PDA

View Full Version : voor de Coninx

flugel
25-05-2003, 23:09
euhm... 3-0?

:D:D

Scapa
25-05-2003, 23:26
Wie zegt dat? Het kan immers nog zijn dat de match moet worden herspeeld eh :p :D

R@ce@holiC
25-05-2003, 23:31
Originally posted by stijnconinx
Wie zegt dat? Het kan immers nog zijn dat de match moet worden herspeeld eh :p :D De boksmatch of de voetbalmatch :rolleyes: :fight:

Benklak
26-05-2003, 13:48
R.Antwerp F.C. ploeg vant stad sinds 1880!

Greetzzz

airco
26-05-2003, 15:37
Ehm

1) Ten eerste is het Off-topic ... Thread gaat over Beveren - Anderlecht
2) Ten tweede ligt RAFC niet in Antwerpen (kijk naar de Postcode 21** terwijl alle antwerpse wijken met 20** beginnen)
3) Zelfs al zou RAFC nu in Antwerpen liggen, dan nog is het onmogelijk dat RAFC sinds 1880 de ploeg vant stad is. Pas rond de jaren 1970 is Deurne door de stadsuitbreiding een district van Antwerpen geworden. Daarvoor was Deurne een Boeren-dorp zoals Westerlo nu. Leer uw geschiedenis.
4) De voorbije 3 jaar was Germinal Beerschot alleszins de ploeg vant stad. Alle derby's gewonnen.

conclusie:
Kraam geen onzin uit!

speedkicks
26-05-2003, 16:31
das gesproke airco !!

Maarten
26-05-2003, 16:56
Reker er maar niet op dat die match van den anderlecht herspeeld wordt.

En supporters van Anderlecht: NEEM EEN VOORBEELD AAN DIE VAN KV

Ooit al een ploeg zo feestelijk zien degraderen! zo een sfeer ... en dan nog winnen op de slotmatch tegen moeskroen ... en de manier waarop ....

triestige brusselse dikke nekken , lelijke kleuren ...
conclusie: MALINWA en RAFC ploegen van't stad! nah! :D

flugel
26-05-2003, 16:58
Originally posted by Maarten
Reker er maar niet op dat die match van den anderlecht herspeeld wordt.

triestige brusselse dikke nekken , lelijke kleuren ...
conclusie: MALINWA en RAFC ploegen van't stad! nah! :D

groot gelijk... just uw conclusie :rolleyes: wie is er kampioen geworden? :D:D

Scapa
26-05-2003, 16:59
Eem Perrie, Mark Uytterhoeven heeft de KV supporters terug de tribune op moeten schreeuwen ;)

Maarten
26-05-2003, 17:00
Originally posted by flugel
groot gelijk... just uw conclusie :rolleyes: wie is er kampioen geworden? :D:D

dat willen maar niet kunnen imitatiekleuren ploegske van inter of wa? :D:D:D

Scapa
26-05-2003, 17:02
Kampioen? Anderlecht... bij de reserven toch :p :D

Maarten
26-05-2003, 17:03
Eem Perrie, Mark Uytterhoeven heeft de KV supporters terug de tribune op moeten schreeuwen ;)

dat waren de mensen die er na de speech zijn bijgekomen en die vooraan aan de tribune zaten, de rest van de supporters heeft hen uitgejouwd en teruggeroepen! luister maar eens op tv na het fluitsignaal! vollenbak werd er 'en laat je ploeg maar in de steek' gezongen tegen zij die op het velden wilden en gingen!
supporters die anderen terugfluiten zonder dat er ambras onder mekaar bestaat, het kan niet op anderlecht cf beelden van stadion waarin een vrouw haar man terug trok en langs achter ne slag kreeg van nen andere.

schande coninx, dat gij tot da ras behoord :D!

Scapa
26-05-2003, 17:07
Ik zou meer dan waarschijnlijk ook mee dat veld opgelopen zijn.. ik geef dat toe ( het kan natuurlijk ook zijn om dat knap blondje achterna te lopen eh :D, man dat was een lekker ding) . Op een voetbalmatch ben ik precies ne andere, dat is bij vele zo denk ik.

flugel
26-05-2003, 17:12
Op een voetbalmatch ben ik precies ne andere, dat is bij vele zo denk ik.

oeioei em gaat diepzinnig doen... last van examenstress zekers :D

Maarten
26-05-2003, 17:19
het kan natuurlijk ook zijn om dat knap blondje achterna te lopen eh :D, man dat was een lekker ding)

FEIT

Op een voetbalmatch ben ik precies ne andere, dat is bij vele zo denk ik.

ik ook, maar heb me toch kunnen beheersen, allee na die derde goal niet gedurende 5min, maar voor de rest ben ik terug normaal geworden, heb wel heel de match staan zweten door het hevige roepen en springen, ondanks de regen en niet echt super warme t°

maar soit, tot daar aan toe da ze op het veld komen, da kan gebeuren, maar blijf er dan toch niet staan, of dat er dan toch iemand van anderlecht zijn verantwoordelijkheid neemt (evt een speler) en die mannen terug in hun vak zet!

Lambo
26-05-2003, 17:52
Misschien wat off-topic, maar volgend vraagje houdt mij al een tijdje bezig: Waarom houdt de helft van de supporters hun sjaal ondersteboven boven uldere kop? Viel mij bij die supps van Mechelen weeral op... Kmoet zeggen da zo'n beelden eigenlijk nie echt intelligent overkomen :D

flugel
26-05-2003, 18:16
Originally posted by Lambo
Misschien wat off-topic, maar volgend vraagje houdt mij al een tijdje bezig: Waarom houdt de helft van de supporters hun sjaal ondersteboven boven uldere kop? Viel mij bij die supps van Mechelen weeral op... Kmoet zeggen da zo'n beelden eigenlijk nie echt intelligent overkomen :D

LOL :D:D

Maarten
27-05-2003, 14:08
Originally posted by Lambo

das eigenlijk heel simpel te verklaren: als ge uwe sjaal omhoog hangt ziet ge de achterkant van de sjaal boven u. als ge die kunt lezen dan hangt em vanvoor omgekeerd en omgekeerd :D

Beemer
31-05-2003, 05:25
In ieder geval, de reactie van de anderlecht supporters was zielig. Allemaal een dikke boete en een paar jaar stadionverbod.