View Full Version : Wie wint de Tour?
ikke gegokt op armstrong, is nog altijd torenhoog favoriet, ookal hoop ik dat het iemand anders wordt hoor.
Armstrong is volgens mj nog steeds te sterkske, ook al heeft hij er een paar geduchte concurenten bijgekregen,zoals Iban Mayo, vinokourov,... maar die zullen hem van de jaar nog niet bedreigen denkik, tzal voor volgend jaar moeten zijN.
Mayo, iemand van Euskaltel in de pyrineën ? gevaarlijk.
Armstrong volgens mij. Of hij zal moeten vallen zoals Beloki. De andere renners zijn ook goed, maar ze missen net dat beetje dat Armstrong zo goed maakt.
Armstrong is weer beresterk dus ik verwacht hem dan ook als eindoverwinnaar
pffffffff moeilijke vraag ..... ik zie nog 5 kanshebbers.
Heb uiteindelijk voor Mayo gekozen .....
Het kan weer alle kanten uit. Ullrich was gewoon fenomenaal. Dat had Lance niet verwacht denk ik.
Originally posted by stijnconinx
Het kan weer alle kanten uit. Ullrich was gewoon fenomenaal. Dat had Lance niet verwacht denk ik.
Hélemaal nie verwacht, maar Ullrich kan bergop nog nie mee, t zal dus spannend worden.
Originally posted by redje
Hélemaal nie verwacht, maar Ullrich kan bergop nog nie mee, t zal dus spannend worden.
wow ... das wel een erg brute voorspelling dat je daar maakt .....
Op alpe D'huez heeft hij een minuutje verloren door ziekte ..... Voor de rest heeft hij de rol nog niet moeten lossen dit jaar .....
Originally posted by airco
wow ... das wel een erg brute voorspelling dat je daar maakt .....
Op alpe D'huez heeft hij een minuutje verloren door ziekte ..... Voor de rest heeft hij de rol nog niet moeten lossen dit jaar .....
Ik ben er vrij zeker van da hij nie meekan. ;) Zone kenner ben ik ook nie, maar als der Jan ineens begint te vliegen, gaat Lance nie winnen en dan ben ik :( .
Ik heb gestemd op Vinokourov.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.