View Full Version : GM Racing - Race 1-2-3
GM RACING
01-07-2003, 10:41
Hello, GARDEN MACHINERY RACING is voor het 2de jaar in de miserie beland, bij ons grenst het aan het ongelofelijke... reeds 12 maal in en uitbouw motor!
kom een kijkje nemen op onze site. www.garden-machinery.com. en lees de verslagen.
doei !
LUC
ZTC - MEGANE -68 :( :(
Welkom op het forum, wederom een TC'ke erbij.
Wat betreft in- en uitbouwen van de motor, bekijk van de zonnige kant......de twaalfde keer ging het al een stuk makkelijker dan de eerste keer ;)
Beste Luc,
Ik weet nog ergens n'een goeien Clio staan voor volgend jaar ;) , geen werk aan en altijd mee met de eerste.
Laat anders iets horen hé.
0474/95 23 86
GM RACING
01-07-2003, 21:59
Originally posted by Marshal
Welkom op het forum, wederom een TC'ke erbij.
Wat betreft in- en uitbouwen van de motor, bekijk van de zonnige kant......de twaalfde keer ging het al een stuk makkelijker dan de eerste keer ;) :)
Dat is een feit, met verleden jaar bij zitten we aan ....28 x motor in en motor uit, de vijzen beginnen zot te draaien, dank zij bepaalde motortuners die met m'n kl.... aan 't rammelen zijn en met ons budget, je kan afleiden wie deze zijn aan de raceverslagen 2002 & 2003....
Groeten
Luc
GM RACING
02-07-2003, 09:44
Beste Driesco,
Ons meganeke is best een ver gevorderd beestje die wel snel uit de hoek kan komen, (zie chronoritten blad 2de race met oude motor...) er is jammer genoeg (te) veel geld en tijd in gepompt om die te laten evolueren zoals die nu is, zodat we wel verplicht zijn nog een paar jaartjes verder te doen om de vruchten te plukken
Het probleem bij ons is de brute pech, soms krijgen we een zwart vlagje voor 98,5 db (????) op een 2de plaats in de klasse, de andere keer een gaskabel die breekt, daarna een motor welke door het subframe zakt enz...
Ook hebben we een motor in preparatie (sedert verleden jaar !) welke maar niet wil presteren (vandaar de ontelbare in en uitbouwen)
Wij hopen ook eens op het schavotje terecht te komen, that will be the day!!
Groot feest ! :confused:
yannick88
04-07-2003, 23:42
Hallo aan de heren en dames van GM
Ik had jullie willen vragen of de auto afkomstig is van het team van Belgium Racing .
Ik heb mij laten vertellen dat jullie wagen daar is aangekocht , hij had toen een volledig gele kleur .
Graag een antwoordt
Met sportieve groeten
GM RACING
05-07-2003, 17:38
Neen, die megane (kas) is afkomstig en gemaakt van piloot & tevens garage Renault Mostaerd,
daarna is die naar Peter Theeuws gegaan en dan naar ons, specificaties van die kas zijn: piloot positie 30 cm naar achter geplaatst en ver doorgetrokken rolkooi tot in het motorcompartiment= zeer stijf van constructie. echt goede kas die heel wat meer vermogen aankan.
Groetjes
Luc
GM RACING :no:
GM RACING
05-07-2003, 17:45
Oeps, antwoord per vergissing op nieuw hoofdstuk geplaats, ben nog niet zo gewend aan het chatten: Zie dus: AFKOMST KAS
Groetjes
Luc
GM RACING
/MOD aangepast ;)
yannick88
05-07-2003, 20:18
Dat is wel degelijk de wagen die ik bedoelde Belgium Racing is wel degelijk van Peter Theuws.
Wij hebben ook op het punt gestaan om deze wagen aan te schaffen , het werd ons echter afgeraden aangezien de opbouw van deze wagen is afgeleidt van een straatversie ( de megane cup bestondt toen nog niet ) . Het is wel verrassend dat jullie het gewicht van de wagen zo laag weten te houden aangezien dat toen een van de struikelblokken was om deze aan te schaffen .
Ik ka
yannick88
05-07-2003, 20:34
Dat is wel degelijk de wagen die ik bedoelde Belgium Racing is wel degelijk van Peter Theuws.
Wij hebben ook op het punt gestaan om deze wagen aan te schaffen , het werd ons echter afgeraden aangezien de opbouw van deze wagen is afgeleidt van een straatversie ( de megane cup bestondt toen nog niet ) . Het is wel verrassend dat jullie het gewicht van de wagen zo laag weten te houden aangezien dat toen een van de struikelblokken was om deze aan te schaffen .
Ik kan er ook nog aan toe voegen dat Peter veel geld en tijd heeft ingepompt.
De versnellingsbak in een vorig verleden zit op dit moment in onze wagen een clio williams .
Kan het ook zijn dat jullie de wagen hebben aangeschaft zonder motor en versnellingsbak en een weinig reserve onderdelen ?
Alvast chapeau voor het vele werk van jullie team maar het is zo precies dat deze wagen voor het ongeluk is gebouwd.
Hopend zal er de volgende wedstrijdt beterschap zijn .
PS : De motorbouwer vernoemd in jullie verslagen is voor mij een iemand onbekend in het milieu en ik kan het weten aangezien ik l meer dan 10 jaar rij met Renault in de autosport .
GM RACING
07-07-2003, 08:42
Beste Yannick racing
Ik wist niet dat Belgium racing & Peter Theeuws idem was...
Het gewicht hebben we nog kunnen drukken door verdere "uitbening" van de kas en carbon deuren, kofferdeksel en capot.
