PDA

View Full Version : Dit weekend F1 en Rally op Canvas.

Eric Dupain
25-06-2003, 18:20
Beste Paddockers,

Dit weekend wordt de GP van Europa gereden. Uiteraard zendt Canvas deze GP rechtstreeks uit op zondag. De uitzending start om 13.45 u en wordt van commentaar voorzien door Stefaan Lammens. Co-commentator is Gert Vermersch. De kwalificatieritten worden in principe uitgezonden, maar kunnen wegvallen als op dat ogenblik een Belg , Belgische , aan het tennissen is.

Het randstuk dat we uitzenden is een montage van de favoriete hobby van Jacques Villeneuve, ... skiën. Het is een mooi kijkstuk geworden, een mix van Jacques op de ski's en in de F1 wagen.

Na de rechtstreekse uitzending zap je best nog niet weg want VRT zorgt voor een uitgebreide reportage (15 min ) van de Belgium Ypres Westhoek Rally. Naast F1, Belcar nu dus ook Belgische rallysport op de buis. De spectaculairste beelden, de breedste schuivers en de leukste onboards worden je zondagnamiddag geserveerd !

Vanaf vrijdagavond krijg je in alle journaals verslagen van de belangrijkste Belgische rally. Vrijdagavond laat, zaterdagmiddag, zaterdagavond en zaterdag laat. Op zondag hebben we een flash in het middagjournaal alsook in het 19.00 u en in het late journaal.

Autosport in het weekend ... stem af op VRT !

redje
25-06-2003, 18:23
Da zal opnemen worden, want ik ga de GP in de Ferrariclub bekijken en da's daar een andere zender.

Speesman
25-06-2003, 19:58
Originally posted by Eric Dupain
De kwalificatieritten worden in principe uitgezonden, maar kunnen wegvallen als op dat ogenblik een Belg , Belgische , aan het tennissen is.

Indien kwalificatie wegvalt, wordt ze dan gewoonweg niet uitgezonden of in uitgesteld relais?

Sway Bar
25-06-2003, 20:24
sweet! :)

Pyle
25-06-2003, 21:39
Originally posted by Eric Dupain
Beste Paddockers,

Dit weekend wordt de GP van Europa gereden. Uiteraard zendt Canvas deze GP rechtstreeks uit op zondag. De uitzending start om 13.45 u en wordt van commentaar voorzien door Stefaan Lammens. Co-commentator is Gert Vermersch.

Gert = OK

De kwalificatieritten worden in principe uitgezonden, maar kunnen wegvallen als op dat ogenblik een Belg , Belgische , aan het tennissen is.

Voor 1 keer kan het geen kwaad want ik kan toch niet live kijken want ik zit in Werchter :)

Het randstuk dat we uitzenden is een montage van de favoriete hobby van Jacques Villeneuve, ... skiën. Het is een mooi kijkstuk geworden, een mix van Jacques op de ski's en in de F1 wagen.

Cooool iets over Jacques

Na de rechtstreekse uitzending zap je best nog niet weg want VRT zorgt voor een uitgebreide reportage (15 min ) van de Belgium Ypres Westhoek Rally. Naast F1, Belcar nu dus ook Belgische rallysport op de buis. De spectaculairste beelden, de breedste schuivers en de leukste onboards worden je zondagnamiddag geserveerd !

Misschien houden we het wel uit tot dan...

Vanaf vrijdagavond krijg je in alle journaals verslagen van de belangrijkste Belgische rally. Vrijdagavond laat, zaterdagmiddag, zaterdagavond en zaterdag laat. Op zondag hebben we een flash in het middagjournaal alsook in het 19.00 u en in het late journaal.

Autosport in het weekend ... stem af op VRT !

Finish
28-06-2003, 13:47
Het wordt kwalificaties kijken op LaDeux vandaag. Rochus speelt namelijk momenteel tegen de Fin Nieminen (niemendal ?) op Wimbledon.
Het ronde gele balletje krijgt voorrang op het motorengebrul...

sledge
28-06-2003, 14:08
Originally posted by Finish
Het wordt kwalificaties kijken op LaDeux vandaag. Rochus speelt namelijk momenteel tegen de Fin Nieminen (niemendal ?) op Wimbledon.
Het ronde gele balletje krijgt voorrang op het motorengebrul...

Of wat had je gedacht mischien? Het was wel op voorhand aangekondigt, maar ik heb toch het gevoel dat Canvas ons in de kou laat staan... :(

airco
28-06-2003, 14:21
een sport waarin een belg speelt op een van de grand slams

of een sport waar België al lang geen rol van betekenis meer speelt

keuze lijkt me logisch ... alhoewel ik het ook graag anders zou zien

sledge
28-06-2003, 14:26
De keuze lijkt nu wel logisch, maar van planning hebben ze zeker nog niet gehoord? De datums zijn toch al lang bekend van de dagen waarop er getennist word en F1 gereden word. Dan moeten ze daar toch een oplossing voor kunnen vinden, net zoals op frankrijk, waar ze nu zowel tennis èn F1 geven.

Heidfeld is trouwens gespind in zn ronde.

Guido
28-06-2003, 16:06
Originally posted by airco
een sport waarin een belg speelt op een van de grand slams

of een sport waar België al lang geen rol van betekenis meer speelt

keuze lijkt me logisch ... alhoewel ik het ook graag anders zou zien

De keuze van Vlaanderen. Zoals eerder al gezegd in een andere thread, de Walen dragen de autosport op de juiste plaats.

F-1 op La Une, Tennis op La Deux.

Simpel, toch?