PDA

View Full Version : Video's Btcc.


TommySoprano
03-06-2003, 14:54
Ik ben al een tijdje op zoek naar videotapes van het BTCC van de afgelopen jaren. De tapes van het BSB vond ik zonder probleem bij Vanzeebroeck Motors in ST-Pieters-Leeuw, maar die hebben alleen motorsportvideos. Weet er iemand een adres in België?
Thanx

damamaho
03-06-2003, 17:25
IK HEB ER NOG EENTJE TE KOOP VAN 1992.
MAAR HET ADRES VOOR BOEKEN EN VIDEOS OVER AUTOSPORT IN BELGIE IS NATUURLIJK "ROADRUNNER" IN HASSELT!
TELEFOON 011.22.71.39
ALLE VIDEOS IN DE CATALOGUE VAN "DUKE MARKETING" ZIJN DAAR TE BEKOMEN.
Met vriendelijke groeten, DANNY.
www.asag.sk/danny.htm (http://)

TommySoprano
03-06-2003, 23:33
Ok, damamaho, ik ga daar eens een kijkje nemen een van de komende weken. Thanx

Steve
04-06-2003, 00:06
Of anders eens gaan kijken bij www.dukevideo.com !

Omdat ikzelf al een tijdje op zoek was naar nog een paar video's die ik nog ontbreek ben ik gaan zoeken bij DUKE zelf.
Daar vindt je alle video's nog, die in Belgie denk ik niet meer te vinden zijn.

Voor de prijs moet je het echt niet laten, je betaalt wel ong. 8 euro extra als je overschrijft via de bank, maar de video's kosten echt niet veel!
En dit zijn allemaal de officiele video's van DUKE.

Je kan er zelfs hun catalogus bestellen, die je in minder dan een week thuis krijgt (in mijn geval toch).

Ik bel ook eerstdaags eens naar Roadrunner
(thanks Damamaho).

Ik bestel nog de DTM '93, de enige die ik nog niet heb, BTCC 2001 op dvd, momenteel bij DUKE voor ong. 15 euro en dan nog èèntje van de Rover Turbo Cup.

Tof om weten dat de BTCC nog steeds populair is!

Groeten,
Steve.

Steve
04-06-2003, 00:12
Eigenlijk ben ik ook nog op zoek naar iets van DTM '96, (hun "laatste" jaar)maar hiervan is zo weinig te vinden, er is denk ik nooit een video van uitgebracht?

Iemand?