Ja, we hebben deze kas leeg gekocht met de luchtkriks erbij, al de andere onderdelen waren niet goed bruikbaar omdat er veel componenten van een RENAULT 21 destijds gebruikt werden, wij hadden een reeds gewijzigde cup versie en hebben dan deze componenten gebruikt voor de opbouw.
Inderdaad ik denk dat er een vloek op die auto rust, zou ik niet beter de wagen eens laten behandelen door een excorsist???, misschien springen er een boel pechduivels er meteen uit.
Wat de volgende wedstrijd betreft, wij hopen ook van harte dat we eens deftig kunnen rijden.
Wat die motortuner betreft (de laatste...) die man doet wel zijn best maar
heeft ook te maken met pech, eerst breuk op motorblok ter hoogte van een oliekanaal, daarna 2 computers welke niet geprogrammeerd geraken van Magneti Marelli....dit alles sedert Januari tot op heden...., nu gaan ze een andere computer proberen, het nadeel is dan dat er een andere kabelboom moet geplaatst worden en dat het Magneti Marelli digitaal dashboard niet meer gaat werken met ons versnellingspositie indicatie, dus terug enkele problemen....
Die tuner heeft anders wel een goede reputatie en is een vaste waarde in de Rally wereld en Historic series, ongelofelijke bolides kan je daar aantreffen.
Ik blijf er in geloven maar 't zal toch rap moeten veranderen.
Als je in de buurt bent wij hebben box 37 altijd welkom voor een babbel en een drink.
Groeten
Luc
GM RACING
die miserie hebben wij allemaal niet.
wij hebben een standaart computer, zo goed als standaart motor en er een gewone stack in. we hebben nog nooit problemen gehad mat de electronica.
GM RACING
08-07-2003, 12:03
Beste Dexters racing,
Als wij standaard zouden rijden hebben we geen schijn van kans, onze groep 4 is de felst bevochten klasse (verleden jaar 24 deelnemers, dit jaar minder), en er zitten rappe gasten in, ofwel moeten we groep 3 rijden met 2005 cc (nu
1995 cc) altijd op 't podium.... (4 deelnemers)
Ik heb in een vorig leven 4 jaar Funcup gereden en alles was verzegeld, nooit kregen we een motor die echt zijn destijdse vooropgestelde 125 pk weergaf, meestal van 117 tot max. 122 pk
Misschien nu we meer vrij zijn een overreactie van ons teamke om alles te verlichten en te verbeteren waar mogelijk, met onze nieuwe motor (als ie er ooit in komt en werkt en blijft werken) doen we een gooi naar 1'47" à 48", we mogen dromen,hé?
Groeten
Luc
GM RACING
zo had ik het nog ni bekeken...
yannick88
09-07-2003, 01:33
Originally posted by GM RACING
Beste Yannick racing
Ik wist niet dat Belgium racing & Peter Theeuws idem was...
Het gewicht hebben we nog kunnen drukken door verdere "uitbening" van de kas en carbon deuren, kofferdeksel en capot.
Ja, we hebben deze kas leeg gekocht met de luchtkriks erbij, al de andere onderdelen waren niet goed bruikbaar omdat er veel componenten van een RENAULT 21 destijds gebruikt werden, wij hadden een reeds gewijzigde cup versie en hebben dan deze componenten gebruikt voor de opbouw.
Inderdaad ik denk dat er een vloek op die auto rust, zou ik niet beter de wagen eens laten behandelen door een excorsist???, misschien springen er een boel pechduivels er meteen uit.
Wat de volgende wedstrijd betreft, wij hopen ook van harte dat we eens deftig kunnen rijden.
Wat die motortuner betreft (de laatste...) die man doet wel zijn best maar
heeft ook te maken met pech, eerst breuk op motorblok ter hoogte van een oliekanaal, daarna 2 computers welke niet geprogrammeerd geraken van Magneti Marelli....dit alles sedert Januari tot op heden...., nu gaan ze een andere computer proberen, het nadeel is dan dat er een andere kabelboom moet geplaatst worden en dat het Magneti Marelli digitaal dashboard niet meer gaat werken met ons versnellingspositie indicatie, dus terug enkele problemen....
Die tuner heeft anders wel een goede reputatie en is een vaste waarde in de Rally wereld en Historic series, ongelofelijke bolides kan je daar aantreffen.
Ik blijf er in geloven maar 't zal toch rap moeten veranderen.
Als je in de buurt bent wij hebben box 37 altijd welkom voor een babbel en een drink.
Groeten
Luc
GM RACING
Hallo Luc
Wat betreft motorafstelling zijn er in ons landje maar enkele die dit perfect kunnen .
De meest bekende is Borremans uit Lennik .
Deze heeft enkele jaren terug onze nieuwe motor perfect afgesteld op zijn eigen testbank .
De opbouw is toen gebeurd door een Raepers uit Brustem wel gekend in de Rally wereld ,Benny( Raepers ) kon hem zelf niet afstellen en heeft toen mij twee mogelijkheden voorgesteld namelijk Borremans of Automeca in Frankrijk .
Aangezien ons budget toen ook niet zo was hebben wij toen beslist deze te laten alstellen in Lennik ( Borremans).
De prijs viel nogal mee , in totaal nog geen duizend euro voor roderen en afstellen plus twee computerschips op de testbank .
Ik zou maar eens goed overwegen wat de goedkoopste oplossing is, hij ( Borremans) is zeer vertrouwd met de computer van Magnetti- Marelli .
Ik zou als ik jullie was zeker eens informeren
Alvast veel succes en ik hou U eraan om de volgende wedstrijdt zeker één te komen drinken .
