PDA

View Full Version : Zin om ook eens deel te nemen aan een 24u?

Flitser
08-06-2003, 08:32
Net zoals vorig jaar met de 24u Van Machelen wil Kartgrid.be ook dit keer weer uitpakken met een speciale aanbieding naar kartliefhebbers toe.

Het is voor vele kartfanaten niet altijd evident om het budget en de tijd te vinden om eens in deftig teamverband deel te nemen aan een 24u. Misschien hebben wij wel de oplossing... de 2 * 12u van Antwerp Karting . (Wie het nog niet mocht weten; er ligt nieuwe asfalt te AK sinds 04/06/2003!!)

Allereerst kan het voor velen een verademing zijn dat men niet verplicht is van 24u aan één stuk aanwezig te zijn om het wedstrijdverloop in de gaten te houden en eventueel klaar te staan om in te springen wanneer nodig.

Deze 24u wedstrijd word gespreid over twee manches van 12u (zaterdag 5 & zondag 6 juli). Men kan dus gerust 's avonds naar huis gaan om te slapen en het wedstrijdgewoel even te vergeten.

Dat dit een uniek evenement is blijkt ook uit de karts waarmee gereden wordt.
Eigen karts? JA
Huurkarts? JA.... maaaaaar... niet de chassis die de meesten onder jullie gewoon zijn. Wie wil deelnemen aan deze 24u huurt een heus race-chassis en dus geen logge huurkart. (Scheelt makkelijk 2 seconden per ronde!)

De prijs voor een dergelijke deelname bedraagt normaal 2250 euro + 250 euro waarborg voor de kart.

Kartgrid zou Kartgrid niet zijn natuurlijk al we dit hier zouden komen promoten zonder dat we jullie een mooi voorstel kunnen doen.

Kartgrid is op zoek naar een team dat ons voorstel niet afslaat :p
250 euro... maar liefst 10.000 oude Belgische Franken krijgen jullie van ons cadeau indien jullie willen deelnemen aan deze 24u met slechts 2 voorwaarden; 1) dat de kart die jullie ter beschikking krijgen door ons duidelijk mag bestickerd worden met onze url www.kartgrid.be 2) Dat de teamnaam gecombinerd wordt met de naam Kartgrid uiteraard (bijvoorbeeld Kartgrid-DePaddock).

Samenstelling van het team is vrij door de teamverantwoordelijke te bepalen. Al rijden jullie met 24 verschillende piloten, het maakt ons niet uit. Net zoals we vorig jaar op een andere locatie ons best hebben gedaan om de echte kartfanaat te plezieren is het hier ook weer de bedoeling om de drempel naar dergelijke endurances te verkleinen en iedereen de kans te geven het eens mee te maken.

Voor meer info: Flitser@kartgrid.be of hier via het forum waar ik sneller kan reageren.
Tel: 0497/33.65.74

Er zijn tal van prijzen te winnen (1 complete kart, 1 chassis, 1 200cc motor, 1 helmpainting van Tona-Design, 5 paar handschoenen, ...) EN... op één november is er een 6u race (normaal 600 euro) waarbij u nog eens 200 euro korting geniet indien uw team heeft deelgenomen aan deze 24u!! 400 euro dus ipv 600 euro.

Dit kan je toch niet aan je neus laten voorbij gaan... of wwel? :confused:

Flitser
13-06-2003, 14:49
UITZONDERLIJK AANBOD omwile van de inspanning van enkele "Kartgridders".

Momenteel proberen 4 van onze forummers een team te vormen en zijn ze dus op zoek naar medepiloten.
Kartgrid heeft hen een uitzonderlijk aanbod gedaan op voorwaarde dat het team bestaat uit tenminste 4 Kartgridforummers die geregistreerd stonden voor 1 juni 2003.

Indien zij erin slagen zulks een team te vormen dan rijden jullie tegen de zeer voordelige prijs van 75€/u.

Interesse? Mail dan zo snel mogelijk naar Flitser@kartgrid.be en laat weten hoeveel uur je wil rijden.

