PDA

View Full Version : Mistery Bokken Cup IV : zondag 6 juli te Herselt


Mistery
17-06-2003, 17:28
Na de derde manche van deze competitie werd een pauze ingelast, zodat onze studenten ongestoord hun examens konden voorbereiden. Op zondag 6 juli staat de vierde manche van de Mistery Bokken Cup op het programma. Deze gaat door te Herselt, in Extreme Kart. Volgende personen bevestigden reeds hun deelname :

Cat. I :

Vermeersch Bruno
Hollevoet Niko
Jorissen Jean-Marie
Vandaele Benedikt
De Beule Bart
Berghmans Dave
Van Welsenaers Kristof
Thimister Christiaan
Nicky
Lemmens J.F. (Reserve)

Cat. II :

Hendrickx Patrick
Custers Joost
Hannaert Guy
Claessens Stijn
Golsteyn Guy
Suffeleers Davy



Cat. Dames :

Geysen Monique
Hensen Sonja
Hannaert Karo
Van Buel Lieve

JFL
17-06-2003, 18:10
Ik ga 't zelfde zeggen als vorige keer:

Laat de vaste klanten zich nu maar inschrijven, maar als er een plaatske blijft voor een cat-II rijder, ben ik zeker opnieuw kandidaat!! Ah ja, het succes van vorige keer smaakt naar meer...

Jan-Franz Lemmens ;)

Breezz
17-06-2003, 18:48
whohooo kzien der al naar uit :gas:

Raceboy
17-06-2003, 18:53
Originally posted by Breezz
whohooo kzien der al naar uit :gas:

Ik zien der ook naar uit. Naar de karting he :D

Béné
17-06-2003, 20:57
Je mag mij er ook terug bijrekenen ze , zal wel nachtje niet geslapen hebben maar het zal wel lukken .

ralff1
17-06-2003, 20:58
Ik zal er jammer genoeg niet kunnen bij zijn ;)

R@ce@holiC
17-06-2003, 21:26
Ik heb mijn twijfels :( ik moet of smorgens me den otto mee of savonds om 16u19 den TGV pakken naar Disneyland Parijs :(. Ik kan natuurlijk nog altijd de ochtend erna gaan...

flugel
17-06-2003, 21:48
ik zal er zijn! :)

Mistery
19-06-2003, 18:18
Wegens de vakantieperiode dienen sommigen verstek te geven, dus zoals de zaken er nu voor staan, is de mogelijk er om 1 piloot in categorie 1 ("de snelle jongens") toe te voegen...

JFL
23-06-2003, 13:54
Als ik goed kan tellen, ben ik er deze keer dus niet bij...
Laat aub snel weten of daar nog verandering in komt. Ik zou maar al te graag meedoen. Maar als dat niet lukt, dan ga ik die zondag wel met mijn Scoutsmakkers kajakken in de Ardennen...

(Ook goed voor de conditie, maar 't gaat niet even rap vooruit...)
:gas:

R@ce@holiC
23-06-2003, 18:41
Is er iemand die mij na de karting zou kunnen brengen naar een station? ik zou in brussel zuid moeten geraken VOOR 20u. Moet niet rechtstreeks zijn , mag wel natuurlijk ;).

Dank bij voorbaat !

Driesco
23-06-2003, 21:05
Ik zal spijtig genoeg weer niet kunnen meedoen daar wij Zaterdag naar England afreizen om onze nieuwe wagen voor volgend jaar te gaan bekijken.

Een plaatsje vrij dus voor iemand in cat 1

JFL
23-06-2003, 22:59
Tja,

Ik was vorige keer wel bij de rapsten van Cat-II. Maar om nu meteen cat-I te gaan rijden??? Kweenie.
:confused:

Thimi
24-06-2003, 15:14
R@ce@holiC,

Geen probleem, ik (of men wederhelft) zal u, na afloop van de race wel naar het station van aarschot rijden...

Greeze,
Christiaan.

Scapa
24-06-2003, 20:40
Originally posted by Driesco
Ik zal spijtig genoeg weer niet kunnen meedoen daar wij Zaterdag naar England afreizen om onze nieuwe wagen voor volgend jaar te gaan bekijken.

