PDA

View Full Version : Tickets 24u Spa


Raikkie
22-07-2003, 19:57
Hey iedereen :)

Een vriend van mij heeft (doordat ik de juiste antwoorden heb gegeven :wink: ) bij Pay & Go 2 tickets gewonnen voor de 24u van Spa.

Deze tickets (armbandjes) zijn voor de tribunes én de paddock (kosten in voorverkoop 45 euro) en hij zou ze voor 40 euro (per stuk) willen verkopen. Er zitten ook nog een drankbonnetje en een bonnetje voor een geschenkje bij.

Geïnteresseerden mogen mij altijd mailen: raikkie@hotmail.com

Greetz :wink:

Als ge u afvraagt waarom ik nie mag gaan => ouders :cry:

De tickets zijn af te halen in Heist-op-den-berg.

En ik beloof hier vanaf nu meer berichtjes te posten ;)

Mark
22-07-2003, 20:29
Iets GRATIS gewonnen en dat tegen woekerprijzen verkopen? Oef, zwaar fout noem ik dat............

(Tenzij je op commissie basis werkt, dan snap ik het wel weer :D :D)

Raikkie
22-07-2003, 21:41
:D De prijzen komen niet van mij zenne.

Maar die vriend zou mij die tickets wel heel goedkoop verkocht hebben, maar ja die ouders hé :rolleyes: Ze denken dat ik een weerloos meisje ben :(

redje
23-07-2003, 10:16
Originally posted by Marshal
Iets GRATIS gewonnen en dat tegen woekerprijzen verkopen? Oef, zwaar fout noem ik dat............

(Tenzij je op commissie basis werkt, dan snap ik het wel weer :D :D)
En ik koop die tickets dan nog. :D :D Anders had ik 5 euro meer betaald. Da's toch al iets meegenomen.

Raikkie
23-07-2003, 11:45
;) Idd , de tickets zijn verkocht.

Bezemwagen
23-07-2003, 12:28
Originally posted by redje
En ik koop die tickets dan nog. :D :D Anders had ik 5 euro meer betaald. Da's toch al iets meegenomen.

Als je weet dat de prijs via Proximus 42 Euro bedraagt, lijkt mij de winst toch vrij pover.

Steve
23-07-2003, 17:34
En als je bij de Proximus-club bent (hetgeen gratis is) zelfs maar 38 euro........

kartboyke
23-07-2003, 17:56
Originally posted by Steve
En als je bij de Proximus-club bent (hetgeen gratis is) zelfs maar 38 euro........

Is er dan niet nog een ander tent aanwezig, voor leden van de proximus club???
Ik dacht dat er de vorige jaren een tent stond aan de radaillon, klopt da???
Ik mag er wel niet binnen maarja, spijtig.