Om het snelst geholpen te worden kan je best hier posten aangezien ik vanaf nu het hele weekend moet werken en mijn mails bijgevolg niet snel genoeg kan lezen maar wel op het internet kan om de forums te checken.

redje
13-06-2003, 15:20
Allé, waar zitten hier de karters?????????? Ik speel die dagen teambaas van t tweede kartgrid-team. :p :p :p

Speesman
13-06-2003, 19:28
En ik ben 1 van de piloten van het 2de kartgrid-team.

Breezz
13-06-2003, 20:39
Originally posted by speesman
En ik ben 1 van de piloten van het 2de kartgrid-team. Hoeveel uurtjes ga je rijden?

redje
13-06-2003, 21:50
Speesman heeft zich opgegeven voor 3 uur.

Speesman
13-06-2003, 23:56
Das ni helemaal juist redje.
Ik heb gezegd dat ik maximaal 4 uren wil rijden. Als we genoeg volk vinden, dan is minder (bv. 3 uren) ook goed.
Hebde ook geen goesting om mee te doen Breezz?

redje
14-06-2003, 09:42
Ik heb gezegd dat ik maximaal 4 uren wil rijden.
Sorry. :o :confused: :eek:

Oneliner
14-06-2003, 10:17
400€ per team? => das dan 16.66666e per uur ;)

ALS ik pas de 7e op kamp vertrek dan wil ik gerust een uurke of 2 meerijden.
Klaat zo spoedig mogelijk iets weten!

Breezz
14-06-2003, 10:24
Ik heb gezegd dat ik maximaal 4 uren wil rijden. Als we genoeg volk vinden, dan is minder (bv. 3 uren) ook goed.
Hebde ook geen goesting om mee te doen Breezz?

Hehe :) Goesting genoeg... Maar als ge dan 2 uurtjes meedoet zit ge al aan €150 hé... 't Is da da mij een beetje tegensteekt
+ zondag is't bokkencup hé..

redje
14-06-2003, 11:44
Originally posted by Breezz
Hehe :) Goesting genoeg... Maar als ge dan 2 uurtjes meedoet zit ge al aan €150 hé... 't Is da da mij een beetje tegensteekt
+ zondag is't bokkencup hé..
:( :( :(

Speesman
14-06-2003, 14:17
Originally posted by Oneliner
400€ per team? => das dan 16.66666e per uur ;)

ALS ik pas de 7e op kamp vertrek dan wil ik gerust een uurke of 2 meerijden.
Klaat zo spoedig mogelijk iets weten!

Hoe wilde bedoelen: 400 euro per team????
Tis 75 euro per uur (als ge met het kartgrid-team meedoet, anders is de prijs over de 100 euro per uur).

Speesman
14-06-2003, 17:07
Ons team is normaal gezien trouwens nu volledig.

redje
14-06-2003, 17:44
Ons team is normaal gezien trouwens nu volledig. T is volledig, maar ne reservepiloot kan nooit kwaad he.

Breezz
14-06-2003, 17:46
Succes hé gasten !!

Flitser
14-06-2003, 19:22
Originally posted by Oneliner
400€ per team? => das dan 16.66666e per uur

:confused: :confused: :confused:
400€ per team???
We zijn misschien zot maar nog niet zo zot zenne :no:

Inschrijving bedraagt normaal 2250€ per team + 250€ waarborg voor het racechassis dat ge onder uw kont krijgt geschoven.

...reken zelf maar uit wat je van ons cadeau krijgt als je slechts 75€ per uur moet betalen voor deze 24u...
1100€ zeker :crazy: :rolleyes:

fordje
15-06-2003, 21:29
Flitser,

OK. Je mag me noteren voor zaterdag. Een vraagske nog. Heb je eventueel iemand voor dat tweede uur. Aangezien ik zondag ook nog moet karren is het mss toch beter het op 1 uurke te houden. Mijn oude knoken moetn het de hele week-end uit houden he.
En twee uur is mss toch teveel van het goede.