De groeten van JP Racing Team
Een goede motor is één, een perfecte wegligging is twee. Daar kan je misschien nog het meeste voordeel uithalen. :)
GM RACING
09-07-2003, 14:08
Beste Yannick,
Bedankt voor de tip, B... uit L..... is ons niet onbekent, de 16 x motor in en uit is mede door toedoen van die tuner. (lees onze verslagen op website WWW.garden-machinery.com - raceverslagen 2002.)
Wij hadden samen ongelofelijke pech welke een heel jaar (2002) heeft geduurd.
Deze tuner zal wel vakbekwaam zijn, als referentie had die de wagen Renault Megane van auto's Raymond met Gunther Raus onder handen genomen en die ging beestig hard (beste tijd 1'46, zal ook wel een stuk aan de piloot liggen want die is snel)
Ik wou destijds juist dezelfde motoropbouw, maar dat lukte niet, geen enkele training of race viel er met die motor te rijden..., nokkenaspoulies welke verschoven van timing, kleppen welke goedendag zeiden tegen de pistonnekes en nog van dat fraais...
Ook ben ik een zak meer geld kwijtgeraakt dan 1000 EURO, geloof me.
Vandaar de verhuis naar een andere tuner waar ik tot op heden dezelfde problemen heb ( geen mechanische maar electronische )
Volgens de laatste contacten gaat deze een "CHALENGER" computer plaatsen en zou het moeten lukken.
Ik laat het niet meer aan m'n hart komen en we zullen er zeker samen eentje op drinken !
Groeten
Luc
GM RACING
Ik wou dus dezelfde motoropbouw, maar het wou maar niet lukken, ik kan er een boek over schrijven wat we allemaal meegemaakt hebben.
Allee, genoeg zelfbeklag, zeker gaan we er eentje op drinken
waar haalt ge de moed vandaan???
ik had er alang de brui aan gegeven...
ik zou zeggen: THAT'S THE SPIRIT.
op een dag zal het wel lukken.
GM RACING
10-07-2003, 09:28
Hello Dexters Racing,
Dank u voor uw bemoedigend mailtje.
Met deze dank ik alle TC piloten voor de mooie en sportieve wedstrijden welke we samen beleven.
Enkel spijtig dat er niets naar de media gedaan wordt, dit wordt gevaarlijk voor Zolder met het nieuwe opgerichte BTCS.
Ik persoonlijk heb geen toeschouwers nodig als ik race....maar als we onze sponsors willen behouden is dit noodzaak.
Kom ook maar iets drinken in box 37, doen!
Doei!
LUC
GM RACING
bart VDB
10-07-2003, 09:40
Luc
Persoonlijk ken ik U niet maar ik moest U ne goeidag doen van Mark uit Booischot(Pijpelheide). U wel bekend ???
Omdat hij ook regelmatig vraagt hoe jullie het doen in Zolder hou ik jullie ook in de gaten. :D :D :D
NB.: Hopelijk gaat het jullie beter af in de volgende wedstrijden zodat jullie er ook terug fun aan beleven. Ik wens jullie het allerbeste.
Groetjes.
Bart Van den Broeck
deelnemer TC n28 (R19)
GM RACING
10-07-2003, 10:03
Beste Bart,
Natuurlijk ken ik Mark, dit is een goede klant van ons sedert jaaaaren.
Ook succes aan jullie en veel fun, tot ziens in race 4.(al moet ik er pedalen inzetten inplaats van een motor...)
Doei
Luc
GM RACING
Anders smijten we wel een trekkabel uit hé, neen, ik meen het.
De volgende keer dat ik jullie zie staan in de vrije training duwen we jullie wel binnen. :)
GM RACING
10-07-2003, 10:46
Dank u Driesco voor je voorstel, bij een vorig mailtje schreef je over de noodzaak van een goede afstelling, wat dit betreft zitten we goed, de wagen is zeer stabiel en de bandjes slijten gelijkmatig op de juiste plaats, we hebben een groep N achterbrug welke net zoals de Clio perfect te regelen is met "shims" , bovendien zijn we 15 cm breder achteraan, dus wat dit betreft zit het goed.
Doei!
LUC
GM RACING
idee !!!!! telkens als een paddocker een tragere paddocker tegenkomt duwt hij de tragere over de streep (in de trainingen).
of als een paddocker stilstaat hem de pit induwen ???
GM RACING
10-07-2003, 12:11
Ja, dan hebben we allemaal een vlugge chrono en kunnen we Porshkes pakken,ha ha
LUC
zie je het al: een hele paddock trein die de porshes op een ronde zet. 1 renault meganne, 1 r 19, 1 clio en 1 supra
GM RACING
10-07-2003, 13:19
Ja, we maken ons zodanig lang dat ze er niet voorbij kunnen ...
Doei
Luc
Visie 2004: Wie wint de depaddock-throphy? :D
bart VDB
10-07-2003, 17:28
Originally posted by Supra
idee !!!!! telkens als een paddocker een tragere paddocker tegenkomt duwt hij de tragere over de streep (in de trainingen).
of als een paddocker stilstaat hem de pit induwen ???
Amai, onze achterbumper zal vlug versleten zijn!! :D :D :D :D
GM RACING
10-07-2003, 17:38
Je mag ook eens duwen,hoor!
bart VDB
10-07-2003, 17:42
Alléé, dan gaan we ervoor :) :) ;) ;)
Mocht er iemand iemand kennen die interesse mocht hebben om nog wat Touring Cup te rijden, dan is er een zitje vrij op de RTM-Porsche voor de rest van het seizoen (incl deelname 24h zolder)
Geintresseerden nemen contact met Patrick Bastiaens op 0486/24 74 69.
