View Full Version : badge op overall
Weet er iemand waar je een 'badge' kan laten maken op je overall aan te brengen? En wat zoiets moet kosten?
Joost
bart VDB
31-05-2003, 10:13
Ik denk het goedkoopste bij een borduurshop (of hoe noemt ge zoiets).
Ofwel bij officiele dealers van (race)overals(ad-sport, steve vanbellingen(stand21), ed...
Ben momenteel op 't werk en kan niet aan het adres. Een PM of mail aan Sennake kan ook wonderen doen.
Wij hebben trouwens borduurwerk laten maken.
C U
NGT Racing
31-05-2003, 11:24
Hangt er een beetje van af wat je wil laten borduren,
gewone "tekst" is vrij eenvoedig en goedkoop, ook voor zeer kleine aantallen, als je echt een logo in gedachte hebt moet je normaal eerst betalen voor het digitaliseren, de prijs hiervoor kan nogal is tegenslagen, het is afhankelijk van het aanal kleuren en de grootte, als je twee maal het zelfde logo hebt maar in verschillende grootes betaal je normaal twee maal de digitalisatiekosten, de prijzen durven nogal eens uieenlopen, de resultaten ook.
www.wslettering.be
goede service en heel goed.
NGT Racing
31-05-2003, 13:08
Inderdaad,
Ward werkt ook steeds aan zeer schappelijke tarieven als het racing-related is.
Speesman
31-05-2003, 15:15
Mag zo'n badge ook op een gekeurde overall of vervalt dan de geldigheid?
NGT Racing
31-05-2003, 16:17
Zo op het eerste zicht staat er niet veel van in de reglementen,
ik zou zeggen van wel, maar het lijkt me aangeraden om je licht eens op te steken bij de organisatie.
Je kan trouwens overals bestellen met de borduursels op bij sparco, momo stand 21 en anderen, nu weet ik niet of zij misschien nomex gebruik om te borduren maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Rrubinio
31-05-2003, 18:48
Originally posted by Pascal
Ben momenteel op 't werk en kan niet aan het adres. Een PM of mail aan Sennake kan ook wonderen doen.
Wij hebben trouwens borduurwerk laten maken.
C U
Borduurwerk PHILIAN
Biezenstraat 7,
3500 Hasselt
tel: 011 270907
fax: 011 270917
kartboyke
31-05-2003, 20:14
Originally posted by speesman
Mag zo'n badge ook op een gekeurde overall of vervalt dan de geldigheid?
Ja badges mag op een gekeurde overall maar pas hierbij op.
Want de stiksels hiervan mogen enkel door de buitenste laag gaan, dus niet alle lagen doorboren.
Pas hiermee op als je het in een borduurshop laat doen.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.