PDA

View Full Version : The 3 Hours of... misteryracing.com !


Mistery
29-05-2003, 00:02
Zoals beloofd in de Belkarting Topic : here we are, alles over The 3 Hours of misteryracing.com kan je vanaf maandag 2 juni hier terugvinden. Het concept zullen we nu al bekend maken, het reglement volgt maandag.

Datum : zondag 14 september 2003
Plaats : Extreme Kart Herselt

http://www.anthonykumpen.com/_2003/uploaded/afficheback2.jpg

Wedstrijdduur : 3 uren
Aantal teams : max. 12
Deelnemers per team : min. 4 en max. 6
Teamsamenstelling : vrij te bepalen
reglement : vanaf maandag 2 juni op www.misteryracing.com
inschrijven : tevens mogelijk vanaf maandag 2 juni. Het inschrijvingsformulier vanaf dan ter beschikking zijn op de hogervermelde website.

Timing :

13.15 u : aanwezig zijn + adm. formaliteiten
13.40 u : briefing
14.00 u : kwalificaties (20 min.)
14.30 u : start van de wedstrijd over 3u
17.30 u : finish
17.45 u : podium
18.15 u : buffet

Deelnameprijs karting : 200 euro per team. Deelname wordt bevestigd na het sturen van het inschrijvingsformulier naar dries@misteryracing.com EN na betaling van het inschrijvingsgeld, door overschrijving op rekening 063-9520131-04 op naam van De Smet Dries. U dient te vermelden : 3-uurs wedstrijd + naam van het team.

Zoals jullie merken is er na de wedstrijd een buffet voorzien. We bieden een mediterraan buffet aan tegen de prijs van 20 euro per persoon. Vooraf inschrijven hiervoor is noodzakelijk.


Hieronder houden we bij welke teams zich hebben reeds ingeschreven hebben. Misteryracing brengt zelf twee of drie teams aan de start, en Speedlovers-BRI zegde één team toe bij de bekendmaking van het project. Vanaf maandag komen hier dus alle teams te staan die zich melden.

1. Mistery Racing Team I (Bart De Beule / Guy Golsteyn / Karo Hannaert / Annelies Vanelven)
2. Speedlover.com (Dries Heyman/Sébastien Delmotte/Olivier Muytjens/Lorenzo Lolo)
3. Mistery Racing Team II (Davy Suffeleers/Anthony Kumpen/Vandaele Alain/Dussart Dieter)
4. Team 24u.be (Patrick Hendrickx/Monique Geysen/Nikki Swannet/Bart Vandecavey)
5. Dailysportscar.com (Joost Custers/Jan-Franz Lemmens/Guy Hannaert/...)
6. Just 4 Fun Racing (Stijn Claessens/Dieter Van Der Avoort/Ann Van der Borght/Pieter Hofkens)
7. De Paddock (Werner Pessendorffer / Pascal Put / Dave Singelee / Karel Herman )
8. G & A Racing (Stijn Coninx/Roel Geerts/Filip Segers/...)
9. Xplosiv Racing team (Vandaele Benedikt/Rambout Frederic/Lanno Kenneth/Devos Jeroen)
10. Autosport.be (Leybaert Philippe/D'Hoore Irwin/Lasuy Rutger)
11. SKF 1 TEDS (Christiaan Thimister/Daniël Carlier/Frank Schiepers/Johan Wouters)
12. Eran Racing (Sandy Sweelssen/Jan Vanherck/Cloe Laeveren/Gus Van Haelst)

(Teams in blauw zijn compleet !)


Veel succes aan allen !

schumivill
29-05-2003, 00:43
Ik ben kandidaat en dieter en béné ook,Mistery racing team 3,of speedlovers?

Mistery
29-05-2003, 08:20
Voor alle duidelijkheid : de plaatsen waar (?) staat zijn reeds ingevuld, maar naar de namen gaan we jullie nog een beetje laten gissen :D (Voor diegenen die deze namen kennen : we rekenen we op jullie sportiviteit om deze namen hier niet bekend te maken. Dank u !)

Wil je met reeds ingeschreven team meerijden die nog niet volledig zijn, dan kan je contact opnemen met het team zelf. Dus voor Shumivill : contacteer eens Davy Suffeleers of Dries Heyman via mail, je kan met hen verder afspreken...

Ofwel stel je zelf een eigen team samen, daar zijn jullie volledig vrij in.

fordje
29-05-2003, 10:46
Momenteel is het de bedoeling om minimaal een team op poten te zetten onder de kleuren van www.24u.be.

Eventuele kandidaat-piloten die interesse hebben om mee te rijden, maar zelf geen team kunnen/willen samenstellen mogen zich eventueel melden om mee te rijden in een team rond 24u.be.

mailke naar : p.hendrickx@pandora.be

Gilles
29-05-2003, 11:02
Bij die vraagtekens ... Ik ga gewoon op mijn gevoel af, maar iets zegt me: Het zal Anthony Kumpen zijn :-)
Dat lijkt me de enige logische (?)

Bart.Vandecavey
29-05-2003, 11:07
hmm ik denk Kelly Jaemers en Alexandra Vandevelde

Sennake
29-05-2003, 11:28
Woehoe!

Guys, here we come : Fugeltje, ikke, ? en ?!

Niet te onderschatten hoor! ;)

Sennake
29-05-2003, 11:30
Originally posted by Gilles
Bij die vraagtekens ... Ik ga gewoon op mijn gevoel af, maar iets zegt me: Het zal Anthony Kumpen zijn :-)
Dat lijkt me de enige logische (?)

Als het Schumacher maar niet is :+

Mistery
29-05-2003, 11:34
Originally posted by Sennake
Als het Schumacher maar niet is :+

Guyke, ge weet da ge van mij veel kunt verwachten, maar wat Sjoemelmacher betreft : dien gaat echt serieus moeten bijbetalen om te mogen komen zelfs :D

redje
29-05-2003, 11:45
Originally posted by Mistery
Guyke, ge weet da ge van mij veel kunt verwachten, maar wat Sjoemelmacher betreft : dien gaat echt serieus moeten bijbetalen om te mogen komen zelfs :D
Ge moogt die in mijn team steken, als k meedoe.

schumivill
29-05-2003, 12:10
Dank voor Davy zijn snelle reactie,ge moogt dus Vandaele Alain en Dussart Dieter bijschrijven bij Mistery Racing Team III. :cool:

Driesco
29-05-2003, 12:44
Mistery Racing III niet van de poes, we gaan een superteam moeten klaarstomen om daar te komen winnen.

Onze naam : Speedlovers.com

Gewoon nog 3 extra mannen van de MINI cup uitnodigen.

Fastré
Loix
PYC

Daar zouden we in de top 10 moeten mee kunnen rijden.

Jan, kan jij deze mannen even contacteren !!!
Anders zien we ze volgende week wel op de race.

Mistery
29-05-2003, 12:51
Originally posted by Driesco
Daar zouden we in de top 10 moeten mee kunnen rijden.

Nulleke teveel geplaatst, Dries ? :D :D :D

schumivill
29-05-2003, 12:57
Béné is wel geinteresseerd om bij u te rijden Driesco,als ge dat zie zitten moet ge hem maar es contacteren :)

ralff1
29-05-2003, 13:29
dat zal weer leuk zijn ik ga toch weer voor de top 5 we weten nog nie wie de andere teams zijn :gas: ;)

Driesco
29-05-2003, 14:05
Kan geen private mails ontvangen. Zij die me heeft willen contacteren kan dat best via gsm 0474-952386

Speesman
29-05-2003, 16:23
Originally posted by Driesco

Daar zouden we in de top 10 moeten mee kunnen rijden.


Er doen maar 12 teams mee, dus ik denk ook wel dat ge top 10 zult halen :D

Béné
29-05-2003, 20:50
Driesco als je dat ziet zitten wil ik wel voor je team rijden hoor zoals je al van schumivill hebt gehoord.

Driesco
29-05-2003, 22:07
Gij zijt toch dienen die me er heeft uitgetikt hé in Herselt ? :)

In da geval gaan we da nog eens bekijken, maar nie duwen hé, want ik ga altijd voor de fair play. :)

Dienen gast van vorige week in de MAK met zijn BMW - MINI overal wil ik anders ook wel in het team.

Béné
29-05-2003, 22:24
Heylaba was echt nie opzettelijk hé :( Fairplay staat in grote letters in mijne woordenboek :) vraag maar aan Alain en den Dieter die kennen mij al tijdje. Ge moet maar iets laten weten hé
Dries. In ieder geval leg maar je ambities hoger dan top 10 hoor ;)
Da zal wel lukken zonder moeite.

Speesman
29-05-2003, 22:52
Originally posted by Driesco

Dienen gast van vorige week in de MAK met zijn BMW - MINI overal wil ik anders ook wel in het team.