Ik hoor het wel. Best via Mail, die kan ik altijd lezen

redje
15-06-2003, 22:23
Originally posted by fordje
Flitser,

OK. Je mag me noteren voor zaterdag. Een vraagske nog. Heb je eventueel iemand voor dat tweede uur. Aangezien ik zondag ook nog moet karren is het mss toch beter het op 1 uurke te houden. Mijn oude knoken moetn het de hele week-end uit houden he.
En twee uur is mss toch teveel van het goede.

Ik hoor het wel. Best via Mail, die kan ik altijd lezen We hebben nog ne piloot die wel 1 uur meer kan rijden, maar die rijdt ook nog me een ander team, zijn eigen team mee. Effe zien dus.

Speesman
16-06-2003, 15:38
Ik denk dat we genoeg piloten hebben dat dat uurtje wel kunnen opvullen.

fordje
16-06-2003, 15:49
OK,

Dat is dan geregeld, bedankt Spees ;)

Ik hoor het verdere praktische verloop nog wel.

redje
16-06-2003, 17:30
OK,

Dat is dan geregeld, bedankt Spees ;)

Ik hoor het verdere praktische verloop nog wel.
Flitser heeft ne mail gestuurd. ;)

Flitser
16-06-2003, 17:39
De nodige mails zijn zonet verstuurd naar de geïnteresseerden.
Betaling van het verschuldigde bedrag dient te gebeuren VOOR 1 JULI om zeker te zijn van deelname.

Check your mailbox zou ik zeggen ;)

Flitser
16-06-2003, 17:45
Mag ik ook vragen van niet te lang te wachten alvorens te storten of over te schrijven aangezien het altijd wat vertraging kan oplopen vooraleer het op de rekening staat en als ik op 4 juli de rekeningen na kijk en ik vind iemand niet terug als zijnde betaald dan rijdt die piloot NIET mee aangezien ik niet kan verifiëren of er nu daadwerkelijk gestort werd of niet.

Indien achteraf blijkt dat de pechvogel dan toch betaald zou hebben dan krijgt deze uiteraard al zijn eurocentjes terug.

Speesman
16-06-2003, 18:14
Ik zal zelfs proberen om vandaag nog te betalen (als dat niet snel is) :)

Flitser
17-06-2003, 01:10
Fordje, zou jij vrijdag (dag voor de 24u) aanwezig kunnen zijn op AK?
Kan je me ook eens je voorkeur geven ivm het tijdstip waarop je wil rijden aub.
Het laatste schema vind je hier ergens bij de laatste posts van de topic: http://kartgrid.be/phpBB/viewtopic.php?p=37212#37212

fordje
17-06-2003, 09:19
Ik bekijk vanavond het schema en geef je wel iets door via Kartgrid.

Wat betreft vrijdag, dat kan. Maar dan liefst niet voor 17.30 a 18.00 aangezien ik moet werken.

Flitser
17-06-2003, 14:58
Ik bekijk vanavond het schema en geef je wel iets door via Kartgrid.

Wat betreft vrijdag, dat kan. Maar dan liefst niet voor 17.30 a 18.00 aangezien ik moet werken.

Ok, ik probeer ervoor te zorgen dat de meesten zo rond 19u vrijdagavond even langskomen.

Speesman
05-07-2003, 21:33
Vandaag al 2 uurkes gebold op Antwerp Karting. Het kartje gaat wel goed en het nieuwe asfalt is zalig!!!!!!!! Kan al niet meer wachten tot morgen (dan moet ik nog eens 2 uurkes rijden). Op dit moment (21u30) zou trouwens normaal Fordje aant rijden moeten zijn.

Breezz
05-07-2003, 22:11
Hoeveelste van de hoeveel zijn jullie?

Sennake
05-07-2003, 22:32
Op dit moment (21u30) zou trouwens normaal Fordje aant rijden moeten zijn.

Ha, goed :) Dan is die morgen al "meurg" op de Bokkencup :D

Speesman
05-07-2003, 22:43
Originally posted by Sennake

Ik heb zo'n vermoeden dat die idd meurg gaat zijn :D

Speesman
05-07-2003, 22:47
Originally posted by Breezz
Hoeveelste van de hoeveel zijn jullie?

