PDA

View Full Version : Voor mensen met MSN messenger


Savi
26-08-2001, 10:35
Neem geen bestand aan met de naam choke.exe ook al lijkt het alsof het van die komt waarmee ge aan het chatten zijt... dit is de laatste nieuwe MSN worm tegenwoordig en nie echt aangenaam...

Finish
26-08-2001, 10:51
Finiz' lessen voor vermijden van 4 russen :

-Neem gewoon NOOIT files aan (zelfs als ze komen van gasten die ge min of meer goe kent)

Waarom denkt ge da ik altijd 'NEE' antwoord als Hakki weer een file wilt doorzenden :)

Hakki
26-08-2001, 11:00
Originally posted by Finish
Finiz' lessen voor vermijden van 4 russen :

-Neem gewoon NOOIT files aan (zelfs als ze komen van gasten die ge min of meer goe kent)

Waarom denkt ge da ik altijd 'NEE' antwoord als Hakki weer een file wilt doorzenden :)
gvd
wa ik zend zijn geen virussen of virusinfected files, moja, ge moet gij da weten ze of ge da wilt of ni, kotm dan achetraf ni klagen

btw, da msnvirus is al een tijde in omloop ze, ook niks aanvaarden met de naam billclinton ofzoiets, mijn 2beste maten hadden elkaar besmet, en ze wouen mij ook (alelz, ongewild :p) da doporsturen, mor Hakki is slim genoeg eh :)

Oneliner
26-08-2001, 11:15
choke is een superhard fake virus, heb et ook ff gehad , mor van een betrouwbaar persoon.
Geen erg, gewoon file deleten en klaar is kees

Savi
26-08-2001, 11:21
twas nogal redelijk gemakkelijk bij dees, gewoon deleten en het register schoonmaken... ma toch was het effe paniek, ik dacht da ik met bush aant chatten was :D

Oneliner
26-08-2001, 11:31
lol, ik ook :)
populaire kerel :)

Savi
26-08-2001, 12:23
Nu we het toch over populaire "kerels" hebben, hier een andere BV: bettyowcz@hotmail.com
Jup, dit is het emailadres van de enige echte en ik heb het uit betrouwbare bron...

Oneliner
26-08-2001, 12:35
is imeeltje henne sturen sé :)