Log in

View Full Version : Veiling voor het goede doel

Eric Dupain
30-05-2003, 17:39
Op dinsdag 10 juni organiseert de VRT sportredactie een grandioze veiling voor hun zieke collega. Bedoeling is zoveel mogelijk geld in te zamelen voor een collega die het slachtoffer is geworden van een zeldzame spierziekte en die een lift heeft moeten laten bouwen in zijn huis. De opbrengst dient om de lift te helpen bekostingen.

Wat wordt er zoal geveild? Wie een volledige lijst wil bekomen kan die aanvragen bij eric.dupain@pandora.be maar er zijn voor de autosportfans leuke dingen bij.

Top of the bill is een gesigneerd petje van Fernando Alonso. Verder zijn er nog gesigneerde petten van WK rallyrijders Solberg, Delecour, Loix, ... gesigneerd T-shirt van Duval, Team hemdjes van het Hyundai team van Freddy Loix, brandvrije overalls, ...

Vanuit de Belcar en FIA GT is er een grote bijdrage van Anthony Kumpen die zowel race schoenen, race overall, hemden, T-shirts, ... heeft afgestaan voor het goede doel.

Grégoire de Mevius bezorgde ons vandaag nog twee race combinaties van het Peugeot Team België. Eéntje met BASTOS reclame en ééntje zonder BASTOS reclame. Een mooi hebbeding.

Naast de autosportartikelen zijn er ook nog veel andere toppers zoals daar zijn de trainingen van de tennisspeelters die voor België uitkwamen in de Daviscup (Clijsters, Henin, Callens...), gesigneerde voetbaltruitjes (Sonck, Rode Duivels, STVV, Brugge, Wilmots, ... ), wieleroutfit Tom
Boonen, Johan Museeuw, ... Voor elk wat wils dus.

Voor meer info : eric.dupain@pandora.be , daar verneem je hoe je een geldig bod kan uitbrengen.

Niet twijfelen, doen !

Werner333
30-05-2003, 18:05
Spijtig genoeg zitten wij dan al in Le Mans.

Eric Dupain
30-05-2003, 18:29
Geen probleem Werner,

Je kan ook op voorhand een bod doen. Ik weet ook dat niet iedereen tijdens de dag zich kan vrijmaken om naar de veiling te komen, daarom dat we via internet ook proberen een beetje ruchtbaarheid te geven. Dus ... als je interesse hebt in iets ... laat u dan maar es goed gaan !

redje
30-05-2003, 19:00
Olapola, kdenk da ik toch eens een maileke ga sturen.

Eric Dupain
30-05-2003, 20:21
Hartelijk dank Redje !!! Dat er nog velen jou initiatief mogen volgen

Rrubinio
30-05-2003, 21:40
Originally posted by Eric Dupain
Hoi Eric,
Heb ik hier toevallig nog twee officieel "ZOLDER 2002" petjes liggen gesigneerd door
1) Sven Nijs (2de of 3de WK Zolder
2) Mario Cippolini (1ste WK Zolder)
Indien er interesse voor is laat dan maar iets weten (janssens.ron@pi.be) .

redje
30-05-2003, 22:15
mailtje is gestuurd, en ik heb al op enkele zaken mijn oog laten vallen, dus kzal wel een bod doen.

Eric Dupain
30-05-2003, 22:28
Rrubinho, tuurlijk is er interesse voor !

Stuur mij es een mailtje zodat ik je kan contacteren. Alvast hartelijk dank.

eric.dupain@pandora.be

Beemer
31-05-2003, 04:57
Er zitten een aantal zeer mooie stukken bij zo te horen

redje
31-05-2003, 09:54
Originally posted by Beemer
Er zitten een aantal zeer mooie stukken bij zo te horen
T is maar da ge t weet.

Werner333
31-05-2003, 12:49
Geen probleem Werner,

Je kan ook op voorhand een bod doen. Ik weet ook dat niet iedereen tijdens de dag zich kan vrijmaken om naar de veiling te komen, daarom dat we via internet ook proberen een beetje ruchtbaarheid te geven. Dus ... als je interesse hebt in iets ... laat u dan maar es goed gaan !

Mail is onderweg.

redje
02-06-2003, 18:57
Ik heb dus fantastische ouders hé. NOT. Eerst begint mijn pa de oren van mijn kop te zagen dat ik voor ongeveer 26000BEF wilde bieden en dan begon mijn ma te klagen dat die kleren misschien wel eens te klein konden zijn. Gevolg, ik heb dus maar op twee items geboden. Zo'n unieke kans en da moeten laten voorbijgaan. Mijn ouders begrijpen mijn passie voor autosport precies nie. :( :(

Eric Dupain
02-06-2003, 19:00
Redje, van wat wil je de maat weten ? Misschien kan ik je helpen want ik heb de meeste van de kleding zelf gaan afhalen. In de meeste gevallen is het XL. Heb jij een fax gestuurd naar de redactie ? Ik heb vandaag niets gezien.

redje
02-06-2003, 20:22
Redje, van wat wil je de maat weten ? Misschien kan ik je helpen want ik heb de meeste van de kleding zelf gaan afhalen. In de meeste gevallen is het XL. Heb jij een fax gestuurd naar de redactie ? Ik heb vandaag niets gezien.
Ik heb mijn pa ne fax laten sturen. Dus hopelijk is hij da nie vergeten. :( :(

Eric Dupain
02-06-2003, 20:52
Vandaag heb ik niets zien binnenkomen.

Zal je het nummer nog es geven. 02 733 92 40. TAV Els Jacxsens en/of Eric Dupain.

Alvast bedankt voor je steun !

Eric Dupain
08-06-2003, 12:05
Hallo,

Niet vergeten ... aanstaande dinsdag is het zover ! Dan worden er nogal wat exclusieve artikelen, waaronder heel veel autosportartikelen, geveild voor onze zieke collega.

Mensen die een lijst willen hebben met de te veilen artikelen mogen die nog altijd aanvragen op eric.dupain@pandora.be

Wil je zelf aanwezig zijn op de VRT , dan kan dat. Mail je naam naar hetzelfde mailadres, zodat jou naam op de bezoekerslijst kan worden toegevoegd. Doen, ... laat je hart spreken !

/* om eventuele verwarring uit te sluiten... de veiling werd uitgesteld. Meer info hierover kan je hier (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=5315) terugvinden */