PDA

View Full Version : NIEUWE KARTS in RACELAND te Meeuwen


RX-7 freakske
24-05-2003, 16:21
Op het in door circuit te Meeuwen, worden binne korte tijd nieuwe karts in gebruik genomen. Het circuit is ook verandert nu, morgen ga ik even testen daar en zal ik zeker laten weten hoe het circuit nu ligt, het vorige circuit was snel maar ook weer wat aan de technische kant.

Greetz the little one

Speesman
25-05-2003, 21:23
Vraagje: waar ligt Meeuwen juist (het klinkt hollands)?

fordje
25-05-2003, 21:26
Meeuwen (Gruitrode) ligt in Limburg (Ken je wereld Spees!)

Da's weliswaar nie ver van Holland, maar het blijft Limburgia...

En dat moet van een Antwerpenaar komen....

Ottooke
25-05-2003, 21:40
Inderdaad, Meeuwen ligt tussen Genk en Bree.

RX-7 freakske
25-05-2003, 21:44
Dat klopt, ben net de nieuwe baan gaan testen, en ze is nu zeer mooi, paar spitse bochtjes en een zeer snel recht stuk. Normaal gezien worden dinsdag de nieuwe karts in gebruik genomen, dus dinsdag ben ik daar weer aanwezig.
Dan laat ik weer iets weten. Zondag aanstaande dus 1 juni is er een race daar, geen competitie ma een gewoon race ze duurt twee uur, ik zou zeggen kom eens een kijkje nemen maar de plaatsen zijn al vol zet. Zodra er nieuws is over een volgende race laat ik het jullie weten.

Greetz the little one

RX-7 freakske
27-05-2003, 22:22
Voila, ben net terug van Raceland in Meeuwen, de nieuwe karts zijn vanaf vandaag in gebruik genomen. Ze zijn nog niet helemaal op punt, maar gaan toch beter dan de vorige, veel betere grip, sneller en ook beter handelbaar.
De moeite waart vind ik. Nog 1 maal trainen deze week denk ik en dan zondag de twee uren race, die ik normaal met een kameraad reed maar hij is gekwetst dus zal ik het in men eentje moeten klaren. Maar dat zal wel lukken.

Greetz the little one

RX-7 freakske
01-06-2003, 20:46
Voila, de race zit erop. Het was een zeer fijne race, buiten dat het wat warm was maar voor de rest alles perfect. In de quali's waren we 5de, en in de race snel door een kleine fout van twee voorliggers naar de derde plaats, die hebben we kunnen vast houden tot ongeveer iets meer dan half weg wedstrijd en toen is mene kameraad overgestapt in de kart voor de laatste 40 45 minuten en hij is jammer genoeg trug gevallen naar de vijfde stek. Paar foutjes gemaakt en dan verlies je al direct wat tijd en voorsprong, maar omdat 1 deelnemer zich niet aan de regels had gehouden zijn we toch nog als vierde aangekomen!!!

7 September is de volgende 2-uren race, deze keer ga ik het alleen proberen!!!

Greetz the little one