PDA

View Full Version : ideke mak


kartmonster
06-06-2003, 20:24
Efkes een idee van ons vader (wiffe) placeren.
Zo te horen zullen er precies tot september geen kartwedstrijden van de MAK meer plaats vinden, waardoor ik meen te begrepen hebben, dat er een wedstrijd zou wegvallen.

Nu heeft ons vader dus een idee en vraagt elle mening
Om in de vakantie is met heel den hoop naar de ardennen te rijden (marienbourg) om daar in de namiddag een wedstrijd van een uur te rijden en dan nog is s'avonds eentje.
Tussen de twee wedstrijden gaan we met den hele hoop eten.
Wa wel een plezante bedoening kan zijn. En daar nog een beetje cultureel waals erfgoed te bekijken( formule 1 museum ) bijvoorbeeld en dan s'avonds dus terug een wedstrijd te placeren.

Ni met een bus, maar iedereen rijdt met eigen vervoer, da ge ni met al die problemen zit van blablabla.


Maarten

FastFons
06-06-2003, 21:01
Awel da vind ik nu eens een goed gedacht se, op mij kunt ge rekenen (als ik gene 2e zit heb, wat normaal nie het geval mag zijn)

Trouwens, de ardennen, das voor mij even ver als naar jpr, dus zoveel maakt da ook nie uit :)

FF

Werner333
06-06-2003, 21:35
Count me in.

Speesman
07-06-2003, 00:55
Ik zie dat ook wel zitten. Enkel een praktisch vraagje: kunt ge in marienbourg met huurkartjes rijden?

redje
07-06-2003, 09:33
Originally posted by speesman
Ik zie dat ook wel zitten. Enkel een praktisch vraagje: kunt ge in marienbourg met huurkartjes rijden?
Da is mogelijk. ;)

kartboyke
07-06-2003, 11:54
maarten ge weet het hé, waar jij gaat, ga ik ook.
Op mij kan je altijd rekenen

Oneliner
07-06-2003, 11:57
Als de prijs wa meevalt voor de student gaat den deze ook wel mee misschien :)

kartmonster
07-06-2003, 17:25
ja, ive: da weet ik.
Mensen, dees is een zuiver idee. maar we moeten precies overgaan op een realisatie van dit idee.
Ik ben zelf student en ik hoop dus ook dat de prijs zal meevallen.
Ik zal es polsen.

Maarten