PDA

View Full Version : montoya en gordon in indianapolis

Peter Baert
14-06-2003, 13:40
Juan Pablo Montoya en Jeff Gordon hebben afgelopen week met elkaars auto gereden in Indianapolis. In exclusiviteit biedt pitstop.tv een streaming video van het opmerkelijke gebeuren.

Montoya stapte in de Nascar-Chevrolet van Gordon en Gordon nam het stuur van Montoya's FW25.

Montoya: "Het was bijzonder fun om met die Nascar te rijden. Waar ik met de auto van Jeff op 250 meter moet remmen, dan doe ik dat met mijn F1 op 50 meter. Maar het vermogen maakte indruk en de auto beweegt meer.

Gordon: "Indrukwekkend dat accelereren en decelereren! Toen ik het bordje 100 meter zag, remde ik en ik werd licht in mijn hoofd."

Superster Jeff Gordon deed het schitterend in de Williams. Na een vijftal ronden zat Gordon al op 1 seconde van Montoya's chrono van vorig jaar.

Gordon: "Kan allemaal wel, maar nu komt het moeilijkste, die laatste tienden en honderdste gaan zoeken. Ik in de F1? Ik denk het niet, het is zo een andere wereld. Ik zie me wel ooit nog een rally rijden."

Frank Williams had niks dan lof voor Gordon en zag wel iets in het aantrekken van een Amerikaanse klepper. Tot hij het loonbriefje zag van Gordon en wat de man nog aan extra-inkomsten heeft ...

De streaming video vind je ... je weet wel waar

:)

Raceboy
14-06-2003, 13:48
Ik wacht nog steeds op de eerste pitstopstream die is gaat werken op mijn PC.

Oneliner
14-06-2003, 13:59
Mooie stream!

Scapa
14-06-2003, 14:26
Uitstekende kwaliteit. Gordon voelde zich echt wel op z'n gemak precies in de Williams!

Benklak
14-06-2003, 14:35
Er is onvoldoende bandbreedte...heb nochtans adsl... :(

Greetzzz

airco
14-06-2003, 15:03
Originally posted by Benklak

Greetzzz

hier vant zelfde .....

Telenet

yvdp
14-06-2003, 16:02
Originally posted by Benklak

Greetzzz

zelfde probleem hier.

Originally posted by Oneliner
Mooie stream!

help us out:D

Oneliner
14-06-2003, 16:04
Heerlijk filmpje btw ;)

yvdp
14-06-2003, 16:07
pestkop...

Peter Baert
14-06-2003, 16:32
Voor de mensen die problemen hebben en vooral voor dat kleine aantal dat nog altijd zit te wachten op de eerste stream van pitstop die gaat werken ...

We hebben intussen al wat ervaring met streaming video bij Pitstop TV en VTM.
En als er problemen zijn, ligt het meestal (ik zeg meestal) aan het materiaal ... van de ontvanger.
Omdat de ontvanger een trage videokaart heeft of geen, een trage processor heeft, een dit of dat heeft dat niet in orde is.

Meestal (ik zeg meestal) schieten die ontvangers dan meteen op de zender, zonder na te gaan of er toch misschien ook wel iets fout zou kunnen zijn met hun computer. :)

Pitstop TV encodeert de Betacam-beelden aan een hoge resolutie, zodat de stream ook full screen kan bekeken worden.
Autosport-streams aan een lage resolutie zijn niet om aan te zien, dus doen we dat dan ook niet.

Maar hoge resolutie vereist een goeie videokaart, een snellere processor, ...

Met dank voor het begrip bij de mensen die problemen hebben ...

:)

Oh ja, als er onvoldoende bandbreedte is, kan het liggen aan je eigen breedband-verbinding in de eerste plaats, maar ook aan de videoserver op VTM die overspoeld wordt door stream-aanvragen ...

yvdp
14-06-2003, 16:35
ah, dan zal dat mijn probleem zijn. Heb namelijk een standaard videokaart in laptop-pc van 1,5jaar oud en een pIII processor van 597MHz.
No streams voor mij dus. :D

redje
14-06-2003, 17:41
Schoon filmpke. En ik had vroeger ook problemen me de streaming van pitstop, namelijk da da in horten en stoten doorkwam, nu heb ik WMP9 en nu werkt da perfect.

Raceboy
14-06-2003, 18:04
aléé het werkte dan toch eens. Ik dacht eerst dat het hetzelfde filmpje ging zijn dan dat op nascar.com maar niet dus.
BTW met een stockcar rechtsom op indy= heiligschennis :D

TiBo
15-06-2003, 14:46
Mooi filmpje en chapeau voor het online zetten ervan.

Ik heb me lange tijd rot gezocht naar de videobeelden, maar ze zijn niet zo makkelijk te vinden.

Mooi werk Peter!

yvdp
17-06-2003, 13:35
aha, heb ze dus toch kunnen bekijken:D Was echt wel de moeite. Waw, keep up the good work.