PDA

View Full Version : project pagani topper of flopper


fast freddy
06-07-2003, 22:42
de pagani zonda het is een mooie machine maar ja
de techniek houd het zo af en toe voor bekeken.

Sennake
06-07-2003, 22:54
Jeezes wat een poll! Nu ja, ik twijfel niet aan de capaciteiten van de wagen... Maar verwacht nu niet dat hij er binnen enkele maanden zal staan. Als we deze poll binnen een jaar of 2, 3 nog eens bovenhalen zullen we nog eens klappen. Daarom ook dat ik zeg : wat een poll... je kan pas binnen enkele jaren zien wie er nu gelijk had...

A.J.
07-07-2003, 03:04
Wat de Pagani betreft was de race in Sebring en Le Mans wel een flop, maar wat had je verwacht in de eerste races van deze bolide. Voor deze Poll is het nog duidelijk te vroeg. Denk wel dat de wagen in de toekomst resultaten kan behalen maar er zijn maar weinig GT wagens betrouwbaar en snel van in het begin.
De Lister en de Ferrari waren vlot onderweg in het begin maar heel onbetrouwbaar. Dus nu nog geen conclusies trekken !

fast freddy
07-07-2003, 10:24
Originally posted by Sennake
Jeezes wat een poll! Nu ja, ik twijfel niet aan de capaciteiten van de wagen... Maar verwacht nu niet dat hij er binnen enkele maanden zal staan. Als we deze poll binnen een jaar of 2, 3 nog eens bovenhalen zullen we nog eens klappen. Daarom ook dat ik zeg : wat een poll... je kan pas binnen enkele jaren zien wie er nu gelijk had...

nu moet je wel weten dat ik deze poll heb gestart omdat ik van mensen die ik ken veel reacties gehoord heb die alles behalve negatief waren.
ikzelf ben een voorstander van de pagani zonda en ind het een zeer goed project.
ik wou gesoon eens weten hoe de anderen er over dachten