PDA

View Full Version : Jos Verstappen op pole.

Raceboy
04-07-2003, 14:59
Now i've seen it all :D

sledge
04-07-2003, 15:00
Niet te vlug roepen hé, morgen zullen we eens zien. Ik had liever Wilson op P1 gezien. Leuk voor Minardi natuurlijk, maar ik wacht nog even met voorpsellingen maken voor morgen.

Raceboy
04-07-2003, 15:01
Originally posted by sledge
Niet te vlug roepen hé, morgen zullen we eens zien. Ik had liever Wilson op P1 gezien. Leuk voor Minardi natuurlijk, maar ik wacht nog even met voorpsellingen maken voor morgen.

Dat is geen voorspelling dat is een feit he. Jos Verstapen heeft in de sessie van vandaag de pole gereden. :)

buruno
04-07-2003, 15:05
Als het nu morgen ook eens zou regenen vlak voor de Q's, dan zou het wel eens fun kunnen worden, stel je voor,
minardi op pole tijdens de race!!

A.J.
04-07-2003, 15:14
Amaai, nu gaan de Nederlanders zweven denk ik

sledge
04-07-2003, 15:15
Originally posted by A.J.
Amaai, nu gaan de Nederlanders zweven denk ik

En morgen weer onzacht in aanraking komen met het aardoppervlak :D

RacingBoy-
04-07-2003, 15:26
geplukt van het verstappen-forum:
Jos heeft net de eerste tijd genoteerd in de pre qualifing simply the best. Maak plaats bij Ferrari, Williams of Mc Laren (Renault is ook goed hoor)
:D :D :D

buruno
04-07-2003, 15:50
De pole is op zich niks waard vandaag, maar bij Trust ea. zullen ze de champagne ontkurken.

schumivill
04-07-2003, 16:04
Ja zeg,stel je voor dat morgen de regen met bakken uit de lucht komt vallen,Verstappen en Wilson 1 & 2,maar op de grid laten ze motor van de zenuwen afslaan,de rest erop,Villeneuve door en em wint :+

joost
04-07-2003, 16:09
Originally posted by schumivill
Ja zeg,stel je voor dat morgen de regen met bakken uit de lucht komt vallen,Verstappen en Wilson 1 & 2,maar op de grid laten ze motor van de zenuwen afslaan,de rest erop,Villeneuve door en em wint :+
Waardoor ze bij Williams Montoya en Schumacher vervangen door Kermit en Miss Piggy. Totaal uit zijn lood geslaan verliest Schumacher de titel aan Karen van K3 die samen Kelly J. bij Mclaren onderdak vond...
En toen kwam er een varkentje met een lange snuit en het sprookje was uit

sledge
04-07-2003, 16:13
Wilson zijn wagen was waarschijnlijk te licht, die mag dus morgen als eerste starten

Auto Wilson te licht

De Brit Justin Wilson verliest mogelijk zijn tweede kwalificatietijd die hij zojuist heeft gereden. De lange Wilson reed een zeer, zeer nette tweede tijd achter onze landgenoot Jos Verstappen, die op een opdrogende baan de snelste was. Paul Stoddart bevestigde dat de auto van Justin Wilson twee kilo te licht was.

Vooralsnog heeft de FIA geen commentaar gegeven over de mogelijkheid dat Wilson te licht zijn rondje reed. Als de internationale autosportfederatie bewezen acht dat Wilson te licht is, zal hij waarschijnlijk dalen naar een laatste plaats, en dat zou zeer sneu zijn.

Wordt ongetwijfeld vervolgd…

Bron: Raceplanet

Finish
04-07-2003, 17:05
Op een opdrogende baan als laatste starten, kan tot gevolg hebben dat je de snelste tijd neerzet.
Da's een vanzelfsprekendheid.

Waarom reageren ze dan bij Minardi (en vooral op het Verstappenforum -'mooiste dag van mijn leven'-toestanden) alsof het een overwinning is ? Als je ietwat nuchter blijft, weet je toch dat ze hier een serieus pak chance gehad hebben :D

Finish
04-07-2003, 17:25
Op <a href="http://f1.tottoro.hu/2003/10_france/01_fp1_mschumacher.avi">deze link</a> nog een grappig incident tussen Schumacher en Webber in de pits :D

Ottooke
04-07-2003, 18:13
Originally posted by Finish
Op <a href="http://f1.tottoro.hu/2003/10_france/01_fp1_mschumacher.avi">deze link</a> nog een grappig incident tussen Schumacher en Webber in de pits :D
:D Knullig van Schumacher. Webber kon er volgens mij niets aan doen.

