Log in

View Full Version : Passies naast autosport?

Benklak
12-06-2003, 13:39
De meesten onder jullie hangen in de weekends (en niet alleen dan) uren op en rond de racecircuits. Anderen hangen er iets minder rond, maar zijn toch ook gefascineerd door autosport (gelijk ik dus)! Of hebben naast autosport ook een andere passie, waarmee ze hunnen tijd verslijten in de weekends. Wat is naast autosport voor jullie ook een grote passie? Of is er enkel autosport?

Voor mij is er althans naast racen ook de deze

http://users.pandora.be/ANTWERPFAN/antwerpsupps%20'02%20-%20'03.WMV

Een overzicht van het afgelopen jaar!

Greetzzz

Maarten
12-06-2003, 13:44
studeren, een niet te onderschatten passie in mijn leven! het is te zeggen, ik zou het beter als mijn passie beschouwen want ik doe het meer dan alles wat met autosport ed te maken heeft!

bij mij is voetbal ook wel belangrijk, maar bij mij is het de MALINWA, kv mechelen dus, ik ben ne kakker in hart en nieren!

en nog een hobby van mij of als passie omschrijfbaar: af en toe eens goed KAPPEUUUH! :D

sledge
12-06-2003, 13:49
<---- Check avatar. :D

|
V
Check signature :D

NOx
12-06-2003, 14:06
Alles op gebied van moto's...
Motocross, MotoGP, motortrips maken (nu nog als duo, maar wacht maar tot in juli :D), sleutelen aan moto's,...

Mijn grootste passie is natuurlijk mijn vriendin, maar ik denk niet dat dat de bedoeling van de vraag is hier :) ...

laurent
12-06-2003, 14:30
grootste passies?
wa crossen met mijne moto, tettn, muziek & fillem

Maarten
12-06-2003, 14:35
Originally posted by laurent
grootste passies?
wa crossen met mijne moto, tettn, muziek & fillem

bangelijk, lig neer! Tettn, té graaf!

ps: voor mij ook trouwens! tis een passie hé, dus nie offtopic beginnen schreeuwen :D :D

Oneliner
12-06-2003, 15:24
Gohja, voetbal hé, Die hard RAFC :)
Voor de rest, zo veel mogelijk geld verdienen.

sledge
12-06-2003, 15:56
:D Originally posted by Maarten
studeren, een niet te onderschatten passie in mijn leven! het is te zeggen, ik zou het beter als mijn passie beschouwen want ik doe het meer dan alles wat met autosport ed te maken heeft!

bij mij is voetbal ook wel belangrijk, maar bij mij is het de MALINWA, kv mechelen dus, ik ben ne kakker in hart en nieren!

en nog een hobby van mij of als passie omschrijfbaar: af en toe eens goed KAPPEUUUH! :D

Ja, ik ben ook een supporter van KV. En geloof me, als we op VTM naar Goal zijn 's avonds, dan ben ik altijd de pispaal :rolleyes:

Gilles
12-06-2003, 15:57
nix zo fijn als zaalvoetbal ... vorig jaar met school nog finalist in beker van limburg

Guido
12-06-2003, 23:03
Modelbouw, al jaar en dag. Eens een plekker, altijd een plekker.

Automotomover (http://users.skynet.be/automotomover)

yvdp
12-06-2003, 23:59
Tennis is echt wel mijn ding:D

TommySoprano
13-06-2003, 10:00
MX, SX, Wegrace (vooral British Superbikes vanwege de circuits!!) en Speedway. Motorsport dus!!! Voor de rest... Pinten drinken!

alex4x4
13-06-2003, 13:43
4x4'en

Oneliner
13-06-2003, 14:10
16 alex ;)

R@ce@holiC
13-06-2003, 15:42
Biljarten ! :)
Vice belgisch kampioen :gas:

Tiger sportscars is ook een passie geworden ;)...

speedkicks
13-06-2003, 15:52
Voor mij zijn dat wielrennen - zelf tien jaar lang actief geweest steeds op zeer hogg niveau. De laatste jaren houdt ik mij bezig met het trainen van honden voor de hondensport bij uitstek Flyball.

Oneliner
13-06-2003, 17:41
Wielrenne wask vergeten, ook dat volg ik van vrij dichtbij ;)

yvdp
13-06-2003, 17:45
hehe, ik volg alleen tour de france een beetje. En dan vooral de bergetappes

vincentdb2001
13-06-2003, 18:25
Mijn andere passies? Reizen, vooral in Europa dan, met tent & rugzak (ik ga deze zomer de "Tour du Mont Blanc" doen), van Afrika heb ik al (voorlopig) genoeg (maar zeker niet alles !) gezien.

Ik heb dit jaar zeer veel kunstgeschiedenis lessen gehad, en voor de Gotiek heb ik echt veel bewondering !! Maar dit als passie beschouwen? Nee, toch niet...

Vincent

Benklak
13-06-2003, 18:39
Wielrennen op tv volg ik ook graag, maar aan de kant van de weg gaan staan en ze zo is voorbij zien komen zegt me toch ni veel.

