PDA

View Full Version : Vraag 15 en 16


Sennake
30-05-2003, 17:57
Hoe? Zal je zeggen... is hij daar nu alweer zo vroeg?

Inderdaad, zoals eerder aangekondigd mogen mijn afwezigheden nog steeds niet leiden tot minder bedenktijd voor jullie, en aangezien ik morgen (helishow) én overmorgen (kids karting) weer zo goed als de ganse dag afwezig zal zijn zet ik de vragen nog maar eens te vroeg online.

Net zoals de vorige keer hoef je de antwoorden op de vorige vragen ook nu nog niet te zoeken; die krijg je pas overmorgen nadat ik terug thuis ben... We zijn nog steeds wel goed maar niet gek eh ;)

En hier gaan we dus :

Moeilijkheidsgraad : 4
Punten per goed antwoord : 20
Onderwerp : Niet-F1

Vraag 15 :

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2003/vraag_15.jpg

1) Noem één van de 2 deelnemende piloten aan de race, waarvan je hier een actie-foto ziet ?
2) En ja hoor, noem de andere piloot ?
3) En ook nu had ik graag het merk van de racewagen geweten ? (Merk + type)
4) En het jaartal waarin zich dit afspeelt ?
5) En het behaalde resultaat ?

Een tip? Laat ons zeggen dat dit team toch wel zijn tanden liet zien :)

Vraag 16 :

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2003/vraag_16.jpg

Voor de liefhebbers van "vlammen" aan de uitlaat : dit is toch iets "der over" denk ik...

1) Noem 1 van de 3 piloten die een team vormden in deze wagen ?
2) Noem er nog eens één ?
3) En ook de derde piloot had ik graag geweten ?
4) Welke racewagen spuwt hier vuur (merk + type) ?
5) En in welk jaar was dit dan ?

Nog een tip? Mmm, ga eens kijken in Avignon ?

OPGELET : vanaf nu worden eventuele schrijffouten in namen NIET meer goedgekeurd. Controleer dus de juiste schrijfwijze zeer zorgvuldig want het zou stom zijn om de juiste persoon te herkennen en geen punten te scoren omdat de naam verkeerd gespeld is. Als het om personen gaat vragen we dus de naam EN de voornaam.

Antwoorden worden ten laatste verwacht vóór de start van de GP van Canada op 15 juni. Trouwens, aangezien ik die dag nog in Le Mans vertoef mag je ook vragen 17 en 18 in de loop van de week verwachten... maar dan zitten we wel al in moeilijkheidsgraad 5...

En ... good luck!

Guido
30-05-2003, 18:58
ja lap, 't is weer van dadde. vraag 15 een vaag vermoeden en vraag 16 mag als doorwinterde "plekker" geen probleem zijn. 'k zal er al maar aan beginnen... :D

Obi-Jan
30-05-2003, 21:10
Weeral veel te gemakkelijk.... :D

Ik snap wel dienen hint bij vraag 15 niet, maar ik ga niet beginnen twijfelen.

Jan.
=---

Guy
30-05-2003, 23:20
Te doen !

Alleen snap ik die tips niet !!!

Moet ja later eens uitleggen

Guy

Obi-Jan
31-05-2003, 01:38
Originally posted by guy
Te doen !

Alleen snap ik die tips niet !!!

Moet ja later eens uitleggen

Guy

Bij vraag 16 tot daar aan toe (uitleg via pm als ge dat wilt). Maar vraag 15..... ik zie niet in wat tanden daar mee te maken hebben.

Ik ben ook wreed curieus.... da's het probleem met dat den andere Guy de vragen eerder post... dat ge nog langer moet wachten eer er een bekke uitleg komt... :D

Jan.
=---

Guido
31-05-2003, 02:19
Et voila! Aangezien ik de komende 14 dagen druk druk druk zal zijn, niet gewacht tot de laatste moment en dus nu de antwoorden al maar binnengestuurd. Bij deze twee ben ik toch wel zekerder dan bij 13 en 14.

oh, en de tips. Ik vond ze makkelijk, duidelijk, helder, verfrissend enz. :D :D

Megane
31-05-2003, 09:17
De mijn ook binnen.
Weer lang wachten voor de volgende. :D ;)

Sennake
01-06-2003, 16:39
My mistake :

Vraag 15, 3) : ik had graag het merk + type geweten!

Iedereen die al geantwoord heeft mag dus zonder probleem zijn antwoord corrigeren.

Nogmaals sorry!!!

En ik herhaal nog één keer (en dit is de allerlaatste keer) : als ik een persoon vraag wil ik de NAAM én de VOORNAAM weten! Anders kan ik het antwoord NIET goedkeuren!

Megane
01-06-2003, 19:04
Originally posted by Sennake
My mistake :

Vraag 15, 3) : ik had graag het merk + type geweten!

Iedereen die al geantwoord heeft mag dus zonder probleem zijn antwoord corrigeren.

Nogmaals sorry!!!

En ik herhaal nog één keer (en dit is de allerlaatste keer) : als ik een persoon vraag wil ik de NAAM én de VOORNAAM weten! Anders kan ik het antwoord NIET goedkeuren!

Merk en Type had U toch al gevraagd.
Naam en voornaam? mag daar ook bijnaam bijzijn :D , ik heb al geantwoord hé. :p

Mark
01-06-2003, 23:03
ze zijn binnen...........bij vraag 15 moet ik het denk ik van de tip hebben.

vraag 16....was wel te doen, lang leve google!

schumivill
10-06-2003, 19:51
Voila,opgestuurd :) ,redelijk rap gevonden,mede dankzij de tips.