GM RACING
10-07-2003, 17:47
Terloops Bart,
Op m'n site staat een stukje film waar jij te zien bent met de gele R19 (vanuit de wagen gefimd), zie race 2, hopelijk kan je dit bekijken met je computer, desnoods kan je gratis het programmaatje downloaden....
Doei
Luc
GM RACING
10-07-2003, 17:51
Sorry bart,
Beelden van race 3 (ipv2)
P De Sonville
11-07-2003, 01:00
Hello Dexters Racing,
Dank u voor uw bemoedigend mailtje.
Met deze dank ik alle TC piloten voor de mooie en sportieve wedstrijden welke we samen beleven.
Enkel spijtig dat er niets naar de media gedaan wordt, dit wordt gevaarlijk voor Zolder met het nieuwe opgerichte BTCS.
Ik persoonlijk heb geen toeschouwers nodig als ik race....maar als we onze sponsors willen behouden is dit noodzaak.
Kom ook maar iets drinken in box 37, doen!
Doei!
LUC
GM RACING
Iedere wedstrijd wordt een perscommuniqué, inclusief foto's en tussenstanden naar alle persorganen verzonden. Dat zou je toch moeten weten Luc, je krijgt telkens een kopij
En ik probeer ook mijn best te doen met telkens een artikel van één volledige pagina over de Touring en Sprinters Cup in TURBO Magazine.
Maar het gebeurt uiterst zelden dat er een nieuwtje of persbericht wordt verstuurd door een team dat in de Touring Cup rijdt. Dus voor het maken van artikels moet ik mijn info halen uit hetgeen ik op de piste zie en de uitslagenmapjes. Als er door de teams wat meer info zou gegeven worden ivm aanpassingen aan de wagen, over de piloten, reden van opgave of reactie na een mooie prestarie,... zouden in de teksten vrijwel iedereen aan bod kunnen komen, al doe ik nu reeds mijn best om zo veel mogelijk deelnemers te betrekken in de artikels.
See You next Touring Cup
P De Sonville
11-07-2003, 01:22
Volledig mee akkoord Andy, hetzelfde geldt voor mij in het geval Autokrant en www.autosport.be. Op RTM en Garden machinery na, krijgen we inderdaad zéér weinig info van de teams.
Hoe méér info we krijgen, des te meer kunnen we autosport.be van teksten voorzien. De bal ligt gedeeltelijk in het kamp van de teams. Wat Autokrant Magazine betreft, doe ik mijn best, maar is de plaats beperkt.
bart VDB
11-07-2003, 06:41
Terloops Bart,
Op m'n site staat een stukje film waar jij te zien bent met de gele R19 (vanuit de wagen gefimd), zie race 2, hopelijk kan je dit bekijken met je computer, desnoods kan je gratis het programmaatje downloaden....
Doei
Luc
Thanks Luc.
Mooie beelden.
Het ambulance duel vind ik ook wel goed. Zij zijn precies moeilijker te passeren als ons. :D :D :D
Originally posted by Marshal
Visie 2004: Wie wint de depaddock-throphy? :D
Op basis van voorgaande uitslagen vrees ik dat we kans maken :)
Originally posted by P De Sonville
Volledig mee akkoord Andy, hetzelfde geldt voor mij in het geval Autokrant en www.autosport.be. Op RTM en Garden machinery na, krijgen we inderdaad zéér weinig info van de teams.
Hoe méér info we krijgen, des te meer kunnen we autosport.be van teksten voorzien. De bal ligt gedeeltelijk in het kamp van de teams. Wat Autokrant Magazine betreft, doe ik mijn best, maar is de plaats beperkt.
Het volgende perscommuniqé zal niet moeilijk zijn. Zal zoiets zijn in de aard van: op het eind van het rechte stuk zagen we de R19 van VDB met aan de bumper de Supra van Dexters. De Clio van Voet/Heyman duwde de Megane van Machine Gardenery in de Supra gedurende meer dan 110 ronden.
De laatste ronde lieten ze iedereen achter en pakten de overwinning. Spijtig van de US Carworld Porsche die op meer dan 3 ronden werd gezet door de Depaddock sneltrein. Laat de Vipers en de GT3's maar komen, er zal weinig animo zitten in de wedstrijd. Net als in het wielrennen is nu ook hier de trein op het juiste spoor. Wie kan hen nog houden van de algemene overwinning ?
bart VDB
11-07-2003, 08:24
Originally posted by Driesco
Het volgende perscommuniqé zal niet moeilijk zijn. Zal zoiets zijn in de aard van: op het eind van het rechte stuk zagen we de R19 van VDB met aan de bumper de Supra van Dexters. De Clio van Voet/Heyman duwde de Megane van Machine Gardenery in de Supra gedurende meer dan 110 ronden.
De laatste ronde lieten ze iedereen achter en pakten de overwinning. Spijtig van de US Carworld Porsche die op meer dan 3 ronden werd gezet door de Depaddock sneltrein. Laat de Vipers en de GT3's maar komen, er zal weinig animo zitten in de wedstrijd. Net als in het wielrennen is nu ook hier de trein op het juiste spoor. Wie kan hen nog houden van de algemene overwinning ?
Dan worden wij tweedes. :D :D . :+ :+
Hier kunnen we mee leven Dries. :) :)
in de laatste ronde nog een duel om de ereplaats( supra-clio )
en zeggen dat de tc saai is...
Originally posted by A.J.
