PDA

View Full Version : 5de MAK karting op 5 juli aanstaande


MAK
27-06-2003, 15:11
De volgende MAK-wedstrijd wordt verreden op 5 juli eerstkomend op het Indoorcircuit van Moorsel ( Aalst ). Er wordt gereden in teams van 2 personen. De samenstelling van elk team gebeurt door loting, wat steeds wisselende teams oplevert.

De gegevens :

INDOORKARTING AALST
Waverstraat 3 a
B-9310 MOORSEL ( Aalst )

Tel. : 053 – 21.59.53
Fax.: 053 – 21.15.94

Website : http://www.indoorkartingaalst.be
E-mail : eddy.jooris@indoorkartingaalst.be

Vertrek tijdig, gezien er op de toegangswegen tot het circuit nogal wat omleidingen zijn door werken !!!

Noteer de datum : 5 juli aanstaande
Aanwezigheid gewenst vóór 19.15 uur
Administratieve rompslomp om 19.20 uur
Lottrekking om 19.35 uur
Briefing voor alle deelnemers om 19.40 uur
Start verkennings- en chronoritten om 19.45 uur
De piloten die laatst rijden in de chrono’s nemen verplicht ook de start ( niets nieuws )
Start van de één-uurswedstrijd om 20.00 uur
Finish om 21.00 uur
Prijsuitrijking met 6 bekers en spuitchampieter na de wedstrijd...
Blijven hangen naar eigen goeddunken toegestaan...

Door onderlinge prijsafspraken tussen de indoorkartings van Aalst en Antwerpen zijn we verplicht het inschrijvingsbedrag uitzonderlijk en éénmalig op te trekken tot € 38,- per persoon.

Graag even bevestigen aan ondergetekende, met meer deelnemers kunnen we een betere prijs bedingen !!!

yves.degroote@wanadoo.be
mak-secretariaat@pandora.be

Supporters zijn ook welkom...

PS Iedereen die ons een e-mailadres doorgeeft krijgt de MAK-nieuwsbrieven, met info over alle activiteiten...

flugel
27-06-2003, 16:55
'k was eerst zinnes om in Aalst mee te doen maar als ik diene prijs zie... liever nie dan

Driesco
27-06-2003, 17:11
Ik rij niet mee. Prijzenspelletjes van indoorkartuibaters zijn uit den boze. Ze zouden tevreden moeten zijn dat er bij zo een temperaturen nog mensen willen komen rijden.

38 € voor 30 minuten rijden is echt wel bij het haar getrokken. :(

ydg
27-06-2003, 20:09
Indien er nog meer mensen zouden afhaken om financiële redenen zien wij ons genoodzaakt deze organisatie op te schorten, en te verplaatsen naar september op een andere lokatie, want de directie was onvermurwbaar in de prijsonderhandelingen. Gelieve dus even te bevestigen of te annuleren op yves.degroote@wanadoo.be

Sportieve groeten.

flugel
27-06-2003, 20:25
zou mij toch sterk verwonderen aangezien andere kartings wel zeer aanvaardbare prijzen hanteren... en dan heb ik het niet over één karting maar toch al minstens 5 die op dezelfde lijn liggen qua prijzen voor een éénuurswedstrijd...

ydg
27-06-2003, 20:31
De anderen zijn inderdaad allemaal betaalbaar. Alleen Aalst en Antwerpen liggen dwars, vandaar dat we schreven dat de prijsverhoging uitzonderlijk én éénmalig is ! Het wordt dus nu éénmaal duur in Aalst óf goedkoper ergens anders in september. Laat het me weten...

flugel
27-06-2003, 20:34
zoals eerder gezegd, het is mij teveel, 'k heb de dag nadien ook een wedstrijd, en op den duur wordt het iets te duur :)

Breezz
27-06-2003, 20:53
En kan de karting van deze maand dan niet gewoon ergens anders gehouden worden?

