PDA

View Full Version : Winnaar van de Pagani Zonda GR design wedstrijd bekendgemaakt !

Mistery
22-05-2003, 10:55
==> Wedstrijd is ondertussen afgelopen .... De uitslag kan je hier (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&postid=60483#post60483) vinden! <==

De Pagani Zonda GR van Carsport Modena kreeg sinds zijn officiële voorstelling op 1 maart 2003 heel wat aandacht in de diverse media. Ook op internet viel er heel wat nieuws te rapen over deze toch wel unieke wagen, niet in het minst op de diverse fora.
Carsport Modena wil dan ook de gebruikers van deze fora de kans geven om hun affectie met de wagen nog groter te maken. Daartoe bieden we jullie de mogelijk om jullie eigen design van de Pagani Zonda te ontwerpen. De persoon die ons het meest relevante design bezorgt, mag alvast rekenen op een pakket bestaande uit een Pagani Zonda GR t-shirt, foto’s van de Pagani Zonda (met handtekeningen van de piloten), een AK keyhanger, enz… Misschien zijn er wel zo veel goede designs, dat we meerderen kunnen gelukkig maken, wie weet ?

Geïnteresseerd ? Stuur dan als de bliksem een mailtje naar carsport-modena@pandora.be en je zal via reply alle details ontvangen waarmee je rekening dient te houden bij ons ontwerp voor Le Mans. Neem deel en treedt toe tot de le Mans geschiedenis !

Beemer
22-05-2003, 15:03
Mijn mail is al onderweg!

Mistery
22-05-2003, 15:33
De nodige instructies werden ook reeds verstuurd, Beemer. Je kan dus aan de slag !

Beemer
22-05-2003, 16:21
Ik ben er all over aan het brainstormen, ik heb nog één vraagje, hebben jullie toevallig geen tekening van de wagen, zonder kleuren of reclame erop. Zo'n pentekening gelijk Maarten Perdieus hier es heeft gepost voor het ontwerp van de funcup?

Mistery
22-05-2003, 17:02
Nop...nu gaan we werkelijk es zien hoe goed jullie zijn :D
Gelieve eventuele volgende vragen via mail te stellen .u.b. , dit is niet het enige forum waarop er gepost werd voor dat design...Je begrijpt ook wel dat ik niet X aantal keer per dag een 10-tal fora kan gaan bezoeken...Bedankt voor het begrip!

Ondertussen zijn er reeds diverse personen van De Paddock die de informatie toegestuurd kregen. Blijkbaar veel Pagani-interesse bij jullie !

Mistery
22-05-2003, 20:15
Daarnet zei ik nog : blijkbaar veel interesse...

Ondertussen moet ik dat dus veranderen naar : is er eigenlijk iemand van de paddock die niet bezig met het design ? Mannekes, Mannekes, wat een respons ! Thanks !!!

Mark
22-05-2003, 20:18
Originally posted by Mistery
Ondertussen moet ik dat dus veranderen naar : is er eigenlijk iemand van de paddock die niet bezig met het design ?

Ja, ik :D

Bart.Vandecavey
22-05-2003, 20:19
Originally posted by Marshal
Ja, ik :D

Flauwerik!

A.J.
22-05-2003, 20:26
Dat design moet met de computer (photoshop of zo ) gemaakt worden.
En ik had mijn kleurpotloodjes al bovengehaald :(

Mistery
22-05-2003, 20:38
Voor U heb ik een speciale oplossing zenne Andy. Ik bel U seffens efkes op daaromtrent.

Sennake
22-05-2003, 21:22
Originally posted by Mistery
Daarnet zei ik nog : blijkbaar veel interesse...

Ondertussen moet ik dat dus veranderen naar : is er eigenlijk iemand van de paddock die niet bezig met het design ? Mannekes, Mannekes, wat een respons ! Thanks !!!

Dees is nie goe zeker? :+ :+ :+

http://www.depaddock.eu/sennake/test.jpg

Oneliner
22-05-2003, 21:25
Kruiske vinnek nu ni zooooo schoon voor nen auto sennake ;)

Mistery
22-05-2003, 21:25
Da kruiske is idd nie goe, Guyke...

Sennake
22-05-2003, 21:37
Ik snap het niet. Ik heb die tekening nu al op 3 verschillende webpagina's gezet waar ik toegang toe heb en telkens geeft dat hier een kruisje. Kan dat zijn dat mijn uploadlimiet bereikt is of zoiets? Im clueless...

redje
22-05-2003, 21:49
Ik zou phtoshop nog es moeten downloaden denk ik. Maar nu heb k daar geen tijd voor, als t goe is da k na de examens eens brainstorm, dan wil ik da wel doen, maar nu gaat da nie. :( :(

Sennake
22-05-2003, 21:53
Niemeer nodig, 't is in orde nu :)

Jan
23-05-2003, 00:06
Met kleurpotloodjes, viltstiften en plakkaatverf zou ik ook nog wel iets moois weten te toveren, maar dat is niet meer van deze tijd zeker?

jan

buruno
02-06-2003, 00:34
Is er eigenlijk al een design gekozen?? De deadline is 1 week geleden...

Mistery
02-06-2003, 08:23
Er is een design gekozen, en het winnende design zal de komende dagen ook aan jullie worden bekendgemaakt. Dus nog eventjes de spanning erin houden ...

Mistery
08-06-2003, 10:31
Paddockers, goed nieuws :

We hebben het winnende design geselecteerd. Tot dusver het gewone nieuws. Nu het goede nieuws : Paddocker Davy Suffeleers kwam als winnaar uit de bus !!!

Een goed en strak design, perfect realiseerbaar...

Proficiat Davy!