En ik probeer ook mijn best te doen met telkens een artikel van één volledige pagina over de Touring en Sprinters Cup in TURBO Magazine.
Maar het gebeurt uiterst zelden dat er een nieuwtje of persbericht wordt verstuurd door een team dat in de Touring Cup rijdt. Dus voor het maken van artikels moet ik mijn info halen uit hetgeen ik op de piste zie en de uitslagenmapjes. Als er door de teams wat meer info zou gegeven worden ivm aanpassingen aan de wagen, over de piloten, reden van opgave of reactie na een mooie prestarie,... zouden in de teksten vrijwel iedereen aan bod kunnen komen, al doe ik nu reeds mijn best om zo veel mogelijk deelnemers te betrekken in de artikels.
See You next Touring Cup
dan maken we toch gewoon een thread waar we het hebben over informatie die naar de pers mag gaan...
Originally posted by bart VDB
Amai, onze achterbumper zal vlug versleten zijn!! :D :D :D :D
het polyester van onze bumper zal ook rap breken...
oplossing elke paddocker is verplicht rubberen stoppen op zijn auto te monteren :D :D :D :D
GM RACING
11-07-2003, 12:18
TEST, met al mijn computerkennis had ik m'n eigen uit de chatbox GM RACING gebonjourd. :confused:
kan gebeuren...
ik spreek niet uit ervaring :rolleyes: :D
GM RACING
11-07-2003, 13:40
BERICHTJE VOOR: Peter Sonneville,
Beste Peter,
Natuurlijk Peter je doet je best, maar je moet roeien met de riemen die je krijgt (waarschijnlijk zijn die tamelijk kort...)
Wat ik bedoel met mediatieke belangstelling is enkele minuten TV beelden afpingelen in bepaalde autosport programma's.
Ik persoonlijk heb contact genomen met de programmamakers van Man Bijt Hond (met destijds Chris & Yve de sympathiekste reporters) en meer regionaal het station AVS maar alles nutteloos, tot op heden.
Nogmaals ik heb er geen "bal" meer in mijn zak, juist is dit belangrijk voor de sponsors welke wat retour willen voor hun centjes.
Helaas kan ik niet met eigen middelen het racebudget volledig financieren, en heb sponsoring broodnodig, ik denk dat ik geen alleenstaand geval ben...
Dit is niet normaal dat elke race dicipline in Belgie zowel BELLCAR als ZTC zijn aantal deelnemers ziet verminderen, (Ztc verleden jaar + 60 deelnemers dit jaar 43 ?) of moeten we in Belgie allemaal voetballen en wielrennen ? (ook mooie sport daar niet van....)
Doei
Luc
GM RACING
GM RACING
11-07-2003, 14:00
BERICHT BART VDB
Beste Bart,
Die ambulance welke moeilijk te passeren was en zag op het filmke was in feite een "undercover" Porchke, ssttttt!
Over het filmke van de start vanuit de pits: Die gele lijn links van de wagen bij het uitkomen van de pitstraat heeft een bedoeling hoor, en dat is NIET erover rijden. Tijdens de briefing geslapen zeker???
Ik zal eens tegen Jean-Marie zeggen.
Originally posted by Hoppa
Over het filmke van de start vanuit de pits: Die gele lijn links van de wagen bij het uitkomen van de pitstraat heeft een bedoeling hoor, en dat is NIET erover rijden. Tijdens de briefing geslapen zeker???
Ik zal eens tegen Jean-Marie zeggen.
In Zolder is er is er gene ene die achter die lijn blijft. Misschien nagels leggen IPv een lijn ? Ze zullen het dan wel leren ;)
GM RACING
15-07-2003, 14:33
IK ZAL NOOIT MEER OVER DE GELE LIJN RIJDEN, IK ZAL NOOIT MEER OVER DE GELE LIJN RIJDEN, IK ZAL NOOIT MEER OVER DE GELE LIJN RIJDEN, IK ZAL NOOIT MEER OVER DE GELE LIJN RIJDEN, IK ZAL NOOIT MEER OVER DE GELE LIJN RIJDEN, IK ZAL NOOIT MEER OVER DE GELE LIJN RIJDEN (dit x 100 !)
Ikke héél braaf worde...jij niet zegge aan Jean-Marie ??
Doei
Luc
GM RACING :o
zijn er paddockers die donderdag gaan trainen in zolder ???
GM RACING
15-07-2003, 15:06
hello Supra,
Helaas niet we zijn weer druk bezig met....motoren wisselen, kabelboom veranderen, boite maken, cardans nazien, remschijven vervangen, andere toerenteller plaatsen ipv. het Magneti Marelli digitaal dahboard enz.
We liggen meer onder de wagen dan dat we erin zitten!
Een goede en behouden training gewenst.
Doei
Luc
GM RACING :rolleyes:
We liggen meer onder de wagen dan dat we erin zitten!
GM RACING :rolleyes:
We hebben nog 2 mechaniekers nodig Luc :) Volgens mij ligt dat jullie beter. Ik lig ook liever inderaan zulle :)
Een goede en behouden training gewenst.
merci. nu hopen dat alles goed gaat...
GM RACING
15-07-2003, 15:27
Hello Driesco,
Je kan (en wil...) ons niet betalen met de ervaring welke we hebben, Renault kent geen geheimen meer voor ons... motor in en uit in 2u15 als het echt vlug moet, anders doen we het rustiger aan (met overbouwen van vliegwiel, koppeling, boite en in en uitlaat collector) en wel met 3 man...
En zoals je zei onderaan liggen kan ook plezant zijn
:+
Doei
Luc
GM RACING
Ps: Ook in vacantie?