Da is Walter .... (weet zijn achternaam niet meer, maar dat kunt ge wel opzoeken int klassement van de mak karting).

flugel
29-05-2003, 22:56
Originally posted by Driesco
Gij zijt toch dienen die me er heeft uitgetikt hé in Herselt ? :)

In da geval gaan we da nog eens bekijken, maar nie duwen hé, want ik ga altijd voor de fair play. :)

Dienen gast van vorige week in de MAK met zijn BMW - MINI overal wil ik anders ook wel in het team.

In het reglement staan duidelijke regels hierover, maar later meer hierover natuurlijk.
Het is uiteraard de bedoeling om er in de eerste plaats een sportieve kartwedstrijd van te maken... het is niet voor een gouden paard dat er gereden wordt eh ;)

Driesco
30-05-2003, 07:23
Originally posted by flugel
In het reglement staan duidelijke regels hierover, maar later meer hierover natuurlijk.
Het is uiteraard de bedoeling om er in de eerste plaats een sportieve kartwedstrijd van te maken... het is niet voor een gouden paard dat er gereden wordt eh ;)

Weer nie, wanneer gaan we da ne keer echt doen ? :)
De laatste keer dat er onder de karters echt spanning zat was tijdens Masters of the Speed in JPR. Dan was het ieder voor zich en dan werd er op het randje gereden want dan telde enkel de chrono. Dan waren er zelfs die zich even gingen afzonderen om zich te concentreren, leuk toch hé :)

Mistery
30-05-2003, 11:29
Vwala se, Breezzke is zelfs zo lief geweest om een affiche te maken voor deze wedstrijd. Ze is te aanschouwen in de openingspost van deze topic. Thanks Breezz !!!

Gikke
30-05-2003, 11:40
Hoi Dries,

Ik wil ook meedoen, plaats jij mij ergens of moet ik zelf een team zoeken of samenstellen ????

Gilles
30-05-2003, 11:59
Originally posted by Mistery
Guyke, ge weet da ge van mij veel kunt verwachten, maar wat Sjoemelmacher betreft : dien gaat echt serieus moeten bijbetalen om te mogen komen zelfs :D
awel, liever de schumi senior dan de schumi junior ... de junior is de grootste sh*thead van de paddock ...
maar spijtig genoeg is dan de GP van Monza, dus zal ik moeten afhaken voor de 3uurs race :(

FastFons
30-05-2003, 12:01
Originally posted by Driesco
Weer nie, wanneer gaan we da ne keer echt doen ? :)
De laatste keer dat er onder de karters echt spanning zat was tijdens Masters of the Speed in JPR. Dan was het ieder voor zich en dan werd er op het randje gereden want dan telde enkel de chrono. Dan waren er zelfs die zich even gingen afzonderen om zich te concentreren, leuk toch hé :)

Ik zonder mij altijd af om mij te concentreren, tis de rest die da nie wil laten gebeuren :p

FF

Mistery
30-05-2003, 12:18
Originally posted by Gikke
Hoi Dries,

Ik wil ook meedoen, plaats jij mij ergens of moet ik zelf een team zoeken of samenstellen ????

Misschien eens contact opnemen met Fordje...voor het 24u.be team ?

Speesman
30-05-2003, 14:43
Originally posted by Mistery
Vwala se, Breezzke is zelfs zo lief geweest om een affiche te maken voor deze wedstrijd. Ze is te aanschouwen in de openingspost van deze topic. Thanks Breezz !!!

Breezz heeft dat heel mooi gedaan!!!!!

Mistery
30-05-2003, 15:13
Enerzijds nemen we een tikkeltje van de spanning weg, want Mistery Racing Team III is nu compleet, de ontbrekende naam is ingevuld. Anderzijds houden we de spanning natuurlijk, want we gaan niet alle namen in één keer bekend maken... :p

Mistery
30-05-2003, 15:14
Originally posted by speesman
Breezz heeft dat heel mooi gedaan!!!!!

Dat vind ik ook :applaus: :applaus: :applaus:

R@ce@holiC
30-05-2003, 15:43
Schoon affiche... sjiek gedaan Breezz !

Team compleet zie , ziet er zeer goe uit moet ik zeggen !!! :)

Breezz
30-05-2003, 15:56
Mercie allemaal, 'k heb mijn best gedaan zulle

En allemaal veel succes de 14e !! :gas:

flugel
30-05-2003, 18:58
Originally posted by Driesco
Weer nie, wanneer gaan we da ne keer echt doen ? :)
De laatste keer dat er onder de karters echt spanning zat was tijdens Masters of the Speed in JPR. Dan was het ieder voor zich en dan werd er op het randje gereden want dan telde enkel de chrono. Dan waren er zelfs die zich even gingen afzonderen om zich te concentreren, leuk toch hé :)

Je kan tegelijkertijd sportief rijden en ondertussen een spannende race zien... 'k denk wel dat je het er mee eens bent dat een geval zoals de voorlaatste bokkencup wedstrijd ten alle prijze moet vermeden worden hé...

btw Breezzke schoon affiche :D ;)

ralff1
30-05-2003, 20:22
Breezz heel mooi gedaan.

En dries merci voor mijn teamgenoten zal een leuke race worden :p

Mistery
31-05-2003, 12:35
Dat is de bedoeling hé, dat het een leuke race wordt ! En er hebben zich ondertussen reeds 7 teams aangemeld, dus dat loopt ook vlotjes ;)

Gilles
31-05-2003, 15:16
Ik weet nog ne naam denk ik ... maar kzal die voor men eige houden :)
mijn eerste gek was toch al juist

Raceboy
31-05-2003, 15:38
Originally posted by Gilles

mijn eerste gek was toch al juist
:D :rolleyes:

flugel
31-05-2003, 19:04
jaja Anthony... em zal uit zijn pijp mogen komen dan, 'k was gisteren toch 1/100 sneller :D

R@ce@holiC
31-05-2003, 19:07
Originally posted by flugel
jaja Anthony... em zal uit zijn pijp mogen komen dan, 'k was gisteren toch 1/100 sneller :D Gisteren?

flugel
31-05-2003, 19:28
Originally posted by R@ce@holiC
Gisteren?

ja gisteren, 'k moet toch geen toelating vragen om daar te mogen gaan 'trainen' eh ;)

R@ce@holiC
31-05-2003, 19:30
Originally posted by flugel
ja gisteren, 'k moet toch geen toelating vragen om daar te mogen gaan 'trainen' eh ;) Neu da nie ma gisteren was geen race ofzo dermee ;)

Gilles
31-05-2003, 23:47
sorry voor den typfout ... twas dus mijne gek ...
mijn 2de gok zal waarschijnlijk ook juist zijn, maar dat houd ik nog even voor men eigen ...
(by the way ... na bijna 50.000 aanslage mag ik toch wel eens een typfout maken :p)

Mistery
01-06-2003, 11:40
En ondertussen zijn er reeds 8 teams...Die mannen van De Paddock doen natuurlijk nog een beke "misterieus", maar ja...het zijn dan ook de drie uren van Mistery Racing hé ;)

Scapa
01-06-2003, 12:55
Maak er maar negen van Dries :D
G&A Racing schrijft ook een team in!

flugel
01-06-2003, 13:49
Originally posted by stijnconinx
Maak er maar negen van Dries :D
G&A Racing schrijft ook een team in!

't zal maar best zijn ;) :D

Mistery
02-06-2003, 12:26
Reglement en inschrijvingsformulier staan online op www.misteryracing.com !

Mistery
03-06-2003, 11:43
Het team van Speedlovers.com is ook compleet...allemaal piloten uit de Mini Cup...goe bezig Driesco ;)

Scapa
03-06-2003, 11:48
De invulling van de namen van ons team is normaal ten laatste voor volgende week. Misschien dat we nog een tweede team inschrijven ;)

Mistery
03-06-2003, 11:54
Hola...de Coninx gaat precies ook het zwaar geschut boven halen... :D :D :D

Mistery
04-06-2003, 10:12
En ondertussen blijven de inschrijvingen binnen komen...momenteel zijn er reeds 10 teams aangemeld !

Mistery
06-06-2003, 20:44
Vwala se, onze collega's van Autosport.be hebben zich ook aangemeld !

Béné
07-06-2003, 12:26
Voila ons teamke is ook compleet en we hebben er zin in .
Herselt here we come :) :gas:

Mistery
12-06-2003, 18:08
Voila, heb net het 12de team binnen, natuurlijk met de goedkeuring van Mr. Mistery himself.

Posted by Peppi

Mistery
17-06-2003, 09:42
Er zijn dus momenteel 12 teams ingeschreven. Daarvan zijn er reeds 8 compleet, slechts de teams van 24u.be, Dailysportscar.com, Just 4 Fun Racing en G&A hebben nog geen volledige bezetting, maar het is natuurlijk nog lang tot september hé...

