View Full Version : GT3 time attack
Bart.Vandecavey
08-07-2003, 21:58
Ik heb het spel een jaar niet gespeeld dus het kan alleen maar beter!
De eerste track: Apricot Hill
de auto op deze track:http://www.gt3times.com/images/gt3times/cardata/145.jpg
tijd: 1.26.266
Bart.Vandecavey
08-07-2003, 22:04
nieuwe poging 1.23.009
3de poging 1.22.078
Mooi mooi ik gan morgen er ook eens aan beginnen. Same track ,same car :).
Misschien als er enkele tijden zijn , een tussenstandje bijhouden ?
Bart.Vandecavey
08-07-2003, 22:16
1.20.738
Stand Apricot hill:
1. Bart vandecavey : 1.20.738
Bart.Vandecavey
08-07-2003, 22:19
Originally posted by vertigo
Stand Apricot hill:
1. Bart vandecavey : 1.19.516
fast freddy
08-07-2003, 22:52
mooi een topic over alleen gt 3
ik heb het daarjuist gerden en mijn tijd was
1:18.890
daarmee stond ik op de tweede plaats in de ranking der is nog ne jap die sneller is dan mij.
:gas:
eum fred is die tijd die je nu net gepost hebt nu op laguna of op apricot gereden? En met welke wagen? en wie heeft gezegt dat je hier niet mag tunen ?
Ik kan effe niet goed volgen :frusty:
fast freddy
09-07-2003, 09:24
Originally posted by vertigo
eum fred is die tijd die je nu net gepost hebt nu op laguna of op apricot gereden? En met welke wagen? en wie heeft gezegt dat je hier niet mag tunen ?
Ik kan effe niet goed volgen :frusty:
weet ge vergeet die post over de laguna seca
als je je wagen wilt tunen zet uw tijd dan op mijn topic.
en ja die tijd was op apricot hill.
fast freddy
09-07-2003, 09:26
voila fout recht gezet
de topic is weg allé gedeeltelijk
Ik doe dus ook mee, maar heb weinig tijd de komende dagen.
fast freddy mag ik is vragen welke ranking ge het 2de staat ? Waar kunt ge die vinden?
fast freddy
09-07-2003, 10:42
awel die ranking in gt3 time attack in apricot hill zelf.f
daar staat in het begin al een top 3 van 3 japanners uit het ontwikkelingsteam van polyphony zelf.
die ze gebruiken om u een paar referentie tijden te geven
dus in die top drie "ranking" sta ik tweedes
omdat de beste tijd is iets van een 1:18.568 ofzo
zijt ge nu mee vertigo ;)
fast freddy
09-07-2003, 11:30
:eek: ik heb men tijd van 1:18.890
weten te verbeteren(tot twee keer toe zelfs)
eerste tijd 1.18.309
maar dan heb ik een alles geriskeerd(pure waanzin)
na de dubbele linkse ,na de rechte lijn is een deel met zo een paar bochten liks,rechts,links,rechts. en dan die hele lange linkse. dat links rechts...enz stuk heb ik eens genomen zonder in de remmen te gaan met enkel af en toe op de curbs de gas eens te lossen....en heel vroeg in te sturen want anders beland je in het gras.
RESUTAAT:1:17.888
ik heb een paar keer geprobeerd dit truukje opnieuw te doen maar da lukt echt niet meer
maar manne het moet nog sneller kunnen want af en toe zit ik nog 0.500 onder mijn tijd maar dan haal rij ik meestal een kegeltje omver in de laatste chicane
ik snap het nu helemaal :) .