GM RACING
16-07-2003, 18:31
Zijn er onder jullie welke een eigen site hebben (over autosport,hé)
Ik kan altijd in m'n site een link leggen naar die van jullie...
Ook kunnen TC'kes hun foto's doormailen in goede kwalteit welke ook gepubliceerd worden op m'n site als deelnemers.
Altijd leuk hoe meer informatie,hoe beter.
Doei
Luc
GM RACING
www.garden-machinery.com
Ook last van de warmte???? :)
Ps: Ook in vacantie?
Neen, nog 3 weken werken en dan 10 dagen ouderschapsverlof :)
GM RACING
16-07-2003, 22:47
Een klein racertje op komst ? proficiat!
Vanaf 5 jaar in de kart en de opvolging is verzekert
Doei
LUC
GM RACING :) :) :)
GM RACING
26-07-2003, 09:54
Hello,
De situatie voor ons teamke ziet er terug niet rooskleurig uit !
Tot op heden Zaterdag 26 hebben we nog steeds de onderdelen uit Frankrijk voor de Sadev versnellingsbak niet ontvangen... dus zolang we geen bak hebben kunnen we ons MEGANNEKE 68 niet op de rollenbank zetten om de finale afregeling van de "krachtiger???" motor te verrichten.
De donderdagtraining op 31 juli kunnen we ook vergeten....
WE DOEN EEN PRONOSTIEK ! als prijs geven we een mooie GM RACING team T - SHIRT WEG MET PET VOOR DE DICHTSBIJZIJNDE... DE VRAAG = NA HOEVEEL TIJD ZAL GM RACING UIT DE RACE VERDWIJNEN ?
(RADEN PER SCHIJF VAN 10 MINUTEN)
DOEI
LUC
GM RACING
GM RACING
26-07-2003, 14:11
Mirakel !!!
Ik had nog maar pas het vorig bericht verstuurd toen er aangebeld werd door een expres leverdienst...de versnellingsbak onderdelen zijn er uiteindelijk, nu maar hopen dat alles juist is...
Zullen we toch de donderdag training halen ?....het vervolg op uw scherm.
Doei
Luc
GM RACING
Ps: Als alles correct werkt zoals voorzien verleggen we de pronostiek op een behaalde plaats in de klasse 4 en het algemeen klassement.
(Vb: 3 de plaats klasse 4 & 11 algemeen ?)....dus gokken maar, de T shirt & pet gaat de deur uit ! ('t is ne mooie zie onze site...)
3de plaats kan ik mee leven, en 11de algemeen, das direct mijnen gok sé.
Bij deze zijn plaatsen 1 en 2 ook gekend
GM RACING
26-07-2003, 17:58
Beste Driesco,
We zullen al blij zijn met....uitrijden voor de verandering, 't is al een tijdje geleden dat we de baanmarchals nog mochten bedanken en begroeten na de afvlagging!
Maar het tij kan keren, onze nieuwe motor ziet er patent uit .
De boite is nu reeds gemaakt, 3 tanden van de steekas, amai !
Maandag gaat de wagen naar de vermogenbank voor programmatie, het uur van de waarheid nadert....
Had jij plaats 1 of 2 in gedachten tijdens het "treintje" rijden ?
Doei
Luc
GM RACING
Met plaats 2 zijn we al meer dan tevreden. Buytaert voor ons is geen schande, Smook- Ubeda achter ons houden een must.
Na de crash van de Mini deze morgen hebben we wel veel werk om de Mini klaar te maken tegen de 24H van Zolder.
GM RACING
27-07-2003, 09:26
Beste Driesco,
Crash met mini ? is er veel werk aan ? Zelf van de baan gegaan of in duel met tegenstander ?
Doei
Luc
GM RACING
bart VDB
27-07-2003, 13:58
Mirakel !!!
Ik had nog maar pas het vorig bericht verstuurd toen er aangebeld werd door een expres leverdienst...de versnellingsbak onderdelen zijn er uiteindelijk, nu maar hopen dat alles juist is...
Zullen we toch de donderdag training halen ?....het vervolg op uw scherm.
Doei
Luc
GM RACING
Ps: Als alles correct werkt zoals voorzien verleggen we de pronostiek op een behaalde plaats in de klasse 4 en het algemeen klassement.
(Vb: 3 de plaats klasse 4 & 11 algemeen ?)....dus gokken maar, de T shirt & pet gaat de deur uit ! ('t is ne mooie zie onze site...)
Beste Luc
Ik gok voor jullie: 4 de plaats klasse 4 en 15 de algemeen.
Nu MOETEN jullie gewoon uitrijden.
Ik hoop dat de pechvogel voor jullie nu eens wegblijft. Het allerbeste dus gewenst voor de race.
See You.
bart VDB
27-07-2003, 14:03
Na de crash van de Mini deze morgen hebben we wel veel werk om de Mini klaar te maken tegen de 24H van Zolder.
Dit is inderdaad minder goed. Hopelijk geraakt hij volledig klaar en vallen de kosten nogal mee.Ik wil jullie wel aan het werk zien in de 24U.
GM RACING
27-07-2003, 14:18
Beste Bart,
Een tijdje geleden niets meer van jou gehoord, hoe is't? klaar met de wagen?
Ok. nota genomen van de pronostiek, al mik ik persoonlijk wel iets beter... onze handicap is ook 3 piloten terwijl we anders met 2 piloten een pitstop zouden kunnen uitsparen, onze tank is groot genoeg en de fysiek kan ook nog mee.
Tot zondag!