Greetzzz

RacingBoy-
13-06-2003, 20:44
voetbal..., meer bepaald KRC Genk :)

Oneliner
13-06-2003, 22:05
Henk en Heusen Zolder dus ;)

RacingBoy-
13-06-2003, 22:27
nee, alleen genk :)
al heb ik niks tegen Heusden-Zolder, in tegenstelling tot veel mede-supporters :)

Oneliner
13-06-2003, 22:33
Hoe kunt ge nu ni voor heusen zijn als de Bkern van genk daar speelt... :)
Maarkom, dat is voor een andere topic :)

Verder doe ik ook nog Karate, bijna zwart. Ik lig dit seizoen Out wegens opkomen van tendinitis in het linker ellenbooggewricht...

TiBo
15-06-2003, 14:49
Film, sport (fietsen, zwemmen, lopen, karate, ...) en IT

Oneliner
15-06-2003, 15:45
En hoever is onze tibo gevorderd met karate? :)

joost
15-06-2003, 16:30
Niets meer na Le Mans, alhoewel mijn bed zou kunnen...Ik ben verdomme vermoeider dan de keren dat ik ben gaan kijken...heb 4 uur gemist.

Beemer
16-06-2003, 23:58
ijshockey, voetbal, internet, en voor de rest af en toe es goe kappeuuh met de perrie

flugel
17-06-2003, 21:45
een beke voetbal meerbepaald KFC VW Hamme :D (om 't ingewikkeld te houden) en Club Brugge uiteraard, maar dat geraakt meer en meer op den achtergrond eigenlijk...

Sennake
17-06-2003, 21:48
Fotografie (alle gij?), modelbouw, gitaar spelen, film, strips verzamelen, tekenen en schilderen, en sinds kort ook mijn moto natuurlijk...

bien
18-06-2003, 09:32
Wel Sennake , ik wist niet dat we nog een andere gemeenschappelijke interesse deelden , namelijk tekenen
en schilderen.
Daar wil ik ook best wel is wat van zien, als die even goed zijn
als uw fotografie ? Dat zijn mooie vooruitzichten :D

bien

Sennake
18-06-2003, 09:41
Komt in orde...

Op mijn website die je trouwens hier (http://users.skynet.be/sennake) kan bekijken (beetje reclame maken eh) staat onder andere deze tekening die ik in een moment van artistieke opflakkering eens gemaakt heb...

http://users.skynet.be/sennake/pics_extras/Fer500_01.jpg

Andere pogingen tot het vereeuwigen van in mijn ogen interessante onderwerpen volgen nog...

bien
18-06-2003, 09:56
Knap werk ,:applaus:we want more!!!!
Per gelegenheid zal ik de mijne tonen , maar die horen niet thuis op deze site ;)

bien

Sennake
18-06-2003, 11:12
Originally posted by bien
Per gelegenheid zal ik de mijne tonen ,...

Lol! Als ik dat zou zeggen vloog ik van het forum af !! :+ :+ :+

Neen, even serieus nu, als er nog andere Paddockers hun artistieke verwezenlijkingen zouden willen tonen kunnen we misschien eens denken aan een tentoonstelling? Ik denk hierbij zeker ook aan de modelbouwers onder ons...

Post maar eens wat losse ideëen, het is op die manier dat een concreet idee tot stand kan komen. Wie weet kunnen we van Circuit Zolder een hoekje in één of andere tent bekomen om tijdens de 24 uur van Zolder ons werk tentoon te stellen?

Benklak
18-06-2003, 11:55
Of een moto-dag van alle paddockers met een moto! Ik ben ook verzot op moto's, maar bevind mezelf nog niet in de situatie om er nu 1 aan te schaffen. Wat voor moto heb je jezelf aangeschaft Sennake? Ik zou er dolgraag 1 hebben...dien HondaDax is wel plezant, maar kwil is iet dat wa rapper gaat :D
Binnenkort een paddock-moto meeting (alles op 1,2,3 wielen alst er maar geen 4 zijn)! :)

Greetzzz

Sennake
18-06-2003, 12:59
Originally posted by Benklak
Wat voor moto heb je jezelf aangeschaft Sennake?

Een BMW 1100 RT. Maar daar bestaat al een thread over die je hier (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=4768&highlight=gegroeid) kan vinden.
Maar om je terwille te zijn post ik alvast de foto nog eens :

http://www.depaddock.eu/sennake/bmw1100rt.jpg

Jan
18-06-2003, 13:47
Twee passies zijn op een bepaalde manier verbonden met autosport:
* fotografie, het vastleggen van details van (race)auto's op een abstrakte manier en daardoor waarschijnlijk sterk verschillend van jullie benadering
* tekenen, het ontwerpen van nieuwe racewagens en sportwagens (begonnen op mijn 9de)
Een derde passie is pop en rockmuziek
Een vierde passie die al een vijftiental jaren op "hold" staat maar toch nog sluimerend aanwezig is: modelbouw
And now for something completely different: bloemen en planten

jan

bien
18-06-2003, 14:45
Wel zo te horen zit er hier veel verborgen talent op het forum :
dus waarom geen combinatie maken van verschillende threads :

op de sponsordag een stand met kunstwerken waar er een hoekje voorzien is om onze kleinsten aan het werk te laten, 's avonds karaoke en life optreden van de getalenteerden onder ons en aansluitend fuiven en uit den bol gaan.
Gecombineerd met nen grootse barbeque .

kan toch ni slecht zijn hé

bien