PDA

View Full Version : 'Ongepast gedrag' van een baancommissaris...


bart VDB
26-05-2003, 21:06
Sorry marshals maar dit moest toch ook even van mijn lever.
Ik heb het hier wel degelijk over maar één persoon. Weet niet wie het is maar hij stond gisteren op de 'berg' na de chicane.
Na een race vol problemen hadden we het laatste uur maar drie cylinders meer. We besloten echter te proberen de race toch te beeindigen. Ik ben ermee akkoord dat de snelheid volledig weg was. Na het afvlaggen van de race ben ik wel ontgoocheld over wat er op deze post werd gedaan. 1 persoon deed, na het afvlaggen een teken zo van 'allee, kan het niet harder (een supportersgebaar). Dit vond ik zeer ongepast.
1) 'lachen' met een team in problemen.
2) de race was gedaan, dan hoeft dit zeker niet meer
3) als alleen de 'grote' kanonnen en teams geapprecieerd worden vind ik dit bedenkelijk.
Voor de rest: niets dan lof voor alle marshals.Ik apprecieer jullie werk ten zeerste.
NB: Van alle andere marshals kregen we trouwens nog wel een gebaar van appreciatie.
En Rubbinio. Het is ook leuk als een marshal eens even de box binnenwandelt. ;)

Pascal
26-05-2003, 21:35
Misschien zit de marshall in kwestie op het forum en kan hij zo deze blaam in ontvangst nemen.

Idd dat hoort niet. De Champion's League zou ook niet bestaan indien de lagere afdelingen niet bestonden. Er moet plaats zijn voor iedereen en iedereen moetmet respect behandeld worden.

Ik zou zo zeggen : snel vergeten en volgende keer beter... Dan zullen wij je met zijn allen eens overompelen in de boxen ;)

C U

Sennake
26-05-2003, 21:39
Ik heb de thread wel lichtjes van naam veranderd, want een onaandachtige lezer zou de (anonieme) betrokken persoon kunnen verwarren met onze Nederlandse vriend "Marshal", die weliswaar ook baancommissaris is, maar vooral als "nick" "Marshal" heeft...

Mark
26-05-2003, 22:08
Originally posted by Sennake
Ik heb de thread wel lichtjes van naam veranderd, want een onaandachtige lezer zou de (anonieme) betrokken persoon kunnen verwarren met onze Nederlandse vriend "Marshal", die weliswaar ook baancommissaris is, maar vooral als "nick" "Marshal" heeft...

;) Dank u.........

Net zoals er tussen de piloten 5% het predikaat cowboy verdiend, zijn er binnen onze "beroepsgroep" ook een klein aantal die het soms verpesten voor de 95% andere goedwillende.

Spijtig dat het voorgevallen is, zou er echter niet teveel aandacht aan besteden.

Gisteren op post 18 heb ik weer een leuke zondag gehad, netjes gereden en prachtig bochtenwerk gezien. Die tweede rijder op de zwarte sierra weet wat gooien en smijten is. Sju tijden van 1.54 met zo'n bak is helemaal niet verkeerd.

bart VDB
26-05-2003, 22:59
'Marshal'. Excuses aan de nederlandse vriend van dit forum. Dit was zeker niet de bedoeling. :frusty: :frusty: :frusty:
Ik had beter de naam baancommissaris gebruikt zoals er hier naar verwezen wordt.

Mark
26-05-2003, 23:03
Originally posted by bart VDB
'Marshal'. Excuses aan de nederlandse vriend van dit forum. Dit was zeker niet de bedoeling. :frusty: :frusty: :frusty:
Ik had beter de naam baancommissaris gebruikt zoals er hier naar verwezen wordt.

Geeft niks, volgende keer met de nieuwe nokkenas gas geven en finishen.

Trouwens is dat niet een van de charme's van Endurance-racen? Hoe dan ook finishen..... vind het altijd iets aparts hebben tijdens een 24U. Die gasten die de laatste rondes kruipend afleggen om toch maar te finishen........het heeft iets heldhaftigs.

Pascal
26-05-2003, 23:21
Originally posted by Marshal
Trouwens is dat niet een van de charme's van Endurance-racen? Hoe dan ook finishen..... vind het altijd iets aparts hebben tijdens een 24U. Die gasten die de laatste rondes kruipend afleggen om toch maar te finishen........het heeft iets heldhaftigs.

