PDA

View Full Version : nissan sunny gti-r


gti-r
12-07-2003, 00:42
hey, weet er iemand waar ik een schaalmodel van de nissan sunny gti-r kan vinden. Dit is niet de skyline gtr he. De Mevius reed er ooit rally mee in de alcatel kleuren. thx members.

Guido
13-07-2003, 15:09
Welkom op De Paddock! ;)

Heb even nagekeken en zover ik het kan vinden, heeft Starter een Nissan Sunny GTiR op schaal 1/43ste gemaakt. Decals zijn voor de versie van Chatriot Rally Monte Carlo 1992.

Meer info kan je vinden op Grand Prix Models (http://www.grandprixmodels.com/shop/result.asp?pg=&schRef=&schCarType=Nissan+Sunny&schYear=&schDriver=&schSponsor=&schEvent=&schScale=All&schManufact=All&schKit=All&myID=0&sav=All&t=None&c=&#res)

gti-r
13-07-2003, 23:11
hartelijk dank Huudo, na twee dagen op de paddock en mijn auto al gevonden. Was maar opzoek sinds 1992. bestelling is reeds geplaatst en nu in volle spanning afwachten he. nogmaals dank en gemotoriseerde groeten, vroemmmmm

Guido
14-07-2003, 12:32
We zijn hier om elkaar te helpen niet waar ;) Ben je overigens al lang bezig met modelbouw? en zo ja? al veel gebouwd? Anders moet je eens even in een aparte thread een korte introductie doen van wat je zoal gebouwd hebt, met foto's natuurlijk :D , want dat hebben we hier graag. Kwestie dat de anderen ook eens kunnen meekijken.