PDA

View Full Version : Depaddock goes Boerenrock


Pascal
27-06-2003, 20:35
Reeds enkele jaren bezocht ik BOERENROCK te Kortenaken, gelegen in het Hageland. Dit "festival" werd begin jaren '90 opgericht en ging er prat op de lokale jeugd op free podia of in het voorprogramma van oude gloriën te laten optreden. Door de jaren heen kon ik daar volgende groepen zien optreden : Fischer Z, The Troggs, The Sweet, Uriah Heep, Golden Earring, Katrina and the Waves.... Toch geen kleintjes als je het mij vraagt. Omdat de paddock ondertussen enkele threads heeft aangaande muziek ed (paddock fuif, plaat van de dag, Donna...) en omadt we het er met enkele oudjes ;) ;) ;) al eens over gehad hebben. Wie wil dit festivalletje eens samen bezoeken. Dit jaar oa De Kreuners en 10CC als Top of the Bill...

Datum : 16/08/2003.
Voor de familiedag (ook heel leuk) kan je terecht op 17/08/2003

Meer info op www.boerenrock.be

C U

Bart.Vandecavey
27-06-2003, 20:38
Ik ga morgen naar het hoevebal en later in de zomer naar de polderparty...

Sennake
27-06-2003, 20:46
Originally posted by Pascal
Reeds enkele jaren bezocht ik BOERENROCK te Kortenaken, gelegen in het Hageland. Dit "festival" werd begin jaren '90 opgericht en ging er prat op de lokale jeugd op free podia of in het voorprogramma van oude gloriën te laten optreden. Door de jaren heen kon ik daar volgende groepen zien optreden : Fischer Z, The Troggs, The Sweet, Uriah Heep, Golden Earring, Katrina and the Waves.... Toch geen kleintjes als je het mij vraagt. Omdat de paddock ondertussen enkele threads heeft aangaande muziek ed (paddock fuif, plaat van de dag, Donna...) en omadt we het er met enkele oudjes ;) ;) ;) al eens over gehad hebben. Wie wil dit festivalletje eens samen bezoeken. Dit jaar oa De Kreuners en 10CC als Top of the Bill...

Datum : 16/08/2003.
Voor de familiedag (ook heel leuk) kan je terecht op 17/08/2003

Meer info op www.boerenrock.be

C U

Dan heb ik groot verlof : ik ga dus mee!

Scapa
27-06-2003, 20:55
Originally posted by Sennake
Dan heb ik groot verlof : ik ga dus mee!

Wanneer werkte gij eigenlijk? :p :D

Sennake
27-06-2003, 21:19
Originally posted by stijnconinx
Wanneer werkte gij eigenlijk? :p :D

Ik moet mijn 60 dagen verlof toch op krijgen zeker :D

Scapa
27-06-2003, 21:40
Originally posted by Sennake
Ik moet mijn 60 dagen verlof toch op krijgen zeker :D

Ahzooo, ik wist niet dat jij half-tijds "werkt" :D

bien
07-07-2003, 12:40
Wel jongens,

Count me in , da's al geleden van men 16jaar dat ik zoiets nog gedaan heb dus al hééééél lang geleden ;)
Het wordt tijd dat ik men zotte jaren weer is begin, beter laat dan nooit. :D

praktisch :
Heb net naar de site geweest voor tickets maar vermits ik de pc van het werk gebruik kan ik daarop geen tickets bestellen.

Dus sennake als jij er ééntje voor mij kan bijbestellen dan geef ik je het geld wel in Spa.


groetjes, bien

laurent
07-07-2003, 13:32
16 augustus....
mmmm ben k net terug van Marktrock, als k nog in de sfeer ben, dan zulde mij daar ook zien verschijnen