PDA

View Full Version : Ferrari schaalmodellen


Gilles
21-06-2003, 16:09
Ik zal nu wel zo ongeveer alle standaardmodellen die er nu nog op de markt te vinden zijn al hebben in 1:18 :D

maar er is nog steeds plaats voor meer ... ben trouwens nog op zoek naar een Ferrari F310 ;) Als iemand ergens eentje weet met orginele doos, post het dan even hier :)

binnekort eens paar foto'tjes zoeken van mijn kamer ;)

Waar halen jullie trouwens jullie schaalmodellen? Ik ga meestal even in Maranello langs tijdens het GP van Italie, bij 'Giorgio Giochi', een sympathieke man die veruit de goedkoopste in Maranello is. Als het gaat om een gewoon standaardmodel van Ferrari haal ik die in Geleen bij Chequered Flag.

Mvg

redje
21-06-2003, 16:16
Originally posted by Gilles
Ik zal nu wel zo ongeveer alle standaardmodellen die er nu nog op de markt te vinden zijn al hebben in 1:18 :D

maar er is nog steeds plaats voor meer ... ben trouwens nog op zoek naar een Ferrari F310 ;) Als iemand ergens eentje weet met orginele doos, post het dan even hier :)

binnekort eens paar foto'tjes zoeken van mijn kamer ;)

Waar halen jullie trouwens jullie schaalmodellen? Ik ga meestal even in Maranello langs tijdens het GP van Italie, bij 'Giorgio Giochi', een sympathieke man die veruit de goedkoopste in Maranello is. Als het gaat om een gewoon standaardmodel van Ferrari haal ik die in Geleen bij Chequered Flag.

Mvg
Deze keer ook es langs diene gast gaan, als k wa geld kan besparen.

Gilles
21-06-2003, 18:23
ik betaal mijn modellen daar steeds 5 a 6 euro (1:43) en 10 a 15 euro (limited edition 1:18) goedkoper

Driesco
21-06-2003, 18:34
Das inderdaad weel goedkoper om daarvoor even naar ginder te gaan :)

Geloof me, binnekort zal je al de schaalmodellen online kunnen kopen bij ons, we zijn nu bezig met de input ervan. De prijzen liggen rond de 13% goedkoper dan in de winkel. Als je daar dan nog de 5% voorafbetaling bijtelt dan heb je al gauw 18% korting.

Kom even kijken rond de maand september voor de schaalmodellen.

Gilles
21-06-2003, 18:37
voor mij is het geen probleem om modellen uit maranello te laten komen. hebben daar enkele kenissen wonen ... we gaan in de vakantie een dag of 3 logeren in maranello ... we komen er met de Ferrari club langs bij de GP van Italie.

wat is de url van de onlinewinkel?

redje
21-06-2003, 19:03
Originally posted by Driesco
Das inderdaad weel goedkoper om daarvoor even naar ginder te gaan :)

Geloof me, binnekort zal je al de schaalmodellen online kunnen kopen bij ons, we zijn nu bezig met de input ervan. De prijzen liggen rond de 13% goedkoper dan in de winkel. Als je daar dan nog de 5% voorafbetaling bijtelt dan heb je al gauw 18% korting.

Kom even kijken rond de maand september voor de schaalmodellen.
URL????????

Driesco
21-06-2003, 19:38
www.speedlovers.com