Log in

View Full Version : Wie wordt wereldkampioen 2003 - Poll in juli 2003

airco
06-07-2003, 21:26
Na 10 races zit het kampioenschap enorm dicht op elkaar. Hoog tijd voor een poll dus !!

Raceboy
06-07-2003, 21:32
ALs Ralf zo doorgaat dan wordt het volgens mij Ralf. Montoya heeft ook nog een goede kans;. M. Schumacher lijkt op dit moment om de 3de plaatsten te moeten vechten.

airco
06-07-2003, 21:50
Ik heb nog voor Michael Schumacher gekozen. Hij moet nu wel vechten voor de derde plaatsen .... toch scoort hij constant een hoeveelheid punten..... Bovendien moet zijn ervaring hem toch kunnen helpen in het heetst van de strijd

en nu diegenen die ik niet heb gekozen:

- Kimi: Ik geloof niet in de MP4/18. Veel problemen, zeker geen wondertijden
- Ralf: Afgezien van de laatste 2 GP's maakt hij heel regelmatig foutjes die hem wat punten kosten. De druk van de titelstrijd zullen die foutjes enkel doen vermeerderen.
- JPM: Zeker de kwaliteiten om wereldkampioen te worden .... Toch heeft hij al de grootste achterstand wat met het huidige puntensysteem moeilijk te overbruggen is

flugel
06-07-2003, 22:16
Ik heb gekozen voor JPM... altijd blijven geloven in uwe favoriet ;)

sledge
06-07-2003, 22:19
Ik heb Schumacher (Micheal dan) genomen. Maar eerlijk gezegd weet ik het echt nog niet.

Sennake
06-07-2003, 22:21
Ik heb voor JPM gekozen, alhoewel de logica mij eerder aan een Schumacher doet denken. Dewelke, durf ik echt niet te voorspellen.

HHugo
06-07-2003, 22:25
Raikkonen, kzag dat die nog geen stemmen had, en dat kan ik uiteraard zo niet laten :D

yvdp
06-07-2003, 22:30
Ik weet het echt niet en ga men stem pas later uitbrengen. Eerst zien of ralf (bmw eigenlijk) goed blijven presteren. McLaren zie ik niet meer zitten.

Sennake
06-07-2003, 22:31
Originally posted by airco
Ik heb nog voor Michael Schumacher gekozen.

Lol. Dat klinkt zo alsof je later op het jaar nog voor iemand anders gaat kiezen Airco? Nu ja, op dit moment moet je echt wel een kristallen bol hebben om de wereldkampioen te kunnen voorspellen, en dat is toch wel positief te noemen. Zowel voor de autosport op zich als voor de TV-kijkcijfers als voor de fans. En Bernie zal het ook wel graag zien zo...

FleaBite
06-07-2003, 22:37
Ik heb Raikkonen gekozen, omdat het zo'n sympathiek ventje is :D

Win Percy
06-07-2003, 23:08
Schummi kijkt de kat uit de boom en ondertussen sprokkelt hij zijn puntjes wel bijeen . Let wel ik vermoed dat het close gaat worden tussen Ferrari en BMW- piloten . En de rest zal blij zijn op het einde van het seizoen om in de uitslag te staan met enkele punten .

airco
06-07-2003, 23:22
Originally posted by Sennake
Lol. Dat klinkt zo alsof je later op het jaar nog voor iemand anders gaat kiezen Airco? Nu ja, op dit moment moet je echt wel een kristallen bol hebben om de wereldkampioen te kunnen voorspellen, en dat is toch wel positief te noemen. Zowel voor de autosport op zich als voor de TV-kijkcijfers als voor de fans. En Bernie zal het ook wel graag zien zo...

mja ne de race heb ik zelfs tegen Finish gezegd dat het Ralfke zou worden dit seizoen ....

Na de stand (en de nog te komen GP's) eens bekeken te hebben ben ik terug geswitcht naar Michael

A.J.
07-07-2003, 02:58
Ik geloof nog steeds in de kansen van Kimi Raikkonen onder het motto :

TWEE SCHUMACHERS VECHTEN OM EEN BEEN MAAR KIMI LOOPT ERMEE HEEN :D

fast freddy
08-07-2003, 10:05
ik denk dat kimi inderdaad een goede kans maakt
en zeker met die MP4/18
plus dat hij ook niet heel veel fouten maakt onder druk

Supra
08-07-2003, 11:01
bij gebrek aan een toyota piloot voorin heb ik maar op kimi gestemd. is het dit jaar ni dan is het volgend jaar.
raikkonen is de nieuwe schumacher. dat die oude maar ophoepelt !!!

airco
08-07-2003, 15:25
Originally posted by fast freddy
ik denk dat kimi inderdaad een goede kans maakt
en zeker met die MP4/18
plus dat hij ook niet heel veel fouten maakt onder druk

ik wil nie kritisch zijn op uw uitspraken zele .....
Maar dit seizoen al 3 quali's verknalt .... 3 keer driver-error door de druk om te presteren in dat 1e rondje .... Lijkt me nu niet echt het ideale toonbeeld van stressbestendigheid he.....

Guido
08-07-2003, 16:42
Raikkonen. Basta!

:D

Guido
08-07-2003, 16:45
Leuk is wel om te zien dat er op dit ogenblik nog meer mensen geloven in Kimi's kansen dan de Williams-boys samen. :eek:

Ik hoop in ieder geval dat MS hem niet wint. Dan nog liever een Williamsrijder. Al was het maar om te vermijden dat hij met zijn 6-titels helemaal bovenaan de tabellen komt te staan. Nu moet hij Fangio nog naast zich dulden wat het aantal titels betreft. 't is wel goed geweest lijkt me zo onderhand... :D

Sennake
04-08-2003, 12:03
Misschien moeten we nu wel eens een nieuwe poll houden? Ik denk dat de uitslag er enigszins anders zou uitzien als iedereen opnieuw mag stemmen...

Ik zou mijn geld (dat op Raikkonen stond) denkelijk nu toch eerder op Montoya zetten...

Guido
04-08-2003, 12:19
Originally posted by Sennake

Ik zou mijn geld (dat op Raikkonen stond) denkelijk nu toch eerder op Montoya zetten...

'k zit een beetje hetzelfde te denken.

Gilles
04-08-2003, 12:49
De laatste vier races zouden wel Ferrari circuits moeten zijn, met uitzondering van Amerika ...

zouden ...

redje
04-08-2003, 13:36
Originally posted by Gilles
De laatste vier races zouden wel Ferrari circuits moeten zijn, met uitzondering van Amerika ...

zouden ...
Monza nie zo zeer, Williams zal daar sterk zijn. Hungaroring en Suzuka, da's Ferrari.

A.J.
04-08-2003, 14:08
Gezien de rivaliteit tussen Montoya en M.Schumacher hoop ik dat Kimi de lachende derde wordt.

redje
04-08-2003, 17:44
Originally posted by A.J.
Gezien de rivaliteit tussen Montoya en M.Schumacher hoop ik dat Kimi de lachende derde wordt.
Voor de moment is Montoya de lachende derde in t duel tussen Schumi en Kimi. :(

yvdp
04-08-2003, 22:26
Ik hoop nog altijd op alonso... :D Maar die zal het hoogstwaarschijnlijk niet worden