Aan de teams die hun volledige bezetting kennen, verzoeken we om het inschrijvingsformulier te downloaden via www.misteryracing.com en dit per mail ingevuld te verzenden.

Driesco
17-06-2003, 10:38
Kleine verandering in ons team.

- Dries Heyman
- Sebastien Delmotte
- Olivier Muytjens
- David Loix

Oneliner
26-06-2003, 22:59
Oneliner gaat zich ook nog een teampje zoeken sé :)
De hoogste bieder krijgt mij :D

joost
26-06-2003, 23:03
dailysportscar zoekt dus nog één rijder?

Anneke
27-06-2003, 11:36
Sorry mannen, ben al gereserveerd :)

FastFons
27-06-2003, 13:12
Originally posted by joost
dailysportscar zoekt dus nog één rijder?

Ik heb me nog nergens ingeschreven en ik wil eventueel wel met jullie meedoen...

FF

Driesco
27-06-2003, 13:28
Originally posted by Anneke
Sorry mannen, ben al gereserveerd :)

En door wie ?

Raceboy
27-06-2003, 13:36
Originally posted by Driesco
En door wie ?

tja :cool:

Mistery
04-07-2003, 12:13
Reeds negen teams zijn compleet. Graag hadden wij van deze teams dan ook het ingevulde inschrijvingsformulier ontvangen, zodat we alles netjes kunnen bijhouden...

Bedankt voor jullie medewerking !

Scapa
04-07-2003, 17:26
Ik ga dat zo snel mogelijk in orde proberen te brengen Dries. Het is gewoon een beetje druk momenteel ;)

Mistery
09-08-2003, 14:47
Beste Karters,

Dit evenement komt aardig dichtbij, en om alles met Extreme Kart in goede banen te leiden, verzoeken we jullie om DRINGEND jullie inschrijvingsformulieren per team te bezorgen aan descom@pandora.be. (Alle inschrijvingsformulieren dienen binnen te zijn tegen 31 augustus. Stuur gerust jullie formulier nu reeds binnen, je kan nog steeds een piloot toevoegen tot 1 dag voor aanvang van de wedstrijd.) Ook diegenen die reeds een inschrijvingsformulier invulden, vragen we om dit ook nog eens op bovenvermeld adres door te sturen, zodat we alles kunnen centraliseren.

Wij herinneren de teamverantwoordelijken ook aan de betaling van het inschrijvingsgeld, wat tegen UITERLIJK 31 augustus dient te gebeuren. De inschrijvingen voor het mediterraan buffet dienen vermeld te worden via het inschrijvingsformulier. Voor dit buffet kan je nog steeds personen bijboeken tot 7 september.

Wie alles nog eens rustig wil nalezen of het inschrijvingsformilier wil downloaden, kan dat via http://www.misteryracing.com/site/new/3uren

Mistery
01-09-2003, 09:07
Betalingen ...

Voor de wedstrijd zijn volgende teams in orde met hun betaling :

Misteryracing I
Speedlover.com / BRI
Misteryracing II
24u.be
Just4Fun Racing
Xplosiv racing Team
SKF


De betaling van DSC, De paddock, Autosport.be en G& A werd nog niet ontvangen, gelieve dit DRINGEND te doen a.u.b. ...

Wat betreft het buffet zijn er momenteel 21 inschrijvingen. Ook hiervoor verzoeken wij iedereen die wil deelnemen aan het buffet alles dringend in orde te brengen.

Van volgende teams wordt ook nog het definitieve inschrijvingsformulier verwacht : DSC, De Paddock, G&A, Autosport.be, SKF en Xplosiv racing team


Mogen we jullie hierbij verzoeken deze zaken DRINGEND te regelen, aangezien de wedstrijd aardig dichtbij komt... Alvast bedankt voor een spoedige reactie !

Mistery
06-09-2003, 08:48
voila, 12 teams compleet

kartmonster
06-09-2003, 11:37
is er nog ergens plaats?
Ik ben wel geinteresseerd.
maar ik kan pas maandag bevestigen.
Miss moet ik zondag werken.

Maarten

Mistery
06-09-2003, 12:04
Maarten,

Neem eens contact op met Joost Custers. Zijn team zoekt nog één persoon. Joost kan je bereiken via mail of pm hier op het forum...

Mistery
08-09-2003, 09:38
Originally posted by kartmonster
is er nog ergens plaats?
Ik ben wel geinteresseerd.
maar ik kan pas maandag bevestigen.
Miss moet ik zondag werken.

Maarten

En een plaatsje gevonden, Maarten ?

Mistery
08-09-2003, 13:56
Voor hen die nog willen deelnemen aan het buffet, medt dit dan aub met grote spoed.

Volgende personen zijn ingeschreven voor dit Mediterraan Buffet (naam van de inschrijver met tussen haakjes het aantal personen):

- De Beule Bart (1)
- Golsteyn Guy (4)
- Vandaele Alain (3)
- Hendrickx Patrick (2)
- Vandecavey Bart (1)
- Custers Joost (2)
- Claessens Stijn (3)
- Pessendorffer Werner (4)
- Vandaele Benedikt (6)
- Jaenen Andy (1)
- De Smet Dries (1)
- Suffeleers Davy (1)

Een toffe bende van reeds 29 personen... Beter congé pakken op maandag, vrees ik :+ :+ :+

ralff1
08-09-2003, 19:56
We moeten nog recht naar huis kunnen rijden ook :gas: :D

kartmonster
09-09-2003, 13:30
euh, joost
ik kan ni mee rijden.
Ik moet de zondag voor de laatste keer naar de chiro.
Ik krijg mijn afscheidsaandenken.
En na 13 jaar chiro,wil ik da wel gaan afhalen.

Tzal voor ne volgende zijn.

Maarten

Anneke
09-09-2003, 17:14
Maarten toch ;)
Ge moet wel uw prioriteiten stellen he :p

schumivill
09-09-2003, 17:24
Originally posted by ralff1
We moeten nog recht naar huis kunnen rijden ook :gas: :D

Geen nood Dieter,zat of nie zat,uw rijstijl is toch altijd dezelfde! :D :+

ralff1
09-09-2003, 20:46
Originally posted by schumivill
Geen nood Dieter,zat of nie zat,uw rijstijl is toch altijd dezelfde! :D :+

Ahja ik ben nooit zat. :D

kartmonster
10-09-2003, 19:22
ja, anneke,

Ik stop met de chiro, omwille van karting en ook een beetje veel omwille van de studies :-$
hopelijk de juiste beslissing he :-p

kartmonster
10-09-2003, 19:25
trouwens, hoe zet ge die emotions

Breezz
10-09-2003, 19:44
: p (zonder spatie) in plaats van :-p
en : o (zonder spatie) in plaats van :-$

:)

kartmonster
11-09-2003, 20:10
ha, zo depaddock bijstand is dus een van de vele voordelen, als je bij uw fanclub hoort zekers.
Of heb ik het mis :p

Maarten

Mistery
12-09-2003, 12:46
Het wordt zo stilaan tijd voor een voorbeschouwing...

Niettegenstaande dit "maar" een indoorrace is, kondigen sommige namen zich veelbelovend aan. Zo vinden we in het 24u.be team bvb Nikki Swannet terug. Nikki plaatste zich enkele dagen geleden voor de finale van de RACB-Renault Academy en mag samen met nog negen anderen in november een Formule Renault aan de tand voelen. Geen klein bier dus...
Hij wordt in het 24u.be team bijgestaan door Patrick Hendrickx, Monique Geysen en Bart vandecavey.

Eran Racing, onder de vakkundige leiding van Andy Jaenen, schreef in laatste instantie een team in, maar dan wel een topteam. De snelheid van Sandy Sweelssen is gekend, Ze gaf reeds menigen het nakijken! Haar teamgenoot Cloe Laeveren was bij de vorige editie van de GP Marc Goossens lange tijd in de strijd voor de overwinning. De twee andere teamgenoten, Jan Vanherck en Gus van Haelst zijn verwoede karters, die ook niet zomaar met zich laten sollen. Eén van de topfavorieten !

Speedlover.com/BRI waagt zijn kans met een kwasi volledige bezetting van circuitpiloten. Dries Heyman en zijn kwaliteiten zijn genoegzaam gekend. Sebastien Delmotte is nu ook niet bepaald een trage jongen, en Olivier Muytjens ging vorig jaar tijdens de 24U van Zolder met alle sympathie lopen in de Ginetta... Vreemde eend in de bijt is Lorenzo...

De paddock zelf brengt een homogeen team aan de start. Alle vier ervaren karters, die elkaar waard zijn. Werner, Pascal, Karel en dave zouden wel eens voor een verrassing kunnen zorgen. Allen kunnen gedurende een lange periode vlakke tijden op de tabellen zetten, wat zeer belangrijk is in een dergelijke wedstrijd.

