Log in

View Full Version : Spijtig dat we op deze manier uit elkaar moeten gaan !

Driesco
02-07-2003, 17:07
Beste vrienden, collega’s,

Spijtig dat ik op deze manier afscheid moet nemen van jullie maar een meningsverschil met Airco heeft hiertoe geleid. Het kan niet zijn dat iemand een thread wegzet omdat hij denk dat ik me hiermee wil verrijken.
Voor het goede doel kocht ik om 611 € spullen waar ik eigenlijk zelf niets mee kan doen. Om de afwezigen de mogelijkheid te geven ook iets te kopen was de eerlijkste manier een kleine veiling.
Blijkbaar denkt Airco dat ik dat enkel maar doe uit eigen winstbejag.
Spijtige zaak, want ondanks alles wat ik voor Depaddock ooit gedaan heb, en gedaan zou hebben, hoef ik dit niet te pikken.

Gelieve me dan ook direct maar te bannen voor het forum en zet hier maar een slotje op. Loontje zal wel om zijn boontje komen.
Het ga jullie goed, sorry voor de bieders, ik zal ze wel weggeven aan echte autosportliefhebbers.

Dries Heyman

airco
02-07-2003, 17:26
geen autosport-nieuws ==> Community-forum

------------------------------------------------------------

Betreffende de zaak wil ik enkel nog kwijt dat deze beslissing genomen is in samenwerking tussen de verschillende mods/admins.

Wij vonden het hoogst ongepast dat items die amper een week geleden geveild zijn voor het goede doel nu met winst doorverkocht worden hier op Depaddock.
Dat de veiling zou plaatsvinden om de afwezigen nog een kans te geven lijkt me slechts een facade voor een verkoophandeltje. Diegenen die niet aanwezig konden zijn op de veiling konden immers ook eenvoudig per fax stemmen.

Het leek ons dan ook logisch dat zulke dingen niet kunnen op Depaddock.

Mark
02-07-2003, 17:26
...

bart VDB
02-07-2003, 18:01
Even mijn mening hierover.
We leven in een democratie en als Driesco deze betaald heeft op de bieding voor het goede doel, waarom zou hij dan deze niet mogen verderverkopen. Natuurlijk weet ik niet of dit past binnen de modaliteiten van dit forum.
Dries verkoopt deze per opbod, dus hij is niet zeker dat hij deze met winst doorverkocht krijgt. Wat als hij zijn geld niet terugkrijgt?
Dan past hij de rest bij.
Elke autosportliefhebber op dit forum is toch vrij om al dan niet een bod te doen. Diegene die een bod doet zal wel geinteresseerd zijn in het item wat hij wil zeker?
Laat mij wel duidelijk stellen dat ik hier niemand gelijk geef omdat ik de achtergrond en de eigenlijke wetten op dit forum niet ken.
In ieder geval, als Dries wegblijft van dit forum is dit zeker een groot autosportliefhebber minder. Ik zal zijn meningen hier op dit forum missen. Hopelijk geraakt het meningsverschil opgelost.

Mark
02-07-2003, 19:27
Of het nu wel of niet gepast is om zo'n topic te openen, in geval van twijfel had die desbetreffende topic meteen gesloten moeten worden. Onder het motto: Tot nader order gesloten......na onderling overleg met de mods/admins en de direkt betrokkene had men dan tot een wellicht soepelere oplossing gekomen.

Door de topic een aantal dagen geopend te houden, schep je een vorm van gedoogbeleid........en welke ellende dat met zich meebrengt kunnen jullie maar al te makkelijk aanschouwen bij jullie noorderburen :D

Geld verdienen en depaddock daar als medium voor gebruiken mag dus niet? Ok, geen probleem...............maar ik weet toch nog een aantal topics terug te vinden die dus ook verwijderd moeten worden.

Wat betreft het koehandeltje van Driesco, we zijn toch met volwassenen onder elkaar. Dat Driesco graag een centje verdiend moge duidelijk zijn............en wie daarin in mee wil gaan bepaald dat zelf.

Een club van 400 man, daar zal altijd weleens conflictje onstaan, hoort bij het leven zou ik zo zeggen. Iedereen tevreden houden is een utopie.

Maar ik wil toch even benadrukken dat de tomeloze inzet, noeste arbeid en de goede bedoelingen van de Mods en Admins toch even in het zonnetje mogen worden gezet. Hulde voor de mannen en ga zo door.

Voor Driesco, denk nog eens goed na....zet alle klein zeer aan de kant en blijf bij de club!