Doei
Luc
GM RACING
Originally posted by bart VDB
Dit is inderdaad minder goed. Hopelijk geraakt hij volledig klaar en vallen de kosten nogal mee.Ik wil jullie wel aan het werk zien in de 24U.
Is wel in het voorprogramma hé, niet de 24H zelf.
Beste Driesco,
Crash met mini ? is er veel werk aan ? Zelf van de baan gegaan of in duel met tegenstander ?
Doei
Luc
GM RACING
Jan is afgeblokt door ene I. Van de Velde, ex madam van.... Jan zatten binnenkant in de Source en patat Isabelle alles dicht. Gevolgen zitten hem in de ophanging linksvoor. 1 wiel stond richting Radillon, andere richting boxen.
We zullen wel zien, Jan was veel sneller dan Isabelle en anderen, maar blijkbaar kan alles hier als je zo een naam hebt.
De laatste 2 races rij ik weer, ik de fair play moeten we nu compleet los staan vooraan maar ik betwijfel of dat zal blijven nadat ik de 2 laatste races heb gereden. Ben het beu om altijd te moeten opdraaien voor stommiteiten van een ander.
Misschien eens gaan rijden zoals in de Clio Cup, er komen toch geen gevolgen. Naam of geen naam: als je fouten maakt moet je er uit !
Volgens mij weet ik nu al dat ik geen remmen ga hebben in de Villeneuve de laatste race. Zet daar maar al een interventie klaar. :)
bart VDB
27-07-2003, 14:56
Oei,
Ik dacht dat jullie hem hadden ingeschreven in de 24 u zelf. :frusty: :fight:
Desalniettemin zal ik jullie dan wel aan het werk zien in de mini-challenge.
bart VDB
27-07-2003, 15:05
Beste Bart,
Een tijdje geleden niets meer van jou gehoord, hoe is't? klaar met de wagen?
Ok. nota genomen van de pronostiek, al mik ik persoonlijk wel iets beter... onze handicap is ook 3 piloten terwijl we anders met 2 piloten een pitstop zouden kunnen uitsparen, onze tank is groot genoeg en de fysiek kan ook nog mee.
Tot zondag!
Doei
Luc
GM RACING
Ben met vakantie (geweest). Onze wagen is zo goed als klaar.Mijn mecaniekers komen er morgen nog wat aan sleutelen en dan zijn we in principe ready to go.
NB.:mijn fysiek???Tijdens m'n vakantie alleen maar eten en drinken. Kan niet goed zijn voor de conditie. :D
GM RACING
27-07-2003, 21:10
Beste Bart,
Zal je leren uitspattingen te doen!! fysiek naar de kl.....
Doei
Luc
GM RACING
GM RACING
28-07-2003, 11:54
Beste Driesco,
Je verslagje gelezen over het ongeval...deze voorvallen zijn een beetje eigen aan het cupracen jammer genoeg, zelfde auto en zelfde vermogen.
Het is echt vechten geblazen voor elk gewonnen plaatsje.
Na 4 jaar Funcup kan ik een boek schrijven over alle belevenissen en eeuwige (hevige) discussies achteraf in de boxen. (ook wel goede souvenirs en veel lol vooral de eerste 2 jaar !) - In de funcup heb ik leren omgaan met polyester, zo talrijk waren de koetswerk en andere contactbreuken.
Dus niet moedeloos worden,hé.
Touring cup is héél wat anders, snellere auto's laat je door, er is een logische hierarchie en het is ook een uithoudingsrace van 4 uur.
In elk geval wens ik jou weinig kosten en werk toe aan de mini en volgende maal beter... ..buy..
Doei
Luc
GM RACING
GM RACING
29-07-2003, 11:40
'IMG'http://www.garden-machinery.com/lucracepics/shirt2.jpg'/IMG'
Hello,
Het zal terug warm worden zondag 3 august., ons teamke in aangepaste kledij ruiten aan 't kuisen.
Dank Peter S. voor de foto! en nog halen we de pers niet, hoever moeten we gaan??
(als het lukt krijgt ge onze foto te zien...anders zoeken we verder)
Doei
Luc
GM RACING
En maar wachten op die foto's, die wil ik echt wel eens zien. :)
GM RACING
29-07-2003, 13:15
Hello Driesco,
Help! ik krijg er de foto niet op! 'tis ne hele mooie,hoor! ons piloteke Louisette in actie!
Kan iemand me zeggen hoe ik er foto's opkrijg, ik heb geen toegang om foto's te publiceren ?
Doei
Luc
GM RACING
Foto moet ergens online staan, en dan van hier laten verwijzen naar de foto.
GM RACING
29-07-2003, 13:48
Beste Driesco,
Hier volgt waar de foto staat
zie jij een foto staan? ik hoop dat het deze keer is gelukt
Doei
Luc
GM RACING
GM RACING
29-07-2003, 13:51
http://www.garden-machinery.com/lucracepics/shirt2.jpgbij deze dan toch gelukt
GM RACING
29-07-2003, 13:57
Beste Driesco,
Hier volgt waar de foto staat
zie jij een foto staan? ik hoop dat het deze keer is gelukt
Doei
Luc
GM RACING
http://www.garden-machinery.com/lucracepics/shirt2.jpgbij deze dan toch gelukt
Heel speciaal brandvrij ondergoed de dag van vandaag :)
Wat zou ze aandoen als het echt warm is Luc ?
Zonde dat ik niet gestopt ben toen ze stil stond na de Villeneuve de vorige race. :)
GM RACING
29-07-2003, 15:00
Beste Driesco,
Misschien om de pers te halen...de baan in die toestand oplopen zoals in F1?? :confused:
Wie zegt dat dit geen onbrandbare bh is?? = speciaal Sparco model!