Gilles
04-07-2003, 18:48
knullig van de lollypop man die dat in de gaten moet houden ...

Gilles
04-07-2003, 18:54
Tis officieel, Wilson laatste

RacingBoy-
04-07-2003, 20:01
'Video niet beschikbaar. Kan decompressor vids:divx niet vinden'

weet er iemand een oplossing zodat ik het toch kan bekijken? :)

Megane
04-07-2003, 20:22
Da schilt echt veel da Arrows chasis. :D :D

Raceboy
04-07-2003, 20:26
Originally posted by RacingBoy-
'Video niet beschikbaar. Kan decompressor vids:divx niet vinden'

weet er iemand een oplossing zodat ik het toch kan bekijken? :)

www.divx.com

dowload die gratis versie, let op neem wel die zonder spyware enzo

Ottooke
04-07-2003, 20:55
Ondertussen zijn we een beetje off-topic gegaan. En ik doe daar nog een schepje bovenop. Ferrari heeft een boete van 10 000 Dollar gekregen voor het incident in de pits (zie de video).
Terug on-topic dan. Sommige rijders klagen over het nieuwe kwalificatiesysteem omdat ze een slechte tijd hebben neergezet, anderen vinden juist dat het nieuwe systeem goed is doordat situaties zoals deze ontstaan. Er is dus nog altijd onenigheid over het kwalificatiesysteem. En zolang Bernie vindt dat het systeem niet goed is, zullen sommige rijders blijven klagen. Ikzelf vind het minder spannend om naar te kijken, maar de race is wel weer spannender geworden (toch in de middenmoot).

Mark
04-07-2003, 22:20
Het echte talent komt nu bovendrijven.........Jos for pole & president !!! :D :D

Morgen is het weer van hero to zero........in 1 rondje........aah, nog 1 rondje :D

Trouwens deze uitslag is uitstekend voor depaddock quiz 2026! :D

Vraag: wie weet een verklaring voor deze onwaarschijnlijke uitslag.

Tip van de dan officieel tot bejaarde verklaarde Sennake ;) : Al dat zand tussen mijn tenen :D :D

yvdp
05-07-2003, 10:01
Originally posted by Ottooke
Ondertussen zijn we een beetje off-topic gegaan. En ik doe daar nog een schepje bovenop. Ferrari heeft een boete van 10 000 Dollar gekregen voor het incident in de pits (zie de video).
Terug on-topic dan. Sommige rijders klagen over het nieuwe kwalificatiesysteem omdat ze een slechte tijd hebben neergezet, anderen vinden juist dat het nieuwe systeem goed is doordat situaties zoals deze ontstaan. Er is dus nog altijd onenigheid over het kwalificatiesysteem. En zolang Bernie vindt dat het systeem niet goed is, zullen sommige rijders blijven klagen. Ikzelf vind het minder spannend om naar te kijken, maar de race is wel weer spannender geworden (toch in de middenmoot).

Het is toch duidelijk wie er hier dan klaagt hé. De top-teams natuurlijk. Ze zetten nu een slechtere tijd neer en kunnen dat niet hebben. Je hoort ze ook alleen maar klagen in zo'n situaties hé. Rijden ze een goede tijd hoor je ze in geen enkel taal...

Obi-Jan
05-07-2003, 12:40
Originally posted by Ottooke
Ikzelf vind het minder spannend om naar te kijken

Inderdaad, vorig jaar was het veel spannender.... 20 minuten beelden van een leeg circuit; ik kon er m'n ogen niet van afhouden! :rolleyes: :D

Serieus, ik vind dit formaat dus de max. En spannend... wie kan er zonder complexen z'n beste spel bovenhalen op 1 rondje en wie niet? -Wie voelt er zich goed in zijn vel en zijn auto en wie niet? -Fascinerend gewoon.

Beetje spijtig dat niet iederen op dezelfde verplichtte hoeveelheid brandstof staat (zoals bvb. in NASCAR), maar misschien valt bij de FIA hunnen Euro nog wel.

Jan.
=---

Raceboy
07-07-2003, 12:22
Filmpje over Jos Verstappen zijn P1 : hier (http://www.angelfire.com/movies/f1seasons/)

En dat er nu nooit nog iemand iets slecht zegt over de commentaar op VRT of ik verplicht hem persoonlijk om naar die Nederlandse pipo te luisteren :D