Dailysportscar.com vaardigt het vaste duo Joost Custers en JF Lemmens af. Ook zij zijn beiden ervaren en zeer gedegen karters. VTM-er Guy Hannaert vervolledigt het team. Guy kennen we uit o.a. De Bokkencup. Een vierde man/vrouw is nog steeds welkom bij hen.

G&A Racing hoopt op meer succes tijdens deze wedstrijd dan tijdens het afgelopen Belcar seizoen. Voor Roel, Stijn en Filip zou een goed resultaat zeker een zalf op de wonde zijn. Deze jongens hebben ook de nodige ervaring in een kart en beschikken over een goede intrensieke snelheid. Een goed resultaat moet kunnen.

SKF, de Zweedse fabricant van o.a. distributieriemen en wiellagers schreef een gentlemen team in. Van hen kennen we alleen Christiaan Thimister, die reeds twee maal met voldoening aantrad in de Bokkencup. Hij krijgt Daniël Carlier,Frank Schiepers en Johan Wouters aan zijn zijde. Succes jongens !

Nog een gentlemen team : Just 4 Fun Racing . Stijn Claessens stelde dit team samen, waarin we ook Superjuf Anneke terugvinden. Over de kwaliteiten van de andere twee piloten (Dieter Van Der Avoort en Pieter Hofkens), is mij weinig bekend, maar ook zij zijn niet toe aan hun eerste kartoptreden. En van Stijn hebben we de laatste maanden een degelijke progressie gezien. Go for it !

Het Xplosiv Racing Team van Benedikt Vandaele blijkt zeer snel te zijn. Van benedict wisten we dat natuurlijk al, aangezien enkel tegenslagen hem van superresultaten konden houden tijdens enkele wedstrijden van de Bokkencup. Zijn drie makkers (Rambout Frederic/Lanno Kenneth/Devos Jeroen) zouden wel eens van dezelfde pluimage kunnen zijn... Een podiumplaats moet zeker kunnen !

Van autosport.be hoorde we vorige vrijdag het laatste nieuws, maar daarna bleef het stil... Waarschijnlijk zal Philippe het uiterst druk hebben met zijn verhuis. Op kartingniveau zijn de kwaliteiten van Philippe Leybaert gekend. De andere twee deelnemers van het team zijn ons als karter niet gekend.

En tenslotte : twee teams van Misteryracing.com.

In het eerste team verwelkomen we van harte Annelies Vanelven. Voor de meesten onder jullie een "onbekende" , maar in Extreme Kart een "thuisrijdster", met een zeer sterke persoonlijke besttijd. Ze krijgt vrouwelijk gezelschap van Karo "Breezz" Hannaert, die maar sneller en sneller en sneller wordt! Bart De Beule, (oftewel Bobke de Bouwer) voelt zich altijd in zijn sas in een kart. maar nu kampt hij met bronchitis. Laten we hopen dat tegen zondag alles OK is met hem. En Guy moet het extra gewicht in de schaal gooien voor dit team. Guy rijdt constant en is een goede schakel in een uithoudingsteam. Guy staat trouwens aan de leiding van Klasse II in de Bokkencup !

Het tweede team huisvest webmaster Davy Suffeleers, die ook het beste tot zijn recht komt bij uithoudingswedstrijden. Hij krijgt het gezelschap van snelle jongens Dieter Dussart en Alain Vandaele, die hun sterkte bewezen tijdens de 4-uurs wedstrijd van Marc Goosens dit jaar. Dieter ging er zowaar het gevecht aan met Marc, die hij naar een plaatsje achter hem verwees. Anthony Kumpen, de recente winnaar van de 24 Uren van Zolder komt deze jongens bijstaan.

Succes aan alle teams !

Teams die zelf een voorbeschouwing willen posten, kunnen dit natuurlijk ook in deze topic doen.

A.J.
12-09-2003, 13:10
We kijken al uit naar zondag. We worden in bovenstaand bericht tot één van de favorieten gebombardeerd, hopelijk kunnen onze rijders deze favorietenrol waarmaken. Maarja, meedoen is belangrijker dan winnen hé.
Wait and see....

flugel
12-09-2003, 14:12
Originally posted by Mistery

In het eerste team verwelkomen we van harte Annelies Vanelven. Voor de meesten onder jullie een "onbekende" , maar in Extreme Kart een "thuisrijdster", met een zeer sterke persoonlijke besttijd. Ze krijgt vrouwelijk gezelschap van Karo "Breezz" Hannaert, die maar sneller en sneller en sneller wordt! Bart De Beule, (oftewel Bobke de Bouwer) voelt zich altijd in zijn sas in een kart. maar nu kampt hij met bronchitis. Laten we hopen dat tegen zondag alles OK is met hem. En Guy moet het extra gewicht in de schaal gooien voor dit team. Guy rijdt constant en is een goede schakel in een uithoudingsteam. Guy staat trouwens aan de leiding van Klasse II in de Bokkencup !



Ik kan het zelf niet veel beter verwoorden... Ik kan zo 5 teams opnoemen die normaal voor ons moeten eindigen, maar met zo'n ingesteldheid komt ons team natuurlijk niet naar Herselt afgezakt ;) in de eerste plaats is het de bedoeling dat iedereen zich amuseert, en als 2de hoop ik dat het een sportieve en spannende wedstrijd wordt...
Ikzelf kom zowiezo verzwakt aan de start, antibioticakuur is niet echt ideaal op dit moment, maar soit, we zien wel ;)

Scapa
12-09-2003, 15:23
Even melden dat het G&A racing team nog wordt vervolledigd met Ben Mertens en Jan Ceulemans. Het kan zijn dat Filip niet meedoet maar we zijn sowieso met vier en misschien dus met vijf...

En ja, wij gaan voor de overwinning :D

Driesco
12-09-2003, 15:36
Wij zullen er zijn, en zeker met een sterk team, zeker met 4, maar 3 namen zijn nog maar definitief.
We zullen wel zien, misschien niet op zijn sterkst, maar daarom weeral niet minder gezellig.
Laat ons het in alle bescheidenheid zo stellen: wij gaan voor top 5 plaats. Chrono zal heel belangrijk zijn, en aangezien de namen die deelnemen geen uitgemaakte zaak.

Dju, k'heb er echt weer zin in. Vorige week in Machelen alvast een goede opwarming gehad.

Speesman
12-09-2003, 16:28
Ik heb er ook wel zin in: nog eens terug een wedstrijd!! Extreme kart is wel niet mijn beste parcours (om het nog lichtjes uit te drukken), dus toptijden zal ik alleszins niet rijden. Ik hoop vooral zeer constant te rijden. Wij hebben een heel homogeen team (paddock team) zonder echte uitschieters en ik hoop dat wij, zoals mistery al gezegd heeft, voor een verrassing kunnen zorgen :)

Mijn favorieten voor de overwinning zijn G&A Racing, al zijn er zeker nog teams die in aanmerking komen voor de overwinning.

Mistery
12-09-2003, 18:07
Ik kreeg zonet de mededeling dat Anthony Kumpen niet zal deelnemen aan de wedstrijd. Wegens omstandigheden kan hij niet tot het einde blijven. Maar... Hij zal er wel zijn tot ongeveer halfweg wedstrijd, om het team waarbij hij dus ingeschreven was te coachen. Dus heren Vandaele, Dussart en Suffeleers ... jullie hebben er een goede teamchef bij !

Als iemand zich geroepen voelt om de plaats van Anthony in te nemen, mag deze dat steeds melden op descom@pandora.be...

Béné
12-09-2003, 18:20
Ik kijk er al echt naar uit. Kan haast niet wachten tot het zondag is. Alles ziet er naar uit dat het een heel leuke wedstrijd zal worden. Er zal een hoog niveau moeten gehaald worden om een podium plaats vast te krijgen of zelfs binnen top 5 te eindigen. Wij zijn in ieder geval gemotiveerd en ik hoop dat het voor iedereen een mooie kartdag word. c u there :bye:

Mistery
12-09-2003, 18:32
Tof dat jullie het allemaal zien zitten !

Ik zou wel iedereen aanraden om het reglement eens grondig te lezen. Dit kan je terugvinden op www.misteryracing.com , door te klikken op de banner op de homepage.

Enne...leden van de Mistery Racing Teams : in teamoutfit hé !!!

schumivill
12-09-2003, 18:35
Originally posted by Mistery
Ik kreeg zonet de mededeling dat Anthony Kumpen niet zal deelnemen aan de wedstrijd. Wegens omstandigheden kan hij niet tot het einde blijven. Maar... Hij zal er wel zijn tot ongeveer halfweg wedstrijd, om het team waarbij hij dus ingeschreven was te coachen. Dus heren Vandaele, Dussart en Suffeleers ... jullie hebben er een goede teamchef bij !

Als iemand zich geroepen voelt om de plaats van Anthony in te nemen, mag deze dat steeds melden op descom@pandora.be...

