View Full Version : GRATIS »»» Touring Cup »»» 25/05/03
Rrubinio
21-05-2003, 00:36
En alweer tovert Depaddock 10 gratis tickets voor de TOURING en SPRINTERS CUP van 25 mei 2003 uit zijn hoed.
Inclusief: Algemene toegang tot het circuit & toegang tot de paddock.
Exclusief: Parking, hapjes en dranken.
Mailtje sturen (pjs@tiscali.be) met vermelding van:
Naam en -of nickname + aantal kaarten (max. 2),
U ontvangt dan per re-mail alle verdere praktische informatie.
Het is vanzelfsprekend dat je voor dit alles Paddock member moet zijn !!.
Paddockers met een lidkaart genieten echter van een zekere prioriteit !!.
See you sunday
Kan er iemand onze kaarten afhalen donderdag, en ons deze zaterdagmiddag komen bezorgen ?
Anders moet ik nog eens over en weer om dat zootje op te halen. Ze zouden de ganse handel beter opsturen, dan moet ik zondagmorgen om 06.00 met mijn fietsje niet naar parking 69 :)
yannick88
22-05-2003, 00:40
Hallo Dries ik kan je kaarten donderdag gaan afhalen vanaf 15u op Zolder en je deze bezorgen op zaterdag in de late namiddag
met sportieve groeten van Jan Dupont
PS: graag een telefonische bevestiging plus je wagennr
Is in orde Yannick, na een vriendelijk telefoontje zijn ze hier mer courier toegekomen deze morgen om 06.00.
Thanks
Als ge goesting hebt komt ge zaterdag maar een pint drinken bij ons in de mobi hé. Wij zijn daar vanaf 14.00
is er zaterdag al iets te doen in zolder???????
Ja, tent opzetten en pinten pakken.
Originally posted by Driesco
Ja, tent opzetten en pinten pakken.
die volgorde lijkt me idd het beste :D
rijd daar nog altijd een auto van de paddock mee. heb er vorige koers ni op gelet
Nee, het project met de clio bleek éénmalig te zijn, maar driesco kan hier wellicht meer uitleg over verstrekken...
Driesco niet veel zin om de uitleg terug te doen. Er was een Depaddock Clio, en er komt een Depaddock BMW.
Toch veel vrienden gemaakt hiermee het vorige jaar.
Rrubinio
23-05-2003, 18:40
Originally posted by Driesco
Driesco niet veel zin om de uitleg terug te doen. Er was een Depaddock Clio, en er komt een Depaddock BMW.
Toch veel vrienden gemaakt hiermee het vorige jaar.
En hiermee zijn we flink OFFTOPIC.
En ik zit nog steeds met 7 kaarten ! ! !
:mad: Alé merciekes en bedankt. :mad:
Ik heb nog altijd niks van u gehoord. Heb ik nu kaarten of niet ?
RX-7 freakske
24-05-2003, 15:15
Ja hoor menskes, morgen is het weer zo ver, de tweede ontmoeting van de Sprinters en Touring cup van dit seizoen op Zolder circuit. Er doen zich geruchten de ronde dat vanaf dit weekend meerdere old timers gaan mee doen bij de Sprinters cup. Ze hadden zich uit voor zorgen thuis gehouden bij de eerste ontmoeting maar omdat het toch een succes lijkt te zijn komen ze nu met hun oudjes de buiten in. als ik het zo mag zeggen!
Greetz the little one
Originally posted by RX-7 freakske
Ja hoor menskes, morgen is het weer zo ver, de tweede ontmoeting van de Sprinters en Touring cup van dit seizoen op Zolder circuit. Er doen zich geruchten de ronde dat vanaf dit weekend meerdere old timers gaan mee doen bij de Sprinters cup. Ze hadden zich uit voor zorgen thuis gehouden bij de eerste ontmoeting maar omdat het toch een succes lijkt te zijn komen ze nu met hun oudjes de buiten in. als ik het zo mag zeggen!
Greetz the little one
Volgens mij reden die vorige keer ook al mee hoor. Een Lotus Elan is niet echt iets dat je nog dagelijks op de weg ziet he :+
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.