Een selectie uit de ingezonden designs, en natuurlijk ook de designs van de winnaar, kunnen jullie aanschouwen op www.anthonykumpen.com . Naast een delegatie van De Paddock onder de toeschouwers, dus eigenlijk toch ook wel een beetje De Paddock in de wedstrijd...

airco
08-06-2003, 10:43
==> opvolging van reeds bestaand topic

threads merged

vincentdb2001
08-06-2003, 11:23
Proficiat Davy !!! De design ziet er heel goed uit, simpel en mooi, knap !

schumivill
09-06-2003, 03:28
Proficiat Davy,het zal wat doen uw disign op de wagen te zien prijken,bestel maar al een schaalmodel :D

Beemer
09-06-2003, 23:55
Knap gedaan Davy!!

moore
10-06-2003, 08:45
proficiat davy, knap werk :)

Maarten
10-06-2003, 13:45
kunt ge eens ne link posten voor de site van anthony waarvoor ik gene flash nodig heb? ik heb namelijk gene flash op die computer van de univ staan en ik kan da hier ook nie selecteren

gewoon de tweede pagina moet volstaan peisk!
thx

Gilles
10-06-2003, 21:18
Maarten, de link is http://www.anthonykumpen.com/_2003/nl/

Trouwens, de eerste foto's van de nieuwe livery zijn vandaag aangekomen. De foto's van Davy's ontwerp zijn hier terug te vinden => http://www.anthonykumpen.com/_2003/nl/index.php?pagina=le_mans_livery

redje
10-06-2003, 21:59
Originally posted by Gilles
Maarten, de link is http://www.anthonykumpen.com/_2003/nl/

Trouwens, de eerste foto's van de nieuwe livery zijn vandaag aangekomen. De foto's van Davy's ontwerp zijn hier terug te vinden => http://www.anthonykumpen.com/_2003/nl/index.php?pagina=le_mans_livery
Schoon en ook schone atelier.

Gilles
11-06-2003, 19:25
Heb gisteren nog even contact met Anthony gehad. Ze zijn daar goed aangekomen in La France.

Het weer in Le Mans is erg goed en de rest (foto's die hij stuurde) staan ondertussen online op zijn officiele homepage.

Gilles
11-06-2003, 19:33
Heb zojuist weer nieuws uit Le Mans gehad!

Enkele foto's van gisteren namiddag. Ze zullen over een half uur online staan ...

Oneliner
11-06-2003, 19:43
Zo lang nog... ;)

Gilles
11-06-2003, 20:02
Ondertussen staat alles online op alle 3 de talen :)
Alles gaat daar trouwens goed in Le Mans met Anthony en co.
www.anthonykumpen.com

Maarten
12-06-2003, 14:25
die livery is ongelooflijk

hoe langer ik er naar kijk hoe mooier ik hem vind
vooral die lichtgrijze streepjes door dat blauw aan de zijkant zijn schitterend

ongelooflijk

ik denk niet dat er een mooiere livery zal tussen zitten dit jaar, knap werk

Bart.Vandecavey
16-06-2003, 20:50
Euhm de Bio-proto nr. 14 vond ik persoonlijk mooier maar nietemin een zeer mooie livery...

Sennake
17-06-2003, 11:49
Bio! Beuuhhrrk!!!!! (inside joke voor de Le Mans gangers)

Gilles
17-06-2003, 19:16
Sennake, leg het eens uit voor de niet Le Mans gangers :)

Sennake
17-06-2003, 20:13
Bon, ik probeer :

elk jaar hebben de Le Mans-gangers een (of enkele) uitspraken die tijdens of net vóór de reis op één of andere manier indruk gemaakt hebben op ons, en die dan als algemene waarheid aanvaard en als dusdanig door iedereen tot vervelens toe herhaald worden tijdens ons verblijf in Le Mans.

In 2002 waren dat :

"Het is verboden te lopen in het zwembad!" en "In dees café kunde alles kraaige, een frisse pint, een ferm mokke, en gaai een koek oep aa bakkes!"

In 2003 waren Pascal en ikzelf enkele dagen vóór het vertrek aangeduid om te gaan winkelen, wat we met veel enthousiasme deden. Op een bepaald moment hadden we de keuze tussen "gewone" koffie of van die "bio-koffie". We keken elkaar aan, en nagenoeg tegelijkertijd trokken we een vies gezicht en beaamden we onze keuze door "Bio : beeuuhhrr!!" te zeggen. Vanaf dat moment was en is alles wat "bio" is voor ons "beeuuhhrr!!" geworden en werd dat ook prompt door alle andere Le Mans-gangers overgenomen : meteen was het nieuwe statement 2003 geboren!

Het toeval wil dat er een team in Le Mans kwam aantreden met een wagen die rijdt op bio-alcohol (team Nasamax, wagen nr 14). Toen we dit op de scrutineering hoorden was onze reactie even hilarisch als onbegrijpelijk voor de omstaanders : "bio : beeuuhhrr!!!" Tot onze eigen grote hilariteit natuurlijk... Maar een buitenstaander kan dat natuurlijk niet vatten.

Persoonlijk ben ik wel eens benieuwd wat 2004 gaat geven...

Pascal
17-06-2003, 20:17
Originally posted by Sennake
Persoonlijk ben ik wel eens benieuwd wat 2004 gaat geven...

Geen paniek Guy : "Alles kan beter"....... :+

Maar één ding is zeker : "Dit gaat de verkeerde kant op...." ;)

C U

Sennake
17-06-2003, 20:19
Lol! Die waren er inderdaad ook bij dit jaar!

Mark
17-06-2003, 20:26
Originally posted by Pascal

Maar één ding is zeker : "Dit gaat de verkeerde kant op...." ;)

Onstaan nadat er iets teveel hollander-moppen werden verteld. Moest ik toch ff ingrijpen :D