Overigens, enkele weken terug heb ik eens gevraagd voor depaddock regels, als die ergens hadden gestaan hadden we dit gezever nu niet gehad.

Voor de rest: Lang leve depaddock, dat we nog vele jaren mogen genieten.

Werner333
02-07-2003, 19:32
Originally posted by Marshal
Overigens, enkele weken terug heb ik eens gevraagd voor depaddock regels, als die ergens hadden gestaan hadden we dit gezever nu niet gehad.
Die komen eraan.

Voor de rest: Lang leve depaddock, dat we nog vele jaren mogen genieten.
Thx ;)

flugel
02-07-2003, 22:03
een spijtige zaak vind ik die zeker vermeden had kunnen worden, toch steun ik Driesco bij deze voor 100%, als het niet mocht had men kordaat kunnen optreden en direkt die thread kunnen sluiten, maar waarom wachten tot het moment dat het bijna afgelopen was?

Ik vind het vooral cru voor Driesco na al wat hij al voor de paddock gedaan heeft (verleden jaar met de paddock clio), zeer spijtig dat hij de paddock de rug toekeert maar ik kan hem zeer goed begrijpen.

JFL
03-07-2003, 08:35
Spijtige zaak...
Ik denk niet dat het mij toekomt om hier partij te gaan trekken. :(

Maar Driesco, als ge dit nog leest:
Schitterende wedstrijd gereden zondag!
Ik ben even langs het circuit gaan kijken toen je vlak achter die Alonso-geel-blauwe Clio zat, en effe later er voorbij was... Mooi werk.

Voila, dat moest ik toch nog effe zeggen.
(& kom gerust terug als deze ongetwijfeld bittere pil wat verteerd is...)

Megane
03-07-2003, 08:48
Wat NU den driesco is op zijnen teen getrap, en precies nog niet een beetje. :no: :frusty:

Ik snap het niet goe, ik dacht dat het voor een goed doel is dat die overals verkocht werden. Als drieco die daar heeft gekocht en nu wil verder verkopen aan mogelijke verzamelaars of autosportliefhebbers is dat toch geen probleem op zich. Of hij zich hiermee zou verrijken weet ik niet. ( nog rijker :D )
Misschien was de opbrengst ook wel voor het goede doel?

Alleen wel een spijtig voorval, het had misschien wel in overleg opgelost kunnen worden.

Als de beslissing zo drastisch is dan had men ook driesco hiervan onmiddelijk kunnen verwittigen, na dat hij de post had geopent. :fight:

Er is hier toch ook eens een aktie geweest voor toekan, was dat niet hetzelfde.

Als ik mij niet vergis staan er op het forum toch ook banden en autos te KOOP, is dit dan ook niet hetzelfde. :confused:

Ik als onpartijdig iemand vindt het hier een rare beslissing.

PS. Gaat hier het geen begon als een vriendenclubje, verder doorgroeide tot een leuke bende eindigen in mineur. :no: :D

laatste: Hoe zit dat nu met die overals zijn die nu wel of niet verkocht. Als ze verkocht zijn driesco met winst, kost U dat de volgende koers né COLA. :D :D ;)

Scapa
03-07-2003, 11:30
Het houden van die veiling is misschien een wat dubieuze beslissing geweest maar ze werd oorspronkelijk door de mods/admins gedoogd (dit in tegenstelling tot het forum van pitstop.tv waar er direct een slotje op kwam). Om dan na enkele dagen (of weken) te zeggen dat het niet meer mag vind ik persoonlijk hypocriet...

Finish
03-07-2003, 11:46
Ik vrees dat mods en admins daar inderdaad in de fout zijn gegaan, waarvoor excuses. De desbetreffende thread werd gepost op 26/06 en pas op 1/07 verwijderd. In die tussenperiode is er op het mod/admin forum een kleine discussie ontstaan wat te doen en hoe te handelen. Gevolg is, dat het 'handelen' een tijdje werd uitgesteld. We waren dus niet snel genoeg (en dat op een autosportforum :) )
Als moderator steun ik de uiteindelijke beslissing hoedanook volledig, hoewel ik dit:
Gaat hier het geen begon als een vriendenclubje, verder doorgroeide tot een leuke bende eindigen in mineur. echt wel wil vermijden.
Dat een klein meningsverschil moet leiden tot een breuk tussen Driesco en DePaddock, is dan ook betreurenswaardig.
Ik hoop dat dit kan uitgepraat worden....