Deze middag zal ik is gan knallen se. Verwacht maar super scherpe tijden zenne :) .
fast freddy
09-07-2003, 12:31
ik hoop dat ge mijn 1.17.888
kunt verbeteren
mijn eerste rit leverde me dit op : 1.17.756
En der kan nog wel wat vanaf zenne. Maja wa wilde ik doen niks anders dan karten , GT3 en WRC racen :)
Hopla een bijna perfect rondje gedraaid 1.16.00
fast freddy
09-07-2003, 14:55
:confused: :confused: :confused:
must beat that one :frusty:
ah ja zouden we misschien eens een wrc 1 competitie
ook kunne openen in een andere thread
aangezien dat dit van DTM ni echt een succes is
eum wrc 2 bedoeld ge toch of niet ? Want ik gan ni met die 1st gaan rijden zenne . Want die hem ik by the way ook nimmer.
Maar ik heb een idee voor gt3 . Ik gan is even iets bekijken en dan vertel ik het effe.
fast freddy
09-07-2003, 15:03
wrc twee moeten we dan ooit is beginne ma ik heb het zelf nog ni overtuig me even opm het te kopen
want ik vond dat de besturing nogal gevoelig was op de demo
Wel rijdt ge met het GT3 stuur? --> dan moet ge da kopen.
Voor mij is dat de GT3 van de rally
Hierse mannen.
http://www.gt3times.com ---> Inloggen en zet uwe tijd daar maar bij. :)
Ik sta er ook tussen bij Time Trail - Apricot Hill - Kay
sta ook ergens op die site, maar vraag me niet meer waar:D
Nog een beeteke eraf gepitst 1.15.933
waarom nemen we geen standaard auto?
Moet ik deze eerst gaan kopen :s
eum nope deze wagen vind je bij arcade>time trail > apricot
ah, owkeej
Zal nekeer zien dan
fast freddy
10-07-2003, 23:19
ooohhhhh vertigo ik ben aan het naderen eh maat
mijn laatste tijd 1.16.039
fast freddy
10-07-2003, 23:26
nog 0.042 van u verwijderdt.maar dat is nog een beetje tijd eh
op die gt3times site staat de snelste tijd ooit gereden
1.13. en nog iets:worship:
Aiai er ni onder gaan eh anders moet ik weer gan rijden :)
fast freddy
11-07-2003, 13:13
aj dat zal opnieuw rijden worden....sorry
I'm Fast!!!
fastest time: 1:15.723 :gas:
Ai toch ik zal er deze avond weer is ne blok vanaf doen. In de laatste ritjes van eergisteren won ik 1 seconde op de 1ste en 2de sector maar alles werd dan weer verloren in de laatste chicane.
fast freddy
11-07-2003, 13:53
ja die laatste chicane is heel moeilijk
vooral die dwaze kegeltjes, ik moet soms alles toesmijten(en men tijd omzeep helpen) om er toch geen omver te rijden
gewoon overrijden natuurlijk:D ik rij 1:16.966
fast freddy
11-07-2003, 18:12
overrijden :crazy::no:
mjah, ben ook wel rondgegaan toen. :D Ging veel te snel...
Eum als je bij de time trail tegen de kegeltjes vliegt dan wordt de wagen geblokeerd en dan is het gedaan met die ronde.
ah, tis daarmee dat ik de time-trial ni doe... :s Maar maakt da nu zoveel uit om die time-trial te rijden?
ja da maakt toch wel heel wa. De wagen heeft er een vaste afstelling en een vast aantal PK's . Ook mag je bij de time-trail geen bochten afsnijden en met de 4 wielen van de baan gaan.
Mijn nieuwe tijd: 1.15.285
Sorry fred uw beurt
ah, u hebt gelijk. Zal da dan eens proberen. Is wel moeilijker dan hé.
Ik ben ook eens begonnen met opnieuw GT3 te spelen. Tot nu toe is mijn snelste tijd 1.16.021. Ik kan in de eerste 2 sectoren nog 4 tiendes winnen, maar die verlies ik dan weer in de volgende sector omdat ik op een andere (minder snelle) lijn zit.
De snelheid zit er dus in, nu moet ik alleen nog de beste lijn zien te vinden. Apricot Hill was (en is) dan ook niet mijn favoriete circuit :D
Frustrerend als je veel tijd wint in het begin, en het dan verknoeit in de haarspeld of de chicane...