We deden met 2 kartgrid teams mee. Een iets 'professioneler' team en het team waar oa ik en Fordje bij reden. Iets voor het einde stond kartgrid team 1 op een 9de plaats (y), ons team rijdt nu 15de omwille van een geplooide spoorstang :(

R@ce@holiC
05-07-2003, 22:54
Ha, goed :) Dan is die morgen al "meurg" op de Bokkencup :D Idd , alles geven Fordje ! :D ;)

Breezz
05-07-2003, 22:59
We deden met 2 kartgrid teams mee. Een iets 'professioneler' team en het team waar oa ik en Fordje bij reden. Iets voor het einde stond kartgrid team 1 op een 9de plaats (y), ons team rijdt nu 15de omwille van een geplooide spoorstang :(

Oeie, da's minder..
Morgen meer sjans en nog is alles geven !! :gas:

fordje
05-07-2003, 23:13

In your dreams Sennake !!!

Man man, da's pas karten ! 1u20' fun gehad.

Door omstandigheden bleken de rijtijden ietwat gewisseld (zonder dat ik dat wist) zodat ik, toen ik om 20.00 arriveerde, zowat direct in dat ding mocht springen. (eigenlijk moest ik rijden van 21 tot 22 uur)

Na de korste briefing die ik ook gehoord heb:

"er is geen blauw,...dus kijk maar zelf uit "
"als je gaat tanken, dru op de eerste knop die je tegenkomt, dat start je stop van 1 min"
"bij het binnerijden in de pist, stoppen aan de weegschaal"

Nog vragen ? OK, vertrek maar .... :D :D

Dan rijden, de eerste ronde ging al direct mis; zwaar overstuur en hopla rondeje van het huis...Maar dat lag gelukkig niet alleen aan mij. De stuurstang bleek krom.

Dus dan direct maar pitten en een spoedherstelling van 30"

Terug de baan op , en ja hoor dat ding ging weer als een speer ( vond ik toch....).
Alleen mijn speer ging iets tragen dan de rest van het peloton. ;) Ik draaide zowat 45.5 , terwijl de rest schat ik makkelijk 43. haalde. :rolleyes:

De bedoeling was echter een tof uurtje hebben en de zaak heel houden. Wel dat is beide gelukt.

Uiteindelijk ben ik na 1 u 20 !!! binnengehaald, en dat was echt niet te laat hoor...Zolang ik reed ging het nog goed, maar bij het uitstappen was de fut er wel degelijk uit. Stijve rechterarm en een moetwillige rib..

Troost je, mijn masseuse staat nu klaar en morgen ben ik weer fit genoeg om jullie het leven lastig te maken ... :D :D

See You on the track !

Speesman
05-07-2003, 23:15
Zeer goed Fordje (y). Da rijdt toch leuk he, zo'n kart met racechassis.

R@ce@holiC
05-07-2003, 23:16

Troost je, mijn masseuse staat nu klaar en morgen ben ik weer fit genoeg om jullie het leven lastig te maken ... :D :D
Pas op Fordje als ge u wat slapkes voelt , ge moet nie doorrijden zelle :+. See ya tomorrow ;)

fordje
05-07-2003, 23:20
Zeer goed Fordje (y). Da rijdt toch leuk he, zo'n kart met racechassis.

BANGELIJK !!!

Pfft morgen weer met zo'n "huurslak" de baan op :D :D :D

Doe het nog goed morgen en laat me iets weten

SMS k' naar 0473 93 93 96 en ge zijt bedankt ! :gas: :gas: ZE !!

Speesman
05-07-2003, 23:23
Had nummer al, maar zal wel iets laten weten (als ik nog kan sms'en, want ik ga morgen de 2 laatste uren rijden in 1 stuk). :)

Speesman
07-07-2003, 00:44
Ik bedenk net dat ik was vergeten te sms'en hoe het was. Sorry. Zal het daarom eventjes hier posten. Het snelle kartgrid team is laatste geeindigd omwille van enkele technische mankementen die opgedoken zijn (lager kapot, banden, ...). Het andere kartgrid team (waar oa ik en Fordje bij hebben gereden) zijn op een mooie 15de plaats geeindigd. En wat het nog helemaal mooi maakte: we hebben ook de sportiviteitsprijs gewonnen (heel veel teams zijn ons zelfs al tijdens de wedstrijd komen feliciteren voor onze sportiviteit). Is altijd leuk te horen.