Onze goede vriend Klaas Vandenbussche is bereid gevonden Dries om ons uit de nood te helpen,en dus een stuk mee te rijden,laat eens weten wat hij moet doen,of eventueel te regelen op de dag zelf :)

Mistery
12-09-2003, 18:41
OK. Te regelen de dag zelf, nu is het te laat om over overschrijving uit te voeren hé, beter zondag regelen ! Laat hem wel het reglement eens lezen op de site... en moest het zijn dat die kerel wil blijven eten, laat me dat dan aub vliegenstevlug weten ....

ralff1
12-09-2003, 20:41
Ik heb het al gezien het zal niet gemakkelijk zijn maar we gaan er voor :D

flugel
12-09-2003, 21:04
Originally posted by Mistery
Zo vinden we in het 24u.be team bvb Nikki Swannet terug. Nikki plaatste zich enkele dagen geleden voor de finale van de RACB-Renault Academy en mag samen met nog negen anderen in november een Formule Renault aan de tand voelen. Geen klein bier dus...
Hij wordt in het 24u.be team bijgestaan door Patrick Hendrickx, Monique Geysen en Bart vandecavey.



Dit team doet zeker mee voor de overwinnning, waarom? Lijkt mij vrij duidelijk, aangezien er in het regelement niks staat over verboden middelen gaat Patrick de Willy Voet van de karting spelen en heel zijn team op een rantsoen zetten van Worsten... tja, als je dan niet wint weet ik het ook niet meer zenne :rolleyes: :D

Bart.Vandecavey
12-09-2003, 21:48
Originally posted by flugel
Dit team doet zeker mee voor de overwinnning, waarom? Lijkt mij vrij duidelijk, aangezien er in het regelement niks staat over verboden middelen gaat Patrick de Willy Voet van de karting spelen en heel zijn team op een rantsoen zetten van Worsten... tja, als je dan niet wint weet ik het ook niet meer zenne :rolleyes: :D

Ik heb zo al last van mijn maag in een kart!
Geen van die kiezige saucissen! :mad:

fordje
12-09-2003, 21:56
Originally posted by flugel
Dit team doet zeker mee voor de overwinnning, ............



Wel Flugel, ik zie het iets meer bescheiden...

Een eerste betrachting zal zijn om vooraan op degrid te staan. Daar hebben we onze man al voor uitgezocht ;)

Een tweede intentie is om Bart VDC zonder brokken in en uit die kart te krijgen (Geloof me, dat zal niet simpel zijn :D )

Derde objectief, zorgen dat al onze tegenstanders watertandend in hun kart zitten te gapen naar ons geheim wapen. Door al dat gezever slippen ze gewoon met hun kart de baan af.

Tenslotte gaan we profiteren van een geplande manifestatie van "AL WORSTA"
Een (tot op heden) onbekende terreurorganisatie die zich hoofdzakleijk bezighoud met het saboteren en manipuleren van kartingwedstrijden.
:fight:



En als dat allemaal niet lukt.....gaan we gewoon rijden voor wat we waard zijn !! en gewoon lol maken :+

CU (behind me) on the track

Breezz
12-09-2003, 22:06
Originally posted by fordje
Een tweede intentie is om Bart VDC zonder brokken in en uit die kart te krijgen (Geloof me, dat zal niet simpel zijn :D )

Al een sjans dat het verstelbare zitjes zijn hé Fordje (verschil tss Bart en Monique bv) :D

Van vooooor naar achter naar links naar rechts
We gaan dwars door het vele verkeer !
En de piepende banden gaan weer wild te keer
Maar 24u.be zal nooit vergaaaan

©Bart Kael ofzo :D (voor de geinteresseerden, originele versie is Marie Louise :cool: )

fordje
12-09-2003, 22:15
Originally posted by Breezz
Al een sjans dat het verstelbare zitjes zijn hé Fordje (verschil tss Bart en Monique bv) :D

[


Euh Kar(i)o(ka)...

Bart nie alleen he....
Ik slaap dus al zo'n kleine 15 jaar elke dag naast Monique he, en da verschil in lengte bedraagt toch elke keer zo'n 40 cm zenne.

En ik wil hier geen dubbelzinnige commentaar op he!!! :D :+

fordje
12-09-2003, 22:16
En nu terug naar de 3uurs karting :) :)

Mistery
12-09-2003, 22:18
Originally posted by fordje
En ik wil hier geen dubbelzinnige commentaar op he!!! :D :+

Jawadde... 't scheelt 40 cm en ge ligt er NAAST ... en gij vraagt dan nog om geen dubbelzinnig commentaar te geven...

R@ce@holiC
12-09-2003, 22:32
We gaan ons volledig geven en zien wel waar we uitkomen zeker :). Heb een klein verkoudheidje maar dat mag me nie echt hinderen e :). GO Mistery Racing Team 2 !

flugel
12-09-2003, 22:33
Originally posted by fordje
En nu terug naar de 3uurs karting :) :)

Nu zijde rap eh binnen de minuut van onderwerp veranderen...

Breezz
12-09-2003, 22:35
Originally posted by R@ce@holiC
GO Mistery Racing Team 2 !

Typfoutje zeker :p :D

XploZiV
13-09-2003, 22:54
Ik wens jullie allemaal een zeer goeie race :D
En natuurlijk alle toeschouwers ook een toffe namiddag hé :)

Ik heb er alleszins zin in, en hoop dat ik een goeie herinnering ga overhouden aan deze zondag :)

Ik zie eigenlijk geen rivalen in deze race. Alleen het team van Dieter Dussart en Alain Vandaele mogen niet voor ons eindigen :no:

lol, tot morgen ;)

Frederik

R@ce@holiC
13-09-2003, 22:55
Originally posted by XploZiV


Ik zie eigenlijk geen rivalen in deze race. Alleen het team van Dieter Dussart en Alain Vandaele mogen niet voor ons eindigen :no:
:eek: :fight: :no:

Breezz
13-09-2003, 23:13
Originally posted by R@ce@holiC
:eek: :fight: :no:

Mai Davy als ge zo al gaat beginnen :D :D

ralff1
14-09-2003, 09:43
Ik zie eigenlijk geen rivalen in deze race. Alleen het team van Dieter Dussart en Alain Vandaele mogen niet voor ons eindigen :no:

We zullen zien hé, er zitten meer rivalen in dan je denkt :D

Breezz
14-09-2003, 19:56
'k Heb geen papiertjes, maar voor de ongeduldigen zal ik de top 5 al posten :)

1. Xplosiv Racing team :applaus:
2. Mistery Racing Team 1 :D
3. Eran Racing
4. (denk ik) G&A Racing
5. (denk ik) Mistery Racing Team 2

Sennake
14-09-2003, 20:02
Team Misteryracing 1 heeft de 2e plaats behaald, een pak hoger dan onze verwachtingen! Ik wens hierbij dan ook Karo, Annelies (ladies first) en Flügel te bedanken voor de prachtige teamgeest en de puike race die ze gereden hebben! Ik was bang om het allemaal te verknoeien tussen die 3 rappe "kanonnen", maar blijkbaar hebben jullie me zodanig goed gemotiveerd dat ik boven mijn eigen vermogen ben gaan rijden. Ik had me vooraf voorgenomen om toch 1 keer onder de 32 seconden te gaan, en waarachtig, het lukte me al bij de eerste ronde, daar waar ik dat nog NOOIT gekunnen heb. En daarna ben ik er nog een 10 à 15 ronden onder gebleven, met een 31.79 als besttijd. Een goede seconde boven de allerbeste tijd. Daar ben ik best tevreden mee :)

En aan alle andere teams wens ik mijn dank uit te drukken voor hun sportiviteit op de baan. Er gebeurt altijd wel eens iets links of rechts, maar over het algemeen is er sportief gereden en ik hoop dat ik dat zelf ook gedaan heb. Alhoewel ik toch geen klachten gehoord heb, dus het zal wel meevallen :)

Mistery, bedankt voor de fijne organisatie en wat mij betreft : voor herhaling vatbaar :)

Driesco
14-09-2003, 20:38
Wat ons betreft, zeker voor herhaling vatbaar. Ons team was iets te ligt voor de sterke mannen, maar ondanks onze voorspellingen toch een mooie 6de plaats. Wat mij vandaag opviel was het zeer hoge niveau, de goede sfeer en de gigantische sportiviteit tussen de snelle mannen.

Verder rest mij enkel nog Dries te bedanken voor de zeer goede organisatie.

Proficiat aan alle deelnemers

redje
14-09-2003, 20:39
Het was een goede race. En sennake reed schitterend, wel moet gezegd worden dat de hogere nr's in Extreme Kart op dit ogenblik de betere zijn. Dus de tijden waren wel te verwachten, neemt niets weg van de prestaties van alle piloten.
1 kleine opmerking, meer aandacht aan pitsnelheid, naar mijn mening reed Joost daar veel te snel, dan reed hij nog bijna over Fordje zijn voeten, waardoor die zijn vrouw een klap int gezicht kreeg omdat hij achteruit ging. In sommige kartings wordt voor zoiets zeker een zwarte vlag gegeven.