1'15.397 ( voorlopig natuurlijk )
Staat tractie-controle en anti-spin aan of af bij jullie ?
http://www.alainh.easynet.be/GT3-Apricotsmall.jpg (http://www.alainh.easynet.be/GT3-Apricotbig.jpg)
Bij mij staan ze bijde af
fast freddy
14-07-2003, 19:09
Originally posted by AlainH
Frustrerend als je veel tijd wint in het begin, en het dan verknoeit in de haarspeld of de chicane...
1'15.397 ( voorlopig natuurlijk )
Staat tractie-controle en anti-spin aan of af bij jullie ?
http://www.alainh.easynet.be/GT3-Apricotsmall.jpg (http://www.alainh.easynet.be/GT3-Apricotbig.jpg)
jah ik denk wel dat in de tim trial de tcm opstaat
ven voor vertigo: :fight: :frusty: goeie tijd
maar op gt3times.com ligt het record bij de 1.13.... :eek:
1'15.249
http://www.alainh.easynet.be/GT3-Apricot2small.jpg (http://www.alainh.easynet.be/GT3-Apricot2big.jpg)
Had is getest met tractie-controle en antispin aan en af, en ik ben veel trager als alles aanstaat ( kan de auto dan niet zo goed de bocht ingooien ).
Alles af hier dus ook !
1'13... ja ooit wie weet :)
Ik had ook tractie-controle en antie-slip aanstaan en reed 1.16.021 Dit heb ik nu ook afgezet en nu rijd ik 1.15.334
Mar het kan nog beter, ik verlies veel tijd in de linkse bocht voor de chicane op het einde.
in de time-trial mode geraak ik nu aan 1.17.2** Ik snap dus niet hoe jullie aan die 1.15 geraken hé... :s
effe den tussenstand:
1) Vertigo
1.14.496
2) Ottooke
1'14.853
3) Alain H
1.15.249
4) Fast Freddy
1.15.723
5) yvdp
1.17.2**
6)A.J.
1'18'446
6) Bart Vandecavey
1.19.517
Jezz weer ne superronde gedraaid.
1.14.886
maar kan nog wat af .
De laatste chicane moest ik hard in de ankers gaan om niet tegen de kegeltjes de vliegen
Ola manne dit is mijn racedagje wel
nieuwe tijd : 1.14.496
Ik heb ook nog wat tijd weten te vinden. Mijn snelste ronde is nu 1'14.853 In de eerste sector kan ik momenteel nog 4 tiende winnen, maar helaas verlies ik dat weer in de volgende sectoren.
wat zijn jullie sectortijden eigenlijk?
weet ik waar ik al die tijd verlies
fast freddy
16-07-2003, 10:53
het word tijd dat ik ook eens wat ga rijden
vierdeplaars is niet slecht maar ik kan beter :D
amaai mannen, hoe doen jullie dat???
Ik heb gisteren avond ook eens gereden en mijn beste was 1'18'446. Zijn er bepaalde trukjes? Of gaat dat beter met een stuur? Ik rij met een gewone PlayStation controller? het kan sneller maar 1'14" :confused:
Originally posted by yvdp
wat zijn jullie sectortijden eigenlijk?
weet ik waar ik al die tijd verlies
Eerste sector: 11,8 tot 12,0 seconden
Tweede sector: 24,7 tot 25,0 seconden
Derde sector: 50,5 tot 51,1 seconden
Eindtijd: tussen 1'14'' en 1'16
Originally posted by A.J.
amaai mannen, hoe doen jullie dat???
Ik heb gisteren avond ook eens gereden en mijn beste was 1'18'446. Zijn er bepaalde trukjes? Of gaat dat beter met een stuur? Ik rij met een gewone PlayStation controller? het kan sneller maar 1'14" :confused:
Ik rij ook maar met een gewone controller. Je moet gewoon veel oefenen en zoeken naar rempunten en de ideale lijnen. Voor jou zijn die ideale lijnen waarschijnlijk gemakkelijk te vinden :) In het echt denk ik dat jij het snelste bent van ons allemaal ;)
We zouden dit eens in het echt moeten kunnen doen met de Supra van Dexters hé. (SUPRA kan dat misschien regelen) :D
AJ staat nu ook in de tussenstand
mijn beste is nu 1'16"707
effe den tussenstand:
1) Vertigo
1.14.496
2) Ottooke
1'14.853
3) Alain H
1.15.249
4) Fast Freddy
1.15.723
5)A.J.