Het was dus een heel geslaagd evenement en heb me schitterend geamuseerd tijdens de karting (al heel lang geleden dat ik nog zoveel plezier tijdens het karten heb gehad als dit weekend).

Ik ga nu wel direct slapen denk ik, want gisteren 2 keer een uurke gereden en vandaag zelfs 2 uur achter elkaar en dat begin ik nu toch zo stillekesaan te voelen ... ;)

fordje
07-07-2003, 09:46
Speesman :

Proficiat aan alle kartgritters. Ik heb me zaterdag ook schitterend geamuseerd.

Dat "we" dan nog de sportiviteitsprijs hebben gekregen is helemaal mooi. Dat bewijst dat de opzet (deelnemen, fun hebben, maar geen gekke dingen doen ) 100% geslaagd is !

Zeker voor herhaling vatbaar.

redje
07-07-2003, 18:37
Fordje, da ge wat trager waart, da's nie erg ze. T is een endurancewedstrijd en doordat ge wat trager reed, werden de banden wat gespaard. 2 uur voor t einde heeft 'Kartgrid het forum' (aka 'de 13') pas voor t eerst een band moeten wisselen en dan nog wel maar 1 band. De mensen van AK verschoten er zelf van. Voor de rest hadden we enkel een geplooide spoorstang die enorm snel werd hersteld. En als Fakke en Casper er nie waren, was die stang nog geplooid, ik had da zelf nie gezien.
De 12, het andere kartgridteam, heeft veel pech gekend: ketting los, remblokken die vastzaten tegen de rem, moteur die nie meer 100% werkte, maar dat bleek uiteindelijk niet waar te zijn. De oorzaak was dat de lager van de achteras naar de vaantjes was.
Enkele andere opmerkelijke zaken: een tankzonebrand, ne piloot die 'airborne' was en een piloot die zo maar even 11 uur gereden heeft op de twee dagen. Op zich niet zo verbazend, maar die piloot was mss maar 9 jaar oud. :o :o :o

Flitser
08-07-2003, 18:57
Proficiat aan de piloten die hebben deelgenomen.
Hopelijk hebben jullie ervan genoten!
Wij alvast wel, alleen jammer van onze tegenslagen met de mechaniek...

casper
05-08-2003, 18:28
Originally posted by Flitser
Proficiat aan de piloten die hebben deelgenomen.
Hopelijk hebben jullie ervan genoten!
Wij alvast wel, alleen jammer van onze tegenslagen met de mechaniek...

inderdaad de vele pech was er teveel aan... :fight: maar wel goed geamuseerd

greets casper

redje
05-08-2003, 18:45
Originally posted by casper
inderdaad de vele pech was er teveel aan... :fight: maar wel goed geamuseerd

greets casper Argh, nu zit de casper hier ook al. :+

casper
05-08-2003, 20:42
ela red iets op tegen... anders... ;)

greets casper

redje
05-08-2003, 21:03
Originally posted by casper
ela red iets op tegen... anders... ;)

greets casper Niks op tegen ze caspie. En anders, dan vechten we da uit opt circuit en verlies ik. :+

Gilles forever!
13-08-2003, 13:43
Originally posted by redje
Argh, nu zit de casper hier ook al. :+

IK zit hier nu ook red :+ Was trouwens ook 1 vd piloten van het 2e Kartgrid-team (dat wel voor het 1e is gefinisht :D )

greets Gilles
________
The Cliff Condos Cosy Beach (http://pattayaluxurycondos.com)

Speesman
13-08-2003, 14:08
Aha, de Gilles. Welkom op de paddock!!!!