Breezz
29-06-2003, 18:43
Op vraag van Yves ff dit posten..

http://www.sport25.com/forum/files/prijslijstaalst2003.jpg

hOmEr
03-07-2003, 08:55
mmm

kvind toch dat we moeten kunnen gaan...

met hoe meer we zijn maybe goedkoper of heb ik da verkeerd begrepen??


tis wel duur, ma toch als ge graag kart zoals ekik dan doede gewoon mee!

ma ja, ik kan iedereen wel begrijpen, alhoewel ik soms ook wel een GROOT gat in mijn hand heb als het op geld uitgeven aankomt ;-)

ma bon Breezz haar idee is ook heel goe vind ik, waarom ni gewoon ergens anders? :-)

Puurs bevoorbeeld? Het 1km-circuit is open van vorige zaterdag!

ah nee, da is waar ook, sommigen vinden de nieuwe karts ni goe :-p

allé bon, kzeg maar...

Dieter

Breezz
03-07-2003, 10:58
Ja idd... Puurs zie ik ook eventueel zitten...

kartboyke
03-07-2003, 12:58
ik kart eeeeeeeeeeeeenorm graag, maar ik ben maar een student en ik kan dit niet aan.
Ik rij nog andere wedstrijde ook en zo simpel is het niet voor elke wedstrijd de sponsor te late opdraaien, dit wordt een beetje te duur, dit zijn we trouwens ook niet overeengekomen.
Dus liever de normale prijs zodat ik de rest vh seizoen ook nog kan rijden.

Speesman
03-07-2003, 13:34
Ik vrees dat het vrij moeilijk gaat zijn om op 2 dagen nog een nieuw parcours te vinden, alles te regelen, iedereen te verwittigen, enz.

flugel
03-07-2003, 15:37
ik dacht dat het toch al een dikke week duidelijk was dat iedereen problemen had met de prijs? Breezz had verleden week daarover een mailke gestuurd naar Yves, tijd genoeg om te anticiperen denk ik dan...

Speesman
03-07-2003, 18:08
Idd, maar ik heb nog niets gehoord. Ik weet zelfs niet of het nu gaat doorgaan of niet ...

Werner333
03-07-2003, 18:31
Dat weet ik ook nog niet.
Ik weet wel dat ik toch niet kan meedoen wegens een weekendje in de Ardennen.

FastFons
04-07-2003, 20:39
Gaat dit nu door of niet, kwestie van niet voor niets naar Aalst te rijden...

FF

Speesman
04-07-2003, 23:49
Heb Yves vandaag kunnen bereiken.

Het gaat NIET door!!!!!!!! Dus niet naar Aalst rijden.

kartmonster
11-07-2003, 14:06
Ok, misschien wat laat.
Maar kunnen we om het kampioenschap wat eerlijk te laten verlopen. De wedstrijden gedurende de vakanties stil leggen.
Uiteindelijk ga iedereen wel ne keer weg.

Maarten

Speesman
11-07-2003, 14:09
Ik denk dat ze dat al van plan waren. Het enigste waar ze wel moeten rekening mee houden is dat er ook nog mensen (namelijk studenten) in september op verlof kunnen gaan.

kartboyke
12-07-2003, 11:33
Waarom niet gewoon de vooropgestelde datums houden, zo zijn ze doorgegeven in het begin van het seizoen en iedereen moet zich maar schikken vind ik dan.
Zo staan ze bij ons hier in de agenda en ook bij andere en als ze dan ineens verandert worden is het wel vrij ambetant.

kartmonster
12-07-2003, 17:56
ik heb die datums ni.
Ik heb die nooit gekregen, das wel vrij dom.
Ma das met zoveel zaken, ons vader is al kei lang lid bij de MAK en ik denk da we in februarie voor den eerste keer een clubblad kregen, ma da was dan precies ook maar eenmalig.

Kartboy, geef die datums eens door

Kartmonster

kartboyke
05-08-2003, 11:42
6 september
11 oktober
15 november

deze datums zijn nog doorgegeven in het begin van het seizoen, de andere zijn al verreden, uitgezonderd deze van juni