JPMontoya
03-07-2003, 11:50
De paddock verliest hiermee een persoon die intressante dingen aanbracht...

speedkicks
03-07-2003, 12:07
Originally posted by Finish
Ik vrees dat mods en admins daar inderdaad in de fout zijn gegaan, waarvoor excuses.

Finish je bent een groot man. Ik denk dat je al een stap naar de verzoening gezet hebt.

Als ik nog even mag terugkomen op deze veiling, hadden de mods/admins en Driesco kunnen overeenkomen om dit met een persoonlijke mail toch te kunnen laten doorgaan.

Maar zoals gezegd denk ik dat er al een stap naar verzoening is gezet.

Proficiat Finish.

Supra
03-07-2003, 19:46
zeer jammer. hopelijk wordt dit nog ooit bijgelegd :(:(:(

Sennake
04-07-2003, 09:18
Eerst en vooral even mijn "stilzwijgen" in deze zaak verklaren : ik ben net terug van een midweek-vakantie in de Ardennen en ik had jammer genoeg geen PC in mijn chalet. Nog nooit van mijn leven heb ik zo'n spijt gehad van enkele dagen vakantie te nemen!

Niet dat ik van de zaak niets afwist : ik heb voortdurend telefoons gekregen van Jan en alleman die me dit voorval wilden melden. Maar meer dan een telefonische interventie-poging kon ik jammer genoeg niet ondernemen...

Hoe dan ook, ik was mijn handen NIET in de onschuld, als bestuur ben je altijd gezamelijk verantwoordelijk voor gebeurlijke fouten. En er zijn fouten gemaakt. Dat mag ook gezegd worden. Niemand is onfeilbaar, en zeker wij niet. Wat er gebeurd is, had niet gehoeven en zeker niet op die manier. En alhoewel ik goed besef dat het vijgen na Pasen zijn zou ik toch graag willen oproepen tot kalmte en speciaal aan Driesco dat hij zijn beslissing nog eens zou willen herzien.

Een bezorgde Paddocker.

Rallyloverke
04-07-2003, 10:51
Wel,

Als je het vanop afstand bekijkt : het is een spijtig voorval waarbij het bestuur toch duidelijk toont dat het zijn best doet en uit fouten toch bijleert.

Ik zou zeggen : bestuur, doe zo verder , jullie doen meer dan je best.

Ook even melden dat, overal waar vele mensen samen zijn, men nooit voor iedereen tegelijk even goed kan doen en er altijd wel eens meningsverschillen kunnen zijn.

Hopelijk wordt dit verder op een verstandige manier opgelost.

Johan

joost
04-07-2003, 16:10
Drieso zit stiekem op depaddock... :-;

Driesco
04-07-2003, 17:05
;)

Raceboy
04-07-2003, 17:30
Originally posted by joost

klikspaan :p

Supra
04-07-2003, 18:44
Originally posted by joost

wil dit iets zeggen ?? :confused:

Supra
04-07-2003, 18:45
rara wie er nu op depaddock zit.
D......

Gilles
04-07-2003, 18:52
riesco

fordje
04-07-2003, 19:14
Quote:

ayrtony
new member

Registered: Jun 2003
Aanmelden op een goed forum is soms een lange lijdensweg. Het duurt effe voor je alles door hebt. Waar een racehartje kloppen kan... Dus effe aanmelden en volgen wat te volgen is. Vraagje!! Hoe zit het in elkaar nu met die veiling van die overalls. Dat was de reden dat ik mij aangemeld heb en vindt het nu nergens meer terug. Seeya...

Unquote

Euh, ik denk dat iemand dit effe moet uitleggen aan Ayrtony..

Bart
04-07-2003, 19:47
Euh, ik denk dat iemand dit effe moet uitleggen aan Ayrtony..

Zorg ik voor.

airco
07-07-2003, 18:59
Originally posted by Johan
Hopelijk wordt dit verder op een verstandige manier opgelost.

Er is vanmiddag inderdaad een goed gesprek geweest.

Beide partijen hebben hun visie op de zaak duidelijk gemaakt en er zijn een aantal constructieve punten uitgekomen waarmee we in de toekomst zulke problemen trachten te vermijden.

Ik ben hoopvol gestemd dat we hiermee deze thread op een positieve noot kunnen afsluiten.

airco

Supra
07-07-2003, 23:38
dus de ruzie is bijgelegd ???

airco
08-07-2003, 06:49
ja :)

Rallyloverke
08-07-2003, 09:35
Goe gewerkt mannen. :)

Beemer
17-07-2003, 00:49
Ik ben blij dat dit opgelost is. De paddock zonder Driesco zou niemeer hetzelfde zijn