Mistery
14-09-2003, 21:27
Ook net terug se...met een tevreden gevoel.
Elk team zal hier wel hun verslagje posten, dus ga ik geen algemeen wedstrijdverslag plaatsen. Zelf heb ik in al mijn ijver een volledige wedstrijduitslag vergeten mee te nemen, dus als iemand dit wel heeft gedaan, zet de uitslag er hier maar op...
Ik wens alle 11 de teams te bedanken voor de faire wedstrijd. (11 teams en geen 12, want de collega's van autosport.be stuurden hun kat...). Ik hoop jullie een wedstrijd te hebben geboden naar jullie verwachtingen en natuurlijk hopen we jullie bij een volgende gelegenheid opnieuw te mogen begroeten.

Over de twee teams van misteryracing.com : prachtprestaties, zowel van Mistery I (uitstekende tweede plaats, met de dames Annelies en Karo in de hoofdrol, Flugel die zijn persoonlijk record wat scherper stelde en Sennake die boven zichzelf uitgroeide...) als van Mistery II, die een zeer goede vijfde plaats behaalden. Dieter, Alain, Davy en Klaas bewezen hun mannetje te kunnen staan tussen de grote kanonnen.

Bedankt iedereen en tot bij een volgende gelegenheid !

Dries

Mistery
14-09-2003, 21:30
Originally posted by redje
wel moet gezegd worden dat de hogere nr's in Extreme Kart op dit ogenblik de betere zijn.

Euh... de nummers van de karts werden voor de wedstrijd gewisseld...dus daaraan zal het niet liggen...

R@ce@holiC
14-09-2003, 21:34
Het was tof , enkel mijn prestatie viel wat tegen wat tot grote ontgoocheling van mijnentwege leed. Een beste tijd van 32.60 is niet echt om over naar huis te schrijven. Ik zou mijn teamgenoten Alain , Klaas en Dieter willen bedanken , teamsfeer zat goe , allemaal meer dan ons steentje bijgedragen aan het geheel :) !

Dries , bedankt voor de fijne namiddag. Goede organisatie en zeker en vast voor herhaling vatbaar !

Speesman
14-09-2003, 22:01
Wij met de paddock zijn 8ste geeindigd, misschien ietske lager als we verwacht hadden, maar we hebben allemaal toch goed gereden.
Tijdens de chrono's hadden we de laatste tijd gereden, buiten Pascal 1 keer geraakte niemand van ons onder de 33"!! We hebben dan gevraagd om rem bij te stellen en dat hielp!! Werner maakte vrij snel enkele plaatsen goed en reed een 31"33!! Daarna kwam Pascal die mooi lage 32"ers reed. Ondertussen lagen we al 6de. Toen was het de beurt aan Fast Fons. Deze reed ook rond de 32"00. Dan was het mijn beurt. Ik hoopte vooraf om zoveel mogelijk constante tijden te rijden in de 31" en dat is goed gelukt: snelste chrono 31"6 en bijna elke ronde tussen de 31"7 en 31"9. Ik ben dus zeer tevreden ;)
Heb wel in 1 van de laatste ronden nog de 7ste plaats verloren aan 24u.be (met toen aan het stuur de supersnelle Niki). Ik had niet door dat we voor positie aan het strijden waren, dus laat hem onmiddellijk door. Stom van mij, maar ik weet niet of ik hem had kunnen achter mij houden (hij is toch wel heel snel!!)

Twas in ieder geval een leuk raceke. Heb me goed geamuseerd en dat is toch nog altijd het belangrijkste!!!!

Speesman
14-09-2003, 22:03
De commentaar van Dries in het verslag voor de race klopte in ieder geval: we hebben met ons team heel vlakke tijden gereden en waren elkaar alle 4 waard!!

fordje
14-09-2003, 22:06
Volledige uitslag:

Stand Team Ronden Best Lap
1 X-plosiv 338 30.61
2 Mistery 1 337 30.68
3 Eran 336 30.68
4 G&A 334 31.06
5 Mistery 2 334 31.10
6 Speedlovers 334 30.98
7 24u.be 330 30.42
8 Paddock 329 31.33
9 DSC 327 31.24
10 Just4Fun 317 31.57
11 SKF-IT 301 31.84


Ik scan de hele uitslag deze week in en bezorg deze aan Mistery. Ik vermoed dat alle deelnemers dan een copie in hun mailbox zullen vinden

Nog een goeienacht allemaal

redje
14-09-2003, 22:07
Originally posted by Mistery
Euh... de nummers van de karts werden voor de wedstrijd gewisseld...dus daaraan zal het niet liggen... Hangt natuurlijk af hoe ze gewisseld zijn, hoog me laag of hoog onderling. Nu ja, kzal hopelijk woensdag kunnen zeggen of de hogere nr's nog altijd snel zijn.

A.J.
14-09-2003, 22:08
Ons team is heel content met derde plaats. Wel jammer dat na een 10-tal minuutjes een zwarte vlag kregen, die terecht was, waardoor we van de laatste plaats moesten terug vechten. Langzaam maar zeker klommen we in het klassement en zo besloten we de race op de derde plaats.
Het was een mooie en spannende race.

fordje
14-09-2003, 22:12
Originally posted by A.J.
Ons team is heel content met derde plaats. Wel jammer dat na een 10-tal minuutjes een zwarte vlag kregen, die terecht was, waardoor we van de laatste plaats moesten terug vechten. Langzaam maar zeker klommen we in het klassement en zo besloten we de race op de derde plaats.
Het was een mooie en spannende race.

:applaus: :applaus:

Bravo voor deze eerlijke en sportieve commentaar AJ!

Bart.Vandecavey
14-09-2003, 22:32
Een schitterend evenement! Leuke sfeer maar ik viel toch veel te licht uit tegen al die grote piloten! Ik heb meer van de lijn gereden om iedereen door te laten dan op de lijn :D Ik zal een keer in de les moeten gaan bij Nikki denk ik!

redje
14-09-2003, 22:34
Ah Nikki, die rijdt daar iedereen op een hoopje. Ik probeer daar altijd sneller te gaan, maar die volgen, is out of the question.

R@ce@holiC
14-09-2003, 22:42
Kdenk dat er weinigen zijn die niet door Nikki gepasseerd zijn vandaag. Ik had de eer om 2 , bijna 3x door hem voorbijgestoken te zijn. Gewoonweg niet te volgen. Dan denkte van kprobeer hem ff te volgen , lukt gewoon niet...

A.J.
14-09-2003, 22:47
Laat ons hopen dat Nikki een beetje geluk heeft bij de RACB academy selectie eind november in Zolder, want dan kunnen we hem in de toekomst in Zolder en Spa bewonderen.

R@ce@holiC
14-09-2003, 22:49
Kunnen we zeggen tegen onze eventuele kinderen/kleinkinderen "tege dien heb ik ooit nog een koers gereden" :)

JFL
14-09-2003, 23:10
Proficiat aan iedereen voor een puike en sportieve wedstrijd!

In het bijzonder ook aan Nikki die echt niet te stoppen was. Toen ik voor de tweede maal buitenreed was mijn opdracht onze 8ste plaats verdedigen, nadat Nikki er onder Gikke zijn relais drie ronden achterstand af gereden had. Onze stille hoop was dat 24.be nog eens zou pitten en dat ik nog een kanske zou krijgen. Niet echt dus.

Proficiat uiteraard ook aan de winnaars. Ik denk dat het verschil met de rest van het veld wel duidelijk was. Toch ook een pluimpje aan beide dametjes van MisteryI. Karo: houden zo, en zeker in Machelen voor de 24U!!! Annelies: niet alleen mooie verschijning maar ook verdorie snel. In jouw/haar spoor heb ik m'n eigen rondetijden weer wat scherper gezet.

Hoewel, 't was met Stijn Coninckx voor m'n wielen dat ik een persoonlijke besttijd van 31.24s (volgens mijn boordchrono 31.23) kon klokken. Daarmee was mijn dagje goed!

Scapa
14-09-2003, 23:23
Ook net terug se, we ( Bart en ik) waren precies weer de laatste :D

Tof koerske, spijtig dat we net naast het podium vallen maar met dit veld is dat niet echt een schande... Een uur aan een stuk gereden, dat zal ik morgen wel mogen voelen denk :) Zeer tevreden over de prestaties van mijn teamgenoten en persoonlijk ben ik best tevreden met mijn besttijd van 31.06.

