

Yannick
18-08-2001, 19:44
mja das echt waar
en ik ga alleen op zondag