Een plaatsje vrij dus voor iemand in cat 1

Wat is het geworden? :)

Mistery
24-06-2003, 20:43
Die plaats is vrij, Stijn...voor 27 euro is ze van u ;)

Scapa
24-06-2003, 21:24
Originally posted by Mistery
Die plaats is vrij, Stijn...voor 27 euro is ze van u ;)

Ik heb wel goesting ja maar daar kom je spijtig genoeg niet ver mee in het leven...

Wie biedt minder? :D

flugel
24-06-2003, 22:05
Originally posted by stijnconinx
Ik heb wel goesting ja maar daar kom je spijtig genoeg niet ver mee in het leven...

Wie biedt minder? :D

tussen de lijnen door lees ik da Stijn komt allé :D

JFL
26-06-2003, 21:14
Go for it, Stijn.
Ik ga wel kajakken!
:bye:

Scapa
26-06-2003, 21:19
Dries, is er al een timing? Als het te combineren valt met m'n weekendwerk dan... :)

Mistery
26-06-2003, 21:55
De Timing :

Aanwezig zijn om uiterlijk 14.00u
Briefing : 14.15u
Kwalificatie : 14.30u
Wedstrijd : 14.50u-15.40u



Vwala se, aan U om uit te maken of je kan aanwezig zijn of niet ...

R@ce@holiC
28-06-2003, 21:01
Ik zal er zijn ! :) kijk er al naar uit seh.:)

joost
29-06-2003, 20:27
als ik tegen dan al nuchter ben van mijn fuifje op VRIJDAGavond

JFL
29-06-2003, 20:41
Bon,

Ik heb dus ondertussen toegezegd om als Cat-I rijder deel te nemen. Ik hoop het affront beperkt te houden tegen de ongetwijfeld snellere tegenstand. See you on Sunday!

N.B.: Stijn, er is dus nóg een plaatske. Kom dus gerust af!!
Dan moet ik tenminste niet helemaal laatst rijden... :D ;)

Scapa
03-07-2003, 00:20
Ge zult u alleen belachelijk mogen maken :D ;) Ik moet namelijk gaan werken :frusty:

JFL
03-07-2003, 08:24
Too bad...
Werk ze!

Mistery
05-07-2003, 15:48
Vwala se, 10 teams van 2 personen...Succes aan de deelnemers !

joost
06-07-2003, 17:38
Leuke wedstrijd, alleen jammer dat ik op enkele seconden na het podium miste...
proficiat Sonja!

Joost

Sennake
06-07-2003, 17:40
Proficiat aan Sonja, die vandaag gewoonweg té snel was voor mij, ik heb een half uur lang geen centimeter kunnen terugpakken. Heel die tijd zag ik haar voor me uit rijden, en bovendien wist ik dat ik haar niet alleen moest inhalen, maar ook nog eens een ronde terugpakken. Een onmogelijke opdracht. Maar ik ben toch blij met mijn 2e plaats :)

fordje
06-07-2003, 18:19
Originally posted by joost
Leuke wedstrijd, alleen jammer dat ik op enkele seconden na het podium miste...
proficiat Sonja!

Joost

Jammer,???

Nope, just goe !! ;) Zo kon Monique haar eerste beker in ontvangst nemen. Een mooi verjaardagscadeau toch?... En Joost je ging haar dat toch niet afnemen zeker, zelfs 2 "duwkes" (het zij je vergeven aangezien het onvrijwillig was) waren onvoldoende om haar van de 3° plaats te krijgen. :+


Ik had dus IDD een klein fysiek probleemke na m'n uitstapje van gisteren. Nog nooit zo dikwijls in de remmen gegaan om iedereen door te laten. Maar zelfs 20' was vandaag te veel dus dan kan je beter opzij gaan om iedereen zijn kansen eerlijk te laten verdedigen.

Proficiat Sonja, Guy en NATUURLIJK Monique

joost
06-07-2003, 19:49
Jammer dat noch op de VRT noch op VTM beelden te zien waren van deze wedstrijd. De organisatie zou toch eens iets aan zijn PR moeten doen....
Bij deze roep ik ook Eric Dupain op om de F1 te vervangen door de de bokken-cup!