1'16"707
6) yvdp
1.17.238
7) Bart Vandecavey
1.19.517
die 2 sterretjes bij mij mag je vervangen door 38 :D Heb het even nagekeken
Klopt het dat je een Logitech MOMO op een PS2 kunt aansluiten?
Jan.
=---
Het is hier zo stil geworden? Misschien moeten we eens een ander circuit kiezen? Iemand een bepaalde voorkeur?
Ligt eraan of je nog steeds in de time-attack mode gaat rijden of dat je gewoon free run gaat rijden.
- Laguna Seca
- Monaco
- Grand Valley
- Midfield
Eentje hiervan zou leuk zijn :)
fast freddy
31-07-2003, 23:09
ja het is hier wel vrij stil geworden.....ik ben apricot hill nu ook wel ff beu.......ik zou zeggen grand valley race way
fast freddy
31-07-2003, 23:10
wel in time trial liefst om de competitie spannend houden voor iedereen
Wel, yvdp was de eerste die een circuit voorstelde, dus dan zullen we Laguna Seca rijden, in time trial mode uiteraard.
Veel succes iedereen !
Edit:
Ondertussen heb ik al een paar rondjes gereden. Mijn snelste tijd tot nu toe is 1'22''007
Ik ben ondertussen ook wat aan het proberen.
Maar voorlopig werkt de koppeling aan het stuur niet. En in 4de rijden de hele tijd is ook ma niks.
Probleem opgelost en 1 ronde gereden. De tijd: 1.22.156
Snel rondje gereden : 1.21.078
fast freddy
01-08-2003, 22:04
mooi mooi laguna seca it is
mijn tijden volgen
na de Touring Cup van deze weekend haal ik m'n PS2 weer eens boven... Heb het te druk gehad laatste weken... ;)
okidoki, straks men tijdje ook nekeer posten. :D Hopelijk liggen de tijdes iets dichter bij elkaar nu...
greetz
fast freddy
02-08-2003, 20:21
mijn eerste poging leverd 1.22.771 op niet zo goe want ik fail altijd in die ene chicane naar beneden
Inderdaad dat is een tricky gedeelte waar je veel kan winnen en veel kan verliezen. Een beetje te vergelijken met de laatste chicane op Apricot.
Ik vind de zogenoemde "kurkentrekkerbocht" nu niet echt moeilijk, de combinatie van de eerste 2 bochten baart mij meer zorgen.
Voorlopig beste tijd van mij: 1'21''178
Effe den tussenstand:
1)Vertigo: 1.20.276
2)Ottooke: 1'20'606
3)Fast freddy: 1.22.771
Joepie! Als eerste onder de 1'21'' :D Mijn beste tijd is nu 1'20'606. En dat is dan meteen ook mijn snelste tijd voor de komende 2 weken, ik ga namelijk op vakantie :D
Sterk gereden Ottooke. Ik zal strak ook nog wat moeten uittesten want ik gan ook op vakantie (5 dagen). De tussenstand is aangepast :)
Mijn beste tijd: 1.20.276 (tussenstand aangepast)
1:23.993
Ik kan nog sneller hoor ;)
met de escudo luk ik een 1:15.534 :D
spijtig dat dit niet telt hé;)
fast freddy
07-08-2003, 19:09
tijd iets kunnen verbeteren
1.22.339..iets beter
ah ja .....ik heb nu wrc twee en ben er vrij aan verslaafd:gas:
dus ik zal niet meer zoveel gt3 rijden en zeker geen laguna seca (circuit ligt me niet echt goed)
met de escudo luk ik een 1:15.534 :D
spijtig dat dit niet telt hé;)
1:13.497 met de escudo, time trial = 1:21.793
Effe nen tussenstand:
1)Vertigo: 1.20.276
2)Ottooke: 1'20'606
3)yvdp: 1:21.793
4)Fast freddy: 1.22.339
ik hoop die 1.5 seconde achterstand toch nog terug te pakken op jullie zenne. Heb net de endurance-race van laguna seca achter de rug. 2uurkes rijden ;) Ken het circuit nu wel denk ik :D
En heeft de 2 uurs race al geholpen.? :D
ben net thuis en moet ook direct gaan werken, dus veel racen zal er niet meer van komen hé ;)
Wel mannen, k`ga da ook eens proberen.
