PDA

View Full Version : JPR ---> nieuwe karts


flugel
25-05-2003, 20:30
De geruchten gingen al een tijdje de ronde en gisteren was het eindelijk zover, buiten het feit dat ze blijkbaar een zaterdag :rolleyes: uitgekozen hadden om hun oude karts weg te doen en hun nieuwe in de plaats te zetten was het eigenlijk vrij ontgoochelend om met die nieuwe gevallen te rijden, de motors zijn totaal nog nie gerodeerd wat inhoud dat de kart na elke bocht precies doodvalt, allemaal met nieuwe banden onder die je onmogelijk in een kwartier voldoende grip kan doen krijgen, de remmen is ook een verhaal appart, na het lange rechte stuk begin je best vroeg genoeg te remmen, ze pakken wel vre goe maar door de banden zonder grip schuif je toch nog ne meter of 5 verder...

conclusie, 't werd tijd dat er nieuwe karts kwamen, maar iets beter gerodeerd ware het toch plezanter geweest.

ah ja, het zijn stratos karts, dus geen composiet of andere gevallen das dan toch het positieve jpr blijven zweren bij echte karts.

krikke
25-05-2003, 22:06
Positief nieuws dan toch. Wij stonden op het puntje om JPR links te laten liggen wegens mizerie met de karts. Het laatste half jaar was er bij ons altijd wel een paar man aan het zagen over de niet evenwaardige prestaties van de karts...

Mistery
25-05-2003, 23:59
Wat mij hierbij opvalt is dat deze karts dus al een tijdje in de "ateliers" van JPR staan, en dat ze niet werden gebruikt wegens : "we moeten die nog inrijden". Voor de zoveelste keer dus een uitleg die nergens op slaat bij JPR.

En dat mensen overwegen om JPR links te laten liggen verwondert mij dus helemaal niet, daar is dus echt wel meer dan één reden toe...

Enfin, het hele verhaal van de ingebruikname van de nieuwe karts bevestigt dus eigenlijk wat we allemaal al wisten : JPR heeft een mooi circuit en over het algemeen een goede accomodatie. Nu nog een goede uitbating met een degelijke commerciële ingesteldheid erbij, en er valt echt wel iets van te maken... Maar zo lang dit achterwege blijft, vrees ik dat er meer en meer mensen de weg naar de andere kartingcentra zullen vinden.

Flitser
26-05-2003, 08:40
Er zijn GEEN nieuwe karts te JPR!

Reden van de andere karts waar jullie mee gereden hebben is dat JPR zaterdag de hele dag in Zellik aanwezig was met hun normale indoorkarts omwille van een soort van Streetrace voor een bedrijf.

De nieuwe karts komen in de loop van het jaar.

Wat is er verkeerd met de huidige uitbating Mistery?

Mistery
26-05-2003, 10:21
Originally posted by Flitser
Wat is er verkeerd met de huidige uitbating Mistery?

Dat zullen we met elkaar wel eens bespreken, Didier. Maar hier op een forum horen de details omtrent dit onderwerp echt niet thuis, echt waar, geloof me vrij...

Flitser
26-05-2003, 11:09
Point taken.

flugel
26-05-2003, 16:55
Originally posted by Flitser
Er zijn GEEN nieuwe karts te JPR!

Reden van de andere karts waar jullie mee gereden hebben is dat JPR zaterdag de hele dag in Zellik aanwezig was met hun normale indoorkarts omwille van een soort van Streetrace voor een bedrijf.

De nieuwe karts komen in de loop van het jaar.

Wat is er verkeerd met de huidige uitbating Mistery?

euhm zaterdag aanwezig op een bedrijfsevenement?? raar dat er dan toch nog meer dan 20 ouwe karts stonden, die ze er allemaal uit aan het halen waren

Flitser
29-05-2003, 08:00
Originally posted by flugel
euhm zaterdag aanwezig op een bedrijfsevenement?? raar dat er dan toch nog meer dan 20 ouwe karts stonden, die ze er allemaal uit aan het halen waren

En je kan met zekerheid zeggen of het wel degelijk de oude karts van JPR waren? Het gebeurd wel meer dat er karts aan elkaar uitgeleend worden om elkaar uit de nood te helpen hoor.
Ik ben zelf even op het bedrijfsevenement gepasseerd dus ik ben er wel vrij zeker van dat JPR in Zellik bezig was ;)

Wat bedoel je eigenlijk met:
Originally posted by flugel
die ze er allemaal uit aan het halen waren ?

flugel
29-05-2003, 11:28
Originally posted by Flitser
En je kan met zekerheid zeggen of het wel degelijk de oude karts van JPR waren? Het gebeurd wel meer dat er karts aan elkaar uitgeleend worden om elkaar uit de nood te helpen hoor.
Ik ben zelf even op het bedrijfsevenement gepasseerd dus ik ben er wel vrij zeker van dat JPR in Zellik bezig was ;)

Wat bedoel je eigenlijk met:
?

awel ze waren hun oude karts er vantussen aan het halen, en aan het vervangen door die andere ('k durf het al niet meer zeggen 'nieuwe' ;) )

Flitser
29-05-2003, 13:21
Originally posted by flugel
awel ze waren hun oude karts er vantussen aan het halen, en aan het vervangen door die andere ('k durf het al niet meer zeggen 'nieuwe' ;) )

:D ik bedoel het niet slecht hoor, ik wil enkel juiste info verstrekken. JPR heeft veel karts, meer dan je denkt maar JPR is ook één van de kartings die goed met andere samenwerken en zodanig ook makkelijk geholpen wordt door zijn "collega-kartings".

Als de nieuwe karts er zijn zal je dat wel merken, ik denk niet dat je er zal kunnen naast kijken ;)

redje
29-05-2003, 16:17
Originally posted by Flitser
:D ik bedoel het niet slecht hoor, ik wil enkel juiste info verstrekken. JPR heeft veel karts, meer dan je denkt maar JPR is ook één van de kartings die goed met andere samenwerken en zodanig ook makkelijk geholpen wordt door zijn "collega-kartings".

Als de nieuwe karts er zijn zal je dat wel merken, ik denk niet dat je er zal kunnen naast kijken ;)
Kdenk t ook nie. T verschil is nogal duidelijk.

Beemer
31-05-2003, 05:10
Het word wel tijd in JPR, want de onderlinge verschillen tussen de karts waren niet klein.