PDA

View Full Version : Fluke


Jan
20-08-2001, 17:09
Vrienden opgelet, morgenavond of woensdagavond zend Kanaal 2 een film uit met de titel "Fluke". Zou de Fluke van De Pits misschien Peter Baert geweest zijn ???? In ieder geval, een verwittigd mens is er twee waard zeker?

Jan

Finish
20-08-2001, 18:07
http://images.amazon.com/images/P/B000056H28.01.MZZZZZZZ.jpg

Fluke, the movie :)

Een man sterft en keert terug als hond. Hond zijnde komt hij erachter wie hij in zn vorig leven was en waarom en hoe hij gestorven is. Melo-dramatische crap, bedoeld voor de hele familie maar nooit een dijk van een filmhit geweest zoals oa 'Babe' en 'Beethoven' wel waren. Samuel L. Jackson schijnt ook mee te doen. De enige bekende in het hele zootje :)

http://www.uptomovie.com/bespreking/scans/571.jpg

Na zijn dood in een mysterieus auto-ongeval keert Thomas Johnson (Matthew Modine) terug op aarde als hond. Hij wordt opgevangen door een dakloos vrouwtje dat hem Fluke doopt en leert de kneepjes van het hondenbestaan van de ervaren stratier Rumpo (de stem van Samuel L. Jackson). Fluke weet dat hij in een vorig leven een mens is geweest en hij wordt geplaagd door herinneringen aan zijn vrouw (Nancy Travis) en zoontje (Max Pomeranc), die hij tijdens zijn leven niet de aandacht gaf die ze verdienden, en hij probeert dat dan maar goed te komen door hun trouwe huisdier te worden. Wanneer zijn vroegere zakenpartner (Eric Stoltz) plots een gigantische promotie maakt en bovendien zijn weduwe het hof komt maken, lijken Flukes duistere vermoedens omtrent zijn dood als mens bevestigd te worden. Beetje vreemde, maar geslaagde kruising tussen een kinderfilm en een melodrama dat het vooral moet hebben van de doorleefde vertolkingen. De steracteur, de golden retriever Comet, herken je ongetwijfeld van zijn tv-werk in de serie 'Full House'.

bron: uptomovie

Yannick
21-08-2001, 13:12
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
nu da get zegt
ik heb die film
die gon ek seffes es rustig op men gemak bekijke zie ;)

Hakki
21-08-2001, 15:42
Originally posted by Yannick
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
nu da get zegt
ik heb die film
die gon ek seffes es rustig op men gemak bekijke zie ;)

gij zijt gewoon fluke, en ge ehbt die nick van die film die ge jsut gezien had :p

Yannick
22-08-2001, 15:43
rofl
kwist nie eens da ik die film had jong

Hakki
22-08-2001, 16:27
Originally posted by Yannick
rofl
kwist nie eens da ik die film had jong


zeggen ze allemaal jong :D