Flitser
13-08-2003, 14:17
Originally posted by Gilles forever!
1 vd piloten van het 2e Kartgrid-team (dat wel voor het 1e is gefinisht :D )
Grrrrrr :fight: :+

Gilles forever!
13-08-2003, 15:34
Originally posted by Flitser
Grrrrrr :fight: :+

Ik kon het nie laten :) Het 1e Kartgrid-team had dus enkele technische mankementen waardoor ze wat terugvielen ;)
En als je wilt vechten, zoek dan iemand van jou leeftijd :D :fight: :D (joke he).
thx spees :)

greets Gilles
________
The Legend Condos (http://pattayaluxurycondos.com)

kartboyke
13-08-2003, 16:05
amai amai, de kartgrid, is hie ook al vertegenwoordigd se.
Da zen der dan al een stuk of 6-7 die op kartgrid zitte, als het er al niet meer zijn.
Swel tof, komt er hier ook wat leven in de karttopic. :D

redje
13-08-2003, 16:15
Ik kon het nie laten :) Het 1e Kartgrid-team had dus enkele technische mankementen waardoor ze wat terugvielen ;)
En als je wilt vechten, zoek dan iemand van jou leeftijd :D :fight: :D (joke he).
thx spees :)

greets Gilles
De 13 is ENKEL voor de 12 geëindigd, omda de 12 constant problemen had en de 13 nie. ;)
Als gilles en flits willen vechten=> opt circuit hé.

Flitser
13-08-2003, 17:06
:p
Mechanische sport hé, kan soms :frusty: zijn ;)

Vorig weekend was het anders, ondanks gestart te zijn met tien ronden achterstand op het nummer 1 toch nog gewonnen met 2 ronden voorsprong na 7u wedstrijd. Het deed nog es deugd na de martelgang van de 24u.

Enfin, binnenkort waarschijnlijk terug een actie van Kartgrid tijdens een 24u, van zodra de plannen concreet zijn horen depaddockers het hier ook wel :gas:

Gilles forever!
13-08-2003, 17:31
Originally posted by redje
De 13 is ENKEL voor de 12 ge?indigd, omda de 12 constant problemen had en de 13 nie. ;)
Als gilles en flits willen vechten=> opt circuit h?.

De 13 was idd sneller maar ik vind toch ook wel dat de mannen van de 12 ook goed gereden hebben!!Tis nie dat wij verloren reden he :) En tja een kart durft al eens kapot gaan he :p

greets Gilles
________
Vaporgenie (http://vaporizers.net/vapor-genie)

redje
13-08-2003, 17:59
De 13 was idd sneller maar ik vind toch ook wel dat de mannen van de 12 ook goed gereden hebben!!Tis nie dat wij verloren reden he :) En tja een kart durft al eens kapot gaan he :p

greets Gilles
De 12 was sneller zult ge bedoelen.

Gilles forever!
13-08-2003, 21:38
Idd red, was weer een beetje verstrooid :)

greets Gilles
________
buy a condo in Pattaya (http://pattayaluxurycondos.com)

Flitser
22-08-2003, 10:05
Het is weer zover, de volgende 24u is in aantocht: De 24u van First Kart 'Inn.

Normale inschrijvingsprijs: 1500 euro

Kartgrid.be biedt zijn leden de kans om deel te nemen tegen het tarief van 55 euro per uur.
Niet-leden kunnen ook onder Kartgrid-vlag rijden maar betalen 60 euro per uur, wat nog steeds voordeliger is dan de gewone prijs.

Inschrijven kan door een mailtje te sturen naar Flitser@kartgrid.be
Graag al uw gegevens vermelden + het aantal uur dat men wil rijden. Ik stuur dan zo snel mogelijk meer informatie omtrent de wedstrijd zelf en de betalingsmogelijkheden.

Graag piloten met ietwat ervaring (op vraag van de uitbater oa), maw, toch al minstens 10u in een kart gezeten hebben. Het niveau van de 24u van FKI is zoals gewoonlijk vrij hoog.
www.fki.be

Mede dank aan:
http://v3.kartgrid.be/sponsor/images/hulders.gif

Flitser
28-08-2003, 15:09
We zijn nog op zoek naar twee of drie piloten om de resterende 7 uurtjes op te vullen...

Indien geïntereseerd; mailen naar Flitser@kartgrid.be

Flitser
16-09-2003, 08:40
:o Oops, even uit het oog verloren.

Team is dus al een tijdje compleet ;)