View Full Version : Historic GP - 40 jaar zolder
R@ce@holiC
18-06-2003, 11:26
Wie komt er van jullie? anders een kleine meeting :)? 12 uur fritkot voor de aanwezigen? :) :+
Aangezien Pascal en ikzelf ons geëngageerd hebben om dat weekend te fungeren als controlepost voor de MAK Historic, zullen we er niet bij zijn. Jammer, maar helaas. En een gegeven woord neem ik onder geen enkele voorwaarde terug.
Maar je zal zonder ons ook wel kunnen "meeten" zeker? Have fun in elk geval!
R@ce@holiC
18-06-2003, 11:53
Hehe zeker ! 'k zal wa fotokes proberen te nemen ook ;).
Originally posted by R@ce@holiC
Hehe zeker ! 'k zal wa fotokes proberen te nemen ook ;).
hoezo proberen ? :)
Terwijl jij probeert zal ik er maken :p
R@ce@holiC
18-06-2003, 16:39
Originally posted by raceboy
hoezo proberen ? :)
Terwijl jij probeert zal ik er maken :p :+ tuurlijk stijn tuurlijk :). Nog iemand die komt?
DamonHill
18-06-2003, 23:10
Originally posted by R@ce@holiC
Nog iemand die komt?
Examens gedaan tegen t weekend dus waarom ni eh ?
Mijn fototoestel neem ik in alle geval ook mee.
Ik kom ook als ik de weg naar Zolder nog vind. Voorbije 3 weken 3 dagen Nurburgring, 5 dagen Francorchamps en 5 dagen in Le Mans gezeten. :cool:
Win Percy
19-06-2003, 05:25
Originally posted by A.J.
Ik kom ook als ik de weg naar Zolder nog vind. Voorbije 3 weken 3 dagen Nurburgring, 5 dagen Francorchamps en 5 dagen in Le Mans gezeten. :cool:
AJ , een goeie duif vind haar weg altijd terug naar huis hoor !! :+
Werner333
19-06-2003, 17:37
Ik dus niet => MAK Historic Rally. ;)
Hoe is het geweest in Zolder? Iemand foto's om te tonen? Ik ben niet geweest wegens met koorts in bed het hele weekend.
Nu wel weer beter :D
Originally posted by Huudo
Hoe is het geweest in Zolder? Iemand foto's om te tonen? Ik ben niet geweest wegens met koorts in bed het hele weekend.
Nu wel weer beter :D
Ja jong, als deze (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=5424) thread niet groot genoeg is :D Je valt er bijna over!
Er staan 2 of 3 fotookes van mij in...
Allez hup, 'k heb weer in de verkeerde hoek zitten kijken. Nooit gedacht dat Historic GP bij autosport algemeen thuishoort. Enfin weer eens iets bijgeleerd over "De Paddock". En ge weet ik spreek rapper dan ik denk... Woeha :D :+ :D
Merciekes om me de weg te wijzen!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.