Joost

fordje
06-07-2003, 19:56
LOL

Als we dan evenveel aan uitzendrechten kunnen incasseren als Bernie rijden we volgend jaar geen 8 maar 20 races.

Awel onze invitatie is hierbij verzonden hoor !

Breezz
06-07-2003, 20:01
Proficiat Chris(tiaan).. De bescheidenheid zelve ;) maar heel mooie tijden neergezet vind ik!
Gratz 2 Sonja, Guy en Monique
Go Girls :p :D

Raceboy
06-07-2003, 20:11
quote

Gratz 2 Sonja, Guy en Monique
Go Girls

Sennake
06-07-2003, 20:20
Ge moet da wa breder zien eh Raceboy ;)

Guy's 'n Doll's !! :D

flugel
06-07-2003, 20:37
Nen dikke proficiat aan Sonja, die echt wel goe gereden heeft vandaag...
Voor mezelf kan ik vre kort zijn, volgende keer nie voor de wedstrijd een stapke in Gent gaan zetten :D

Béné
06-07-2003, 22:26
Geproficiateerd hé Sonja en den Guy :applaus: en Monique ge hebt da ook goed gedaan zunne en goed volgehouden. En nu ga ik beetje gaan slapen tzal nodig zijn. :bye:

JFL
06-07-2003, 22:41
Proficiat iedereen, voor een leuke en faire wedstrijd!

Voorbijsteken was erg moeilijk en dat kan tot frustraties leiden, maar daarvoor is het een race hé. Ik sluit me aan bij het standpunt van Flugel: zwaar nachtje voor een wedstrijd is niet zo'n goed idee... In mijn geval, recht uit de Ardennen met nog wat zand achter één oor en gras achter het andere, en halfweg daartussen nog ergens anderhalve fles wijn. Niet ideaal.

Aangezien ik uitzonderlijk in cat-I deelnam, wist ik dat ik de bende zou moeten laten gaan. Toch nog twee keer een plaatske kunnen inpikken bij calamiteiten op de baan. Mijn hoofddoel was dus niet afgaan en liefst niet laatst eindigen. Opdracht volbracht...

N.B.: Extra proficiat aan de dames: Sonja gewoon outstanding, Karo op een kleine meter van de vijfde plaats, en Lieve die tot het uiterste ging om mijn plaatsje veilig te stellen. Well done!

Raceboy
06-07-2003, 23:30
Originally posted by JFL

Karo op een kleine meter van de vijfde plaats,

centimeter bedoel je, ik reed (als 8ste) op een meter van die 5de plaats ;) Toont aan hoe spannend het was he.

Speesman
07-07-2003, 00:19
Originally posted by fordje


Ik had dus IDD een klein fysiek probleemke na m'n uitstapje van gisteren. Nog nooit zo dikwijls in de remmen gegaan om iedereen door te laten. Maar zelfs 20' was vandaag te veel dus dan kan je beter opzij gaan om iedereen zijn kansen eerlijk te laten verdedigen.


Ik kan u goed begrijpen, ik heb nu nog 2 uurkes op AK gebold en voel het nu al :)

Breezz
07-07-2003, 16:28
Originally posted by raceboy
centimeter bedoel je, ik reed (als 8ste) op een meter van die 5de plaats ;) Toont aan hoe spannend het was he.

Yup idd.. 't Was vrij close maar ja.. 't Is Bart en Davy zeker gegund hoor van dat plaatje hoger te hebben :)
Part of the game :gas:

ralff1
08-07-2003, 20:52
proficiat sonja,guy en monique ;)

Mistery
08-07-2003, 22:24
Mercikes, maar de jongens hebben ook mooi gereden in de eerste stint, hé. Het was aan ons om in de tweede stint alles te geven en nix te verliezen.

Iedereen verdient eigenlijk nen dikke proficiat!!!

Er was trouwens door iedereen fair gereden!!


posted by Peppi

flugel
09-07-2003, 00:03
Originally posted by Mistery
Mercikes, maar de jongens hebben ook mooi gereden in de eerste stint, hé. Het was aan ons om in de tweede stint alles te geven en nix te verliezen.

Iedereen verdiend eigenlijk ene dikke proficiat!!!

Er was trouwens door iedereen fair gereden!!


Geposted by Peppi

met de 'was' bezig toch? :D