Het was een zeer sportieve race en het geheel was vlekkeloos georganiseerd!

redje
14-09-2003, 23:32
Originally posted by A.J.
Laat ons hopen dat Nikki een beetje geluk heeft bij de RACB academy selectie eind november in Zolder, want dan kunnen we hem in de toekomst in Zolder en Spa bewonderen.
Ge moet dan wel weten dat Nikki die wagen al kent hé, hij heeft vorig jaar al ermee getest. ;)

Béné
14-09-2003, 23:39
Ten eerste wil ik Dries bedanken voor deze goed georganiseerde en prachtige kartnamiddag.

We waren getipt voor podium wat ik eigenlijk liever niet had want was al blij met top 5. Maar wat we bijna niet durfden dromen kwam toch uit. Gewoonweg als eerste gefinisht. Nie te doen.
Na 3de plaats bij qualificatie gereden te hebben nam Frederic als eerste het stuur en met zo een hectische start toch in deze eerste ronden hield hij toch het hoofd koel. Het was soms echt close allesinds in het laatste van zijn stint met de tweede en vierde plaats maar door ietsje langer te rijden kon hij zich al vestigen op een eerste plaats . Dan was het Jeroen die het stuur overnam waarna we weer derde werden Maar ook hij reed voor wat hij waard was en klom zo na enkele ronden terug naar de eerste plaats.Dan nam ik voor het laatste uur het stuur over. Maar natuurlijk had ik mijn porsie weer van de pech. Gaskabel kapot. Ik kon gelukkig nog eigenhandig tot aan de pits geraken en kon heel vlug van kart verwisselen. Daarvoor ook een pluim voor de organisatie daar. Terug uit pits hadden we nog enkele sec voorsprong op de tweede en hebben we die voorsprong terug beetje kunnen uitbouwen na mijn grote opluchting om dan uiteindelijk op die mooie eerste plaats te eindigen.
Ik dank mijn teamgenoten voor hun inzet en bijdrage in dit en het was een mooie faire wedstrijd en hoop dat er nog veel mogen volgen. (Liefst met eerste plaats :D )
Allé nog een prettige avond aan iedereen hé. C U

Isabelle
14-09-2003, 23:59
Tof dat jullie zulke initiatieven op touw zetten.
Ik zou ook wel eens willen meedoen, maar met m'n enkelvoudige kartervaring zou ik niet echt een constructieve bijdrage leveren vrees ik...

t'Is misschien een idee voor volgend jaar: een categorie "de slowmotions". Dan kan ik ook deelnemen zonder dat m'n zelfvertrouwen onherstelbare schade oploopt. ;)

flugel
15-09-2003, 00:16
Eerst en vooral een pluim voor de organisatie, was zoals verwacht weer goed in orde!

Zoals Guy al gezegd heeft, een onverwachte 2de plaats gehaald, en dat dankzij het sterke werk van zowel Karo, die elke koers sneller om sneller wordt, Guy die zichzelf zeker overtrof vandaag en bewees zeker niet den traagste (eigen woorden eh Guy ;) ) van het pak te zijn, en dan uiteraard Annelies, die op voorhand schrik had voor 55 minuten te moeten rijden (omdat ze dit nog nooit gedaan had) en achteraf bekeken op geen enkel moment verzwakte en zeer goeie tijden draaide... wat dan uiteindelijk resulteerde in dit resultaat.

In de chrono's was Annelies er in geslaagd een 2de startpositie te versieren, die ik dan maar moest zien te behouden, achteraf bekeken een huzarerstuk waar ik liever niet direkt terug aan begin, niet omdat Alain mij voorbijging (had de beste start denk ik van het hele veld) maar omdat er een losgeslagen bulldog op het circuit rondreed, die zich dringend eens mag gaan bezinnen over met wat hij bezig was, ik zou namelijk graag zonder lichamelijk letsel mijn kart doorgeven... op sommige momenten was het echt op het randje van het sportieve... soit uiteindelijk na veel angst daar eindelijk voorbijgeraakt en me dan toch supergeamuseerd, vooral het minitreintje dat zich vormde na verloop van tijd was plezant, 'k weet niet wie achter me hing, maar daarachter hing driesco... plezant dus :)

Toch nog ff melden dat iedereen weer veel te vroeg naar huis was, dat ik met Stijn weeral den boel moeten afsluiten hebben, dat stijn 3/100 trager was dan ik vandaag en mss het beste hij is voorbijgestoken (en gedubbeld) door een vrouw!!! stijn Stijn Stijn, waar gaat da naartoe jong :D:D

Scapa
15-09-2003, 11:00
Originally posted by flugel
Toch nog ff melden dat iedereen weer veel te vroeg naar huis was, dat ik met Stijn weeral den boel moeten afsluiten hebben, dat stijn 3/100 trager was dan ik vandaag en mss het beste hij is voorbijgestoken (en gedubbeld) door een vrouw!!! stijn Stijn Stijn, waar gaat da naartoe jong :D:D

:frusty: Toch even melden dat ik niet ben gedubbeld eh. Daarvoor heb ik de laatste drie ronden wel de blauwe vlaggen moeten negeren maar het loonde de moeite want ik ben uiteindelijk met een haarlengte voorsprong op haar de finishvlag over gereden. Nèt niet gedubbeld dus :p :D

Mistery
15-09-2003, 12:19
Net niet voor de tweede keer gedubbeld, wil je waarschijnlijk zeggen ;)

flugel
15-09-2003, 17:23
Originally posted by Mistery
Net niet voor de tweede keer gedubbeld, wil je waarschijnlijk zeggen ;)

'k peis het ook :)

Scapa
15-09-2003, 18:19
Bwah, ze reed niet zo ver achter mij toen ik de baan op kwam dus dat is niet mij dubbelen eh. ;) Na ongeveer een kwartier denk is ze mij voorbijgegaan en drie kwartier later plakte ze terug aan mijn bumper om daar dan achter te blijven tot de finish :D

flugel
15-09-2003, 18:34
Originally posted by stijnconinx
Bwah, ze reed niet zo ver achter mij toen ik de baan op kwam dus dat is niet mij dubbelen eh. ;) Na ongeveer een kwartier denk is ze mij voorbijgegaan en drie kwartier later plakte ze terug aan mijn bumper om daar dan achter te blijven tot de finish :D

Ge staat nog altijd te dansen zekers? :D:D

Béné
15-09-2003, 18:39
awel kga stijn dan toch moeten bedanken om ze beetje op te houden bij die blauwe vlaggen. zodat we de laatste rondjes tamelijk gerust konden uitrijden. :D

flugel
15-09-2003, 18:40
Stijn, hoeveel heeft diene gegeven eh? :D:D

Béné
15-09-2003, 18:43
Ik allesinds niets. Ben platzak momenteel. Ga eens deftige sponsor moeten hebben . :)

flugel
15-09-2003, 19:56
Originally posted by Béné
Ik allesinds niets. Ben platzak momenteel. Ga eens deftige sponsor moeten hebben . :)

hehe :) Jullie hebben het dubbel en dik verdiend, gaskabel kapot, moeten wisselen van kart en toch bijna niks verloren, chapeau! :)

ralff1
15-09-2003, 21:14
proficiat aan de organisatie en aan alle teams :applaus:
voor herhaling vatbaar maar hoop dan wel dat ik in mijn topvorm ben :D

annelies
15-09-2003, 22:21
Originally posted by stijnconinx
:frusty: Toch even melden dat ik niet ben gedubbeld eh. Daarvoor heb ik de laatste drie ronden wel de blauwe vlaggen moeten negeren maar het loonde de moeite want ik ben uiteindelijk met een haarlengte voorsprong op haar de finishvlag over gereden. Nèt niet gedubbeld dus :p :D

Even voor de duidelijkheid: ik ben je voorbijgestoken, na veel geduw omdat je de blauwe vlaggen negeerde, en de tweede keer hield je weer voet bij stuk, en omdat de race eindigde ben ik je ni weer voorbij gestoken. Echte karters zijn sportief, en dat kan van jou dus absoluut niet gezegd worden. :no:

flugel
15-09-2003, 22:24
Originally posted by annelies
Even voor de duidelijkheid: ik ben je voorbijgestoken, na veel geduw omdat je de blauwe vlaggen negeerde, en de tweede keer hield je weer voet bij stuk, en omdat de race eindigde ben ik je ni weer voorbij gestoken. Echte karters zijn sportief, en dat kan van jou dus absoluut niet gezegd worden. :no:

Euhm Coninx??? en vriendelijk blijven eh Coninx ;)

btw, welkom Annelies :)

Béné
15-09-2003, 23:38
Dank u Bart. dacht dat ik de eerste plaats mocht vergeten maar ook dank zij de goede organisatie daar is het heel vlug gegaan om te wisselen en pak van mijn hart dat we nog eerste waren na die wissel. Heb dan nog alles gegeven wat in me zat en dat was duidelijk genoeg om die plaats dan toch nog veilig te stellen en begin er nu al beetje stijf van te worden :)

