PDA

View Full Version : Rock Werchter

kartboyke
26-06-2003, 14:21
Even uit curieusiteit: Wie gaat er allemaal naar werchter?
Ik heb mijn tentje al gaan placeren zenne, en seffes vertrek ik terug vo de 4 dagen.
Er is daar al ne goeie sfeer zenne :D vooral de mannen van de west vleunderen neffe ons met hun zwembadje :D

yvdp
26-06-2003, 14:57
nope, ik niet. Heb daar weinig te zoeken. Er zijn wel een paar goei groepen, maar voor die paar ga ik er niet naartoe.

JPMontoya
26-06-2003, 15:08
ik ben er ook vrijdag -zater & zondag. Moet er werken

redje
26-06-2003, 16:05
Pff, ik hoor da gratis in mn achtertuin. Ik betaal daar nie voor ze, te weinig goei groepen.

JPMontoya
26-06-2003, 18:40
ik betaal ook niks, en zit toch op de wei & kan ook WERCHTER FM beluisteren

Supra
26-06-2003, 20:49
men zus gaat...

NGT Racing
28-06-2003, 18:35
Beetje discriminatie,

de kabelmodemmer krijgen 150k stream ( die bovendien reeds het overgrote deel van de namiddag niet wert, ttz er komt een rood achtergrondje met de boodschap next performer on main stage ... )
Zo ga ik mijn 10GB telenet nooit opkrijgen he ;-)

Maarten
29-06-2003, 22:52
ik heb daarnet een vriendin van mij daar afgezet en ik moet zeggen, ik krijg veel zin om volgend jaar te gaan, tof sfeertje, kost wel wat geld, maar voor éne keer zou ik da wel eens doen denk ik

laurent
30-06-2003, 10:20
ik ben er zaterdagavond beland... stukje metallica meegepikt (letterlijk dan, over de omheining) en zondag das pop...

airco
30-06-2003, 11:51
ik heb dit weekend ook van een stel paddockers opgevangen dat ze volgend jaar willen gaan.

Ook bij mij kriebelde het dit jaar. Alhoewel het niet mijn genre is zie ik een uitstapje naar werchter volgend jaar wel zitten.

laurent
30-06-2003, 13:24
Er zijn trouwens wat sfeerbeelden te vinde op www.laurentonline.com :-)

(en ik dacht echt wel da'k da al eerder had gepost... maja)

JPMontoya
30-06-2003, 13:49
http://www.laurentonline.com/zietdavolkpee.jpg
amaai, gij noemt da veel volk, dit is nog eerder weinig...precies nog ni veel gewoon op RW. :)

RW was zoals elk jaar weer bangelijk. Veel volk, warm weer, en goei groepen.
Uitschieters waren toch wel "The roots" - Moloko - Metallica - Arno - REM en Buscemi.

én natuurlijk het gevaar van de discobaar :)

FLOP : -> millionaire (rotslecht)
> Das Pop (erg voorspelbaar)

Moby was te gewoon, ook coldplay te verwacht.

ge moet het gewoon eens meemaken, ik raad het aan iedereen aan.

joost
30-06-2003, 21:36
en ik ga naar Metallica in Leipzig

laurent
30-06-2003, 22:19
Originally posted by JPMontoya

amaai, gij noemt da veel volk, dit is nog eerder weinig...precies nog ni veel gewoon op RW. :)

RW was zoals elk jaar weer bangelijk. Veel volk, warm weer, en goei groepen.
Uitschieters waren toch wel "The roots" - Moloko - Metallica - Arno - REM en Buscemi.

én natuurlijk het gevaar van de discobaar :)

FLOP : -> millionaire (rotslecht)
> Das Pop (erg voorspelbaar)

Moby was te gewoon, ook coldplay te verwacht.

ge moet het gewoon eens meemaken, ik raad het aan iedereen aan.

Na 3 jaar kan k u zeggen, dit was veelvolk voor een zondagochtend om 10u...
das vanop t kruispunt aan de brug getrokken, en eigenlijk misziet ge veel... lijkt alsof er ni veelvolk is, ma t is toch een massa zenne

Maarten
30-06-2003, 23:07
awel airco, dat is dus ook volledig niet mijn ding rock werchter en toch heb ik er zin in gekregen sinds ik dat gisteren allemaal hebt gezien. en ik ben maar tot aan de eerste parking gereden hé, want ik mocht nie verder, zelfs totaal niet veel volk gezien, maar die tentjes, parkings, grote tenten, hamburgerspellen e.d. maken mij heel curieus ...

we'll see next year

Raceboy
30-06-2003, 23:11
Ik vind dat ze toch wel beginnen overdrijven met de prijzen. En het is nu ook al 4 dagen festival. Dat loopt al aardig op. Het toffe aan rock Werchter is dat er maar 2 podia zijn. Als ze zolas op pukkelpop gaan beginnen met 5 podia ofzo dan heb je helemaal niks gezien.

JPMontoya
30-06-2003, 23:15
Het feit dat het 4dagen was was maar 1malig, omwille van het feit dit jaar 30jaar RW.

Prijzen, je kan er niet echt onderuit, zo'n line-up heeft natuurlijk z'n prijs é.

Raceboy
30-06-2003, 23:17
Originally posted by JPMontoya
Het feit dat het 4dagen was was maar 1malig, omwille van het feit dit jaar 30jaar RW.

Prijzen, je kan er niet echt onderuit, zo'n line-up heeft natuurlijk z'n prijs é.
idd maar dan liever een iets minder line up die betaalbaar is.

redje
30-06-2003, 23:32
Originally posted by Maarten
awel airco, dat is dus ook volledig niet mijn ding rock werchter en toch heb ik er zin in gekregen sinds ik dat gisteren allemaal hebt gezien. en ik ben maar tot aan de eerste parking gereden hé, want ik mocht nie verder, zelfs totaal niet veel volk gezien, maar die tentjes, parkings, grote tenten, hamburgerspellen e.d. maken mij heel curieus ...

we'll see next year
Pak uw fiets, dan moogt ge door. ;) ;)

kartboyke
01-07-2003, 16:45
Ik ben de volle 4 dagen geweest se.
Het was gewoon meeeeega bangelijk plezant, super sfeer, goei groepen, schoon optredens, mooi weer.
Een echte aanrader voor volgend jaar, daar is voor iedereen wel eens iets mooi.
Zeker op de camping zitten, daar is gewoonweg een ongelooflijke sfeer tussen de festivalgangers, nederlanders en belgen feesten onder elkaa,r helpen elkaar als het nodig is, super gewoon.

@maarten: pas op ik heb ook gezegd dat ik maar zo is eenmalig ging gaan, dit jaar en dan niet meer, vergeet het, ik ga volgend jaar terug, zet daar maar zeker van.

Dus see you next year at rw?????????? :D