En ja je was beter gestopt ...om hulp te bieden....te laat! :frusty:
Doei
Luc
GM RACING
Zal da zondag wel doen :) Hopelijk niet zo, en zien we elkaar op het podium.
Smook - Ubeda zal immers niet aanwezig zijn zondag. Dat geeft Nelissen - Nelissen of jullie de mogelijkheid om aan te sluiten.
Ik betrap mezelf op het feit dat we hier aan het blazen zijn, zeer gevaarlijk nu al te stellen dat we 2de gaan worden. :)
Om eerlijk te zijn vrees ik dat de Lotus Elise wel eens sterk uit de hoek zou kunnen komen.
vincentdb2001
29-07-2003, 15:28
Driesco, er is in de laatste Turbo Magazine een mooie foto van de Clio, met (oa) deze tekst :
Dries Heyman en Chris Voet zijn dit seizoen heel regelmatig. Hierdoor staan ze mooi zevende in het kampioenschap.
Ik zal er tijdens de volgende race spijtig genoeg niet bij kunnen zijn, ik vertrek uiteraard deze vrijdag op vakantie.
Mvg, Vincent
GM RACING
29-07-2003, 16:21
Zal da zondag wel doen :) Hopelijk niet zo, en zien we elkaar op het podium.
Smook - Ubeda zal immers niet aanwezig zijn zondag. Dat geeft Nelissen - Nelissen of jullie de mogelijkheid om aan te sluiten.
Ik betrap mezelf op het feit dat we hier aan het blazen zijn, zeer gevaarlijk nu al te stellen dat we 2de gaan worden. :)
Om eerlijk te zijn vrees ik dat de Lotus Elise wel eens sterk uit de hoek zou kunnen komen.
Beste Driesco,
Wij kunnen ook voor surprisekes zorgen...als alles goed marcheert natuurlijk gaat auto een bommetje zijn :D
Eindelijk, een bommetje, wij wachten al zo lang op vuurwerk in de TC. Gaat ge met een volle benzinetank rijden, dan hebben we meer vuurwerk. :)
Originally posted by vincentdb2001
Driesco, er is in de laatste Turbo Magazine een mooie foto van de Clio
Mvg, Vincent
Ik doe mijn best om iedereen die wat resultaten haalt aan bod te laten komen in Turbo Magazine.
GM RACING
29-07-2003, 17:21
Beste Driesco,
Ooit eens met Nitromethaan gereden ? Wij wel maar niet in de TC... de vlammen kwamen uit de pijp!
Voor de liefhebbers onder jullie, heb nog een 10 tal liter staan= niet goedkoop (20 Euro de liter) maar pk's x 2 bij 100% ...dus 10% = 10% meer power, wel moet de motor anders afgesteld staan anders "gaatjes" in pistonnekes... :D
Nee zonder ontbranding zullen we voor enig vuurwerk "trachten" te zorgen, maar zoals je zelf zegt: "laten we de beer niet verkopen vooralleer het vel geschoten is" of zoiets
:+
Doei
Luc
GM RACING
GM RACING
29-07-2003, 17:23
Originally posted by A.J.
Ik doe mijn best om iedereen die wat resultaten haalt aan bod te laten komen in Turbo Magazine.
Da's vriendelijk sé, bedankt hé
Doei
Luc
GM RACING :)
bart VDB
29-07-2003, 20:59
Zeg Luc
Als jullie zo de auto kuisen kom ik zeker zondag eens langs. Welk uur, anders mis ik deze afspraak(na de training???). :p :p
NB: Spijtig dat we rijden zonder co-piloten, anders stelde ik mij kandidaat bij jullie. Niet bij U dan :D maar bij louisette :)
Bye Luc ;)
GM RACING
29-07-2003, 21:27
Beste Bart,
Pech, zondag komt grootmoemoe mee voor ruiten te kuisen, iets minder sexy maar nog grotere... :p
De kandidaturen stromen binnen, mechaniekers, piloten, wa is da toch?
Doei
Luc
GM RACING
bart VDB
29-07-2003, 21:54
Luc,
Inderdaad,uwe box gaat te klein zijn tot grootmoe aan de kuis begint. :D
Dus als je te weinig volk hebt in je box: laat louisette kuisen.
te veel volk hebt in je box: laat grootmoe kuisen.
Zo kun je het volk in de box wat regelen.
Een gouden raad van tante Kaat!!!
:D :D :D
;)
GM RACING
30-07-2003, 10:02
Beste Bart,
Goed idee! en bij nog teveel volk zetten we onze mechaniekers in string? :+
Doei
Luc
GM RACING
Ps. Zoals te verwachten halen we de training terug niet op donderdag, dus terug onzekerheden.
Alst 't zo voort ga speel ik volgend jaar met de duiven inplaats van te racen :D
FastFons
30-07-2003, 12:19
Ps. Zoals te verwachten halen we de training terug niet op donderdag, dus terug onzekerheden.
Alst 't zo voort ga speel ik volgend jaar met de duiven inplaats van te racen :D
Tja, als iedereen zich maar amuseert op zijn niveau :p
FF
Misschien beter wa met Louisette spelen dan :)
GM RACING
30-07-2003, 13:35
Beste Fast Fons,
Zelfs moest ik met de duiven spelen zouden deze onderweg nog panne krijgen van "vliegend diaree" of zoiets, dus...toch nog iets anders zoeken zeker? :D
Doei
Luc
GM RACING
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.