Scapa
15-09-2003, 23:51
Originally posted by annelies
Even voor de duidelijkheid: ik ben je voorbijgestoken, na veel geduw omdat je de blauwe vlaggen negeerde, en de tweede keer hield je weer voet bij stuk, en omdat de race eindigde ben ik je ni weer voorbij gestoken. Echte karters zijn sportief, en dat kan van jou dus absoluut niet gezegd worden. :no:

Hola, toch even een kleine verduidelijking. :rolleyes: Het circuit leent zich momenteel niet tot voorbijsteken. Dat hebben we de eerste ronden kunnen merken nietwaar... en ook niet echt tot vlot voorbijlaten. Dat heb ik zelf ook een paar keer kunnen ondervinden maar ik maakte mij daar druk over aangezien we niet voor een gouden paard aan het rijden waren. Op het ogenblik dat jij voor de eerste keer achter mij zat reed ik toen (dacht ik) op een derde plaats. Ik had juist tweemaal blauw gekregen dus ik veronderstelde dat dat de eerste en de tweede was. Iets nadien kreeg ik dan terug een blauwe vlag. Aangezien ik veronderstelde dat deze niet voor mij bedoelt was heb ik even doorgereden. Ik voelde ook wel dat diegene achter mij (jij dus) sneller was maar er mag toch nog een beetje strijd zijn, niet? Het is per slot van rekening een RACE en dan mag er toch wel gekoerst worden of niet soms?Soit, enkele bochten later keek ik achter mij en zag ik dat jij het was en heb ik een gat gelaten. Dit wil zeggen dat ik daarvoor blauw kreeg toen het niet moest en daardoor mijn (foute) redenering...

Op het laatste heb ik u inderdaad te lang opgehouden. Dat is een fout van mij, dat geef ik grif toe en waarvoor mijn excuses. Nochtans heb ik na een tijd wel een groot gat gelaten maar jij dook er niet in dus... Toen ben ik gewoon blijven doorrijden omdat de race elk moment kon afgevlagd worden en jij ook niet meer aandrong om voorbij te willen.

Na veel geduw? Dat kan je moeilijk sportief noemen eh :no: Ook geen echte karter zeker...

Tot zover mijn kant van de feiten. Life goes on :)

annelies
16-09-2003, 10:16
Originally posted by stijnconinx
Na veel geduw? Dat kan je moeilijk sportief noemen eh :no: Ook geen echte karter zeker...

tja, als t moet moet het hé. En nee, ik ben geen echte karter, maar jij hebt van me verloren hé, dat is wat telt :D

Scapa
16-09-2003, 10:34
Originally posted by annelies
tja, als t moet moet het hé. En nee, ik ben geen echte karter, maar jij hebt van me verloren hé, dat is wat telt :D

Nanananana :rolleyes:

Ik heb niet van u verloren. Mijn team is achter uw team geëindigd. Als we alleen tegen elkaar zouden rijden kan je zeggen dat er een winnaar en een verliezer is, in teamverband verliest een team... Dat ik trager ben deert me niets, ik reed dit weekend voor de vierde keer dit jaar in Herselt. Dat kan van u niet echt gezegd worden dus is het nogal normaal dat je sneller bent eh ;)

annelies
16-09-2003, 10:43
Originally posted by stijnconinx
dus is het nogal normaal dat je sneller bent eh ;)

Inderdaad, en als je dàt nu eens op't circuit zelf ook zou denken,dan waren er helemaal geen incidenten geweest :)

Scapa
16-09-2003, 10:47
Originally posted by stijnconinx
Aangezien ik veronderstelde dat deze niet voor mij bedoelt was heb ik even doorgereden. Ik voelde ook wel dat diegene achter mij (jij dus) sneller was maar er mag toch nog een beetje strijd zijn, niet? Het is per slot van rekening een RACE en dan mag er toch wel gekoerst worden of niet soms?

Ik beseft dat maar al te goed maar als je mijn verhaal van een paar posts terugleest zullen je misschien begrijpen waarom ik dat deed :) En incidenten zijn er niet geweest volgens mij...

annelies
16-09-2003, 10:55
Originally posted by stijnconinx
En incidenten zijn er niet geweest volgens mij...

Ik bedoel eigenlijk: dan zou iedereen sportief gereden hebben

*einde discussie ;) *

redje
16-09-2003, 11:24
Originally posted by stijnconinx
Nanananana :rolleyes:

Ik heb niet van u verloren. Mijn team is achter uw team geëindigd. Als we alleen tegen elkaar zouden rijden kan je zeggen dat er een winnaar en een verliezer is, in teamverband verliest een team... Dat ik trager ben deert me niets, ik reed dit weekend voor de vierde keer dit jaar in Herselt. Dat kan van u niet echt gezegd worden dus is het nogal normaal dat je sneller bent eh ;)
In een rechtstreeks duel met gelijke karts weet ik al wie wint. En dat Annelies daar sneller is idd wel logisch. Ze rijdt er meer.

Mistery
16-09-2003, 12:58
Op www.misteryracing.com staat trouwens een kort (algemeen) verslag van deze wedstrijd. Terug te vinden via het menu op de homepage !

flugel
16-09-2003, 15:02
Originally posted by stijnconinx
Nanananana :rolleyes:

Ik heb niet van u verloren. Mijn team is achter uw team geëindigd. Als we alleen tegen elkaar zouden rijden kan je zeggen dat er een winnaar en een verliezer is, in teamverband verliest een team... Dat ik trager ben deert me niets, ik reed dit weekend voor de vierde keer dit jaar in Herselt. Dat kan van u niet echt gezegd worden dus is het nogal normaal dat je sneller bent eh ;)

Deert het u echt niks, wat zei je verleden week tegen mij "ik zou niet kunnen verdragen dat er een vrouw sneller is dan mij" :)

Soit, 'k denk dat het ondertussen wel vrij duidelijk is dat die vrouwen echt wel kunnen karten, en ik was blij der zo 2 in mijn team te hebben :D

Scapa
16-09-2003, 15:42
Originally posted by flugel
Deert het u echt niks, wat zei je verleden week tegen mij "ik zou niet kunnen verdragen dat er een vrouw sneller is dan mij" :)


Ik heb gezegd dat ik dat niet leuk vind, dat is toch wat anders als iets niet kunnen verdragen eh. Trager zijn is niet leuk of het nu een vrouw of een man is... En stop nu met mijn worden hier te citeren of ik zal hier is wat dingen beginnen posten die jij tegen mij hebt gezegd ;) :D

flugel
16-09-2003, 16:06
Originally posted by stijnconinx
En stop nu met mijn worden hier te citeren of ik zal hier is wat dingen beginnen posten die jij tegen mij hebt gezegd ;) :D

't is 't moment om te zwijgen zekers? :D:D

JFL
16-09-2003, 21:31
Amai, de Coninckx krijgt het hier nogal op zijn dak. :D

In elk geval, welkom op de Paddock Annelies. Ik denk dat je je entree niet gemist hebt. Hoezo geen karter? Komaan zeg, genoeg gezwanst...

Stijntje, daar zijn revanches voor. Laat maar weten, want aan uwen bumper kom ik blijkbaar ook goed vooruit.

Piet Konijn
17-09-2003, 02:35
Originally posted by redje
In een rechtstreeks duel met gelijke karts weet ik al wie wint. En dat Annelies daar sneller is idd wel logisch. Ze rijdt er meer.



En dan natuurlijk ook op het zelfde gewicht he, met een beetje lood aan de kart... :+ :+

flugel
17-09-2003, 16:28
Originally posted by Piet Konijn
En dan natuurlijk ook op het zelfde gewicht he, met een beetje lood aan de kart... :+ :+

tja, gelijk de Stijn een met overgewicht kampend iemand is gaat da echt veel verschil maken :D

A.J.
17-09-2003, 18:31
Originally posted by Piet Konijn
En dan natuurlijk ook op het zelfde gewicht he, met een beetje lood aan de kart... :+ :+

awel, dan doe ik ook ne keer mee aan een kart wedstrijd :D :D

Raceboy
17-09-2003, 18:35
Originally posted by A.J.
awel, dan doe ik ook ne keer mee aan een kart wedstrijd :D :D

Waar gaan ze da lood steken op mijn kart ? :p

A.J.
17-09-2003, 18:36
misschien een remorkske :D

R@ce@holiC
17-09-2003, 18:56
dan doe ik ook wel mee :D

Piet Konijn
18-09-2003, 04:01
Originally posted by flugel
tja, gelijk de Stijn een met overgewicht kampend iemand is gaat da echt veel verschil maken :D


Tja elke kilo maakt een verschil he, nu niet dat de stijn zo ne zware jongen is maar toch...................

flugel
18-09-2003, 17:08
Originally posted by Piet Konijn
Tja elke kilo maakt een verschil he, nu niet dat de stijn zo ne zware jongen is maar toch...................

hangt af in welke context da ge da ziet eh ;)