Nog een geluk dat ik een zoon heb met de nodige hardware!
tot straks.
Originally posted by Lemans
Wel mannen, k`ga da ook eens proberen.
Nog een geluk dat ik een zoon heb met de nodige hardware!
tot straks.
Eindelijk er ook geraakt ....
Welkom Lemans......
C U
Hela,hela, .... "eindelijk er ook geraakt " K'was er vroeger ook al
maar ben nogal vergeetachtig aangelegd. Login`s en wachtwoorden liggen nogal moeilijk voor mij ( mischien de ouderdom ??? ). Deze keer nogal een gemakkelijke log-in gekozen en dit zal wel beter gaan . Nu mijn tijd op L.S. :
1.23.639 ! Ge ziet het he, met een beetje oefening reeds plat in den top honderd .
toch redelijk weinig reactie de laatste paar dagen op deze topic. Spijtig eigenlijk, want ik heb echt zin om nog een paar circuits af te gaan hoor.
toch redelijk weinig reactie de laatste paar dagen op deze topic. Spijtig eigenlijk, want ik heb echt zin om nog een paar circuits af te gaan hoor. Zin om nog eens te rijden heb ik ook, alleen dat ik momenteel niet echt veel tijd heb (2e zit). Maar je mag al beginnen oefenen op een circuit :)
ahja, kzal da doen. :)
juist nen 1:11.*** gereden op trial mountain
1:11.*** op trial mountain?!
Dan toch niet met dienen Mazda MX5 zeker?
Ik geraak daarmee niet verder dan een 1.48.609 !
nee, met de polyphic002 ;)
Komaan manne zegt nog mar is een circuit dan kunne we weer vlammen.
Even tussendoor: Wie van jullie heeft de TVR Tuscan Speed 6? Ik krijg die auto niet harder dan 365 km/u. Zou die niet sneller gaan? Met die auto heb ik ook het probleem dat de achterkant van de wagen nogal veel glijdt, zowel in de bocht, als bij het accelereren uit de bocht en al helemaal wanneer ik iets te enthousiast langs de baan ga rijden :) Weet iemand wat ik dan het beste kan afstellen om dit te verminderen?
The Interceptor
01-09-2003, 14:32
Net geregistreerd op de site, en die GT3 Time Attack bevalt me wel ... :)
Onderutussen is het al ff geleden dat ik het spel nog gespeeld heb, maar ik heb wel goesting om hier ook ff aan mee te doen, vanaf donderdag heb ik terug tijd!! :D
Is die op Laguna Seca al afgelopen? Dan ben ik meteen de snelste :p, heb toen die Time Attack Challenge meegedaan en geëindigd als 8e in de Benelux met een tijd van 1.19.736 (den eerste had 1.19.129, verdorie rap zene :s)
Kzal donderdag eens zien wat ik er nog van kan, en laat dan wel ietske weten ... :-)
Apricot Hill : 1.16.494
Vanavond stuur ik de sectietijden door.
fast freddy
08-09-2003, 18:59
woooooowww niet verwacht dat er nog leven op deze topic zou zijn
welk circuit is et en wa zijn de tijden mijn tv mag dan wel ni meer 100% machere maar ik zal toch nog eens proberen mee te doen
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.