Dan ben ik dus niet alleen. Ik geef toe : dan zit ik echt te supporteren dat het zouden halen. Als ik kon zou ik zelf gas helpen geven. En dan de sfeer als die gasten aangekomen zijn, net alsof ze gewonnen hebben. prachtig gewoon....

C U

Scapa
26-05-2003, 23:37
Vorig jaar op de 24u van de Ring: heroïsch gewoon!

http://www.heppypress.de/Top-BMW/images/272-7219.jpg

bron: www.heppypress.de

Rrubinio
27-05-2003, 00:02
Originally posted by bart VDB
En Rubbinio. Het is ook leuk als een marshal eens even de box binnenwandelt. ;)

Bart, dat is toch heel normaal zeker !
Ik doe dat op donderdag toch ook !!
Alleen is uwe auto dan niet zo mooi gepoets :D

bart VDB
27-05-2003, 06:56
thanks jongens dat jullie over de bescheiden teams toch zo denken.
en Rubinio wij kuisen niet graag :D :D :D .Trouwens heb jij donderdag (toch een vrije dag) geen tijd om te komen kuisen :D :D :D :D :D :D
Motor is er al terug uit en 'opgestuurd' om de problemen op te lossen en zoals marshal al zij er een nieuwe nokkenas in te steken om toch het vermogen wat op te krikken.Nu hopelijk de goeie!!!!

RX-7 freakske
29-05-2003, 00:35
Hoi Bart,

Over welke wagen heb je het eigenlijk? Want ik heb eigenlijk maar 1 of 2 minder snelle deelnemers gezien, maarja, technische problemen zijn in de autosport jammer genoeg onvermijdbaar of hoe zeggen ze dat? Ik vind dat die R19 eigenlijk wel best ne schone auto is, heeft denk ik heel wat pk's minder dan de rest, maar verdient eigenlijk toch een soort waardering, omdat hij het toch durft op te nemen tegen de zware mannen, als ik het zo mag uitdrukken!

Greetz the little one

reivax
31-08-2003, 01:45
Originally posted by Marshal
;) Dank u.........

Net zoals er tussen de piloten 5% het predikaat cowboy verdiend, zijn er binnen onze "beroepsgroep" ook een klein aantal die het soms verpesten voor de 95% andere goedwillende.

Spijtig dat het voorgevallen is, zou er echter niet teveel aandacht aan besteden.

Gisteren op post 18 heb ik weer een leuke zondag gehad, netjes gereden en prachtig bochtenwerk gezien. Die tweede rijder op de zwarte sierra weet wat gooien en smijten is. Sju tijden van 1.54 met zo'n bak is helemaal niet verkeerd.
THANKS VOOR DEZE COMMENTAAR ! het was pas mijn vierde race en ik hoop de volgende keer nog sneller gaan en veel fun te hebben ps. dank aan alle marshals zonder jullie geen veiligheid-race-fun

Driesco
31-08-2003, 10:24
Weet je wat de jongens van de R19 siert en ook de TC : ze staan er en ze doen mee. Net zoals zovelen hier hadden deze gasten ook een droom. Ze hebben alle mogelijke middelen bij elkaar geraapt en zijn tot het resultaat gekomen van de R19. Niet de snelste, niet de knapste, MAAR ze rijden mee.

Zij die er van in he begin bij ons bijwaren kennen misschien nog mijn eerste rondetijden op Zolder : 1.58'20" en nu zitten we in de 1.51'.
Volgens mij is de wagen gewoon niet sneller te krijgen in zijn huidige configuratie en ze rijden uit. Wat de jongens wel siert tov de bv de 24H, ze rijden niet in de weg en houden rekening met de anderen op het circuit.
Daarom zetten we volgend jaar opnieuw onze Megane in, om jonge beginnende piloten de kans te geven om op een relatief goedkope manier kennis te maken met het circuit. Niet pijlsnel, maar ervaring opdoen is de beste leerschool. Een seizoen TC in combinatie met enkele lessen bij A.J. Eran lijkt mij de beste manier om iets te leren.
Indien ze bij Eran ooit iemand zoeken om een handje te helpen dan wil ik daar zeker mijn steentje toe bijdragen. Zal waarschijnlijk ook nog veel moeten leren om bij die mannen in aanmerking te kunnen komen. :)

Veel succes mannen, en jullie weten me te vinden als we jullie met iets van dienst kunnen zijn hé