View Full Version : heeft er al iemand nieuws over de mitsu
fast freddy
07-07-2003, 10:50
ik weet al dat mitsubishi volgend jaar aan de start gaat komen
met een lancer en niet met een colt ofzo
maar heeft er imand zeker nieuws oer de rijders.
ik heb ergens een gerucht gehoord over panizzi.....maar meer weet ik ook niet hoor
en weet iemande of een evo hoeveel het is want.....het schijnt dat er al een evo acht uit is
Nitro-eend
09-07-2003, 00:07
Mitsubishi komt volgend jaar aan de start me ne Lancer ik weet nie welke ma vorig jaar zeide ze me ne evolutie van de Evo VII ma 't kan dus evengoed zijn da ze nu be ne Evo VIII kome.
Panizzi zou dus 2 keuzes hebben, Peugeot of Mitsubishi. Peugeot geeft hem hetzelfde voorstel als Mitsubishi doet. Nu nog wachten op zijn keuze...
Originally posted by Nitro-eend
Mitsubishi komt volgend jaar aan de start me ne Lancer ik weet nie welke ma vorig jaar zeide ze me ne evolutie van de Evo VII ma 't kan dus evengoed zijn da ze nu be ne Evo VIII kome.
Panizzi zou dus 2 keuzes hebben, Peugeot of Mitsubishi. Peugeot geeft hem hetzelfde voorstel als Mitsubishi doet. Nu nog wachten op zijn keuze...
Welkom op De Paddock, Nitro-eend ;)
Mag ik je wel vragen om een inspanning te doen wat je taalgebruik betreft please? Dank je!
Originally posted by Sennake
Welkom op De Paddock, Nitro-eend ;)
Mag ik je wel vragen om een inspanning te doen wat je taalgebruik betreft please? Dank je!
Hierzie een medestander in mijn Don Quichotte strijd... :D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.