View Full Version : Depaddock tentenkamp tijdens de 24U van Spa
Via de mail onderling tussen enkele is het idee onstaan om op de grote parking, richting riviertje.........de koepeltentjes neer te zetten. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd...........
Beroepshalve :p lig ik te ronken op Les Combes.........maar ach dan hebben jullie ook geen last van mijn gesnurk. :D
Werner333
22-07-2003, 21:27
Gelukkig ;)
Ik slaap in het tentenkamp.
Gelukkig ik slaap op hotel ;)
Spijtig :(
Ik lig in dezelfde tent als Marshal op Les Combes.
kartboyke
22-07-2003, 22:00
Ik lig ook te SLAPEN op les combes, naast de RONKENDE papa die meer lawaai maakt dan de wagens op circuit. :(
Originally posted by Marshal
Via de mail onderling tussen enkele is het idee onstaan om op de grote parking, richting riviertje.........de koepeltentjes neer te zetten. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd...........
bedenking: vorig jaar werd zaterdagmorgend iedereen (behalve vip e.d.) ter hoogte van het rond punt aan parking ster verder gestuurd naar combes.
of dat dit nu was omdat die gehele parking niet toegankelijk was voor publiek óf omdat ze helemaal vol stond weet ik niet... misschien weet 1 der paddockers dat ??
Werner333
22-07-2003, 22:09
Euhm... Wie slaapt er eigenlijk tijdens een 24 uur???????????? :)
Originally posted by Werner333
Jij, tot het stil wordt ;)
Originally posted by Werner333
Zo te zien enkel degene die het eerst slaapt, want door het gesnurk kan de rest geen slaap meer vatten :D
Waar staat jullie tentenkamp eigenlijk ?
leg eens uit : grote parking, richting riviertje kan op meerdere plaatsen duiden.
Originally posted by raceboy
Gelukkig ik slaap op hotel ;)
en ik slaap gelukkig IN een hotel, OP zou kunnen tegenvallen als het regent
Originally posted by A.J.
en ik slaap gelukkig IN een hotel, OP zou kunnen tegenvallen als het regent
Muggenzifter en ik wou nog wel een foto van de funcup door jouw laten signeren ;)
Dat hotel van Jou is toch ook niet in Trois Ponts he :D
Originally posted by raceboy
Muggenzifter en ik wou nog wel een foto van de funcup door jouw laten signeren ;)
Dat hotel van Jou is toch ook niet in Trois Ponts he :D
Zal mijn stift meebrengen :D
Hotel is in Robertville
Hoi ,
Wel als jullie mannen er niks op tegen hebben dan kom ik jullie vergezellen met men tentje .
Dus als jullie een betere beschrijving geven van hoe tot op de juiste parking te geraken zou goed zijn , ik zou niet willen belanden ergens op een andere parking tussen een bende nozems. :D
EN ZOALS VORIGE KEER MANNEN ZORG IK VOOR HET ONTBIJT!!!!!!!
Off topic :
Wel ik ben heel blij dat ik terug op het werk ben na een weekje vakantie.
Reden daarvan is dat ik dit forum enorm gemist heb , jullie dus .
Vermits ik thuis geen PC heb. :frusty:
By the way , als er iemand van jullie één op overschot heeft , ik heb wel interesse voor een overname.
groetjes en tot zaterdag
bientje
Laat maar iets weten.
Effe proberen uit te leggen :
als je op de grote parking staat met je gezicht naar de ingang (en dus naar het circuit toe) zullen we ons tentenkamp opstellen aan de linkerzijde tegen de bosrand en dus ook tegen Eau Rouge aan. Niet vlak bij de Raiddillon, maar enkele 100-meters meer naar achter. Waar precies zal ook afhangen van de nog beschikbare plaats natuurlijk. Tenslotte staan we er niet van vorige maandag (zoals we in Le Mans wèl doen)...
Ik zou voorstellen dat iedereen die erbij komt staan met zijn tent het hier even meldt zodat we een idee krijgen van de eventuele voor te behouden ruimte voor ons tentenkamp.
Ik kom dus vrijdagochtend en ik breng een iglo-tent mee.
Originally posted by bien
EN ZOALS VORIGE KEER MANNEN ZORG IK VOOR HET ONTBIJT!!!!!!!
Is dat dan het zaterdagochtend-ontbijt of het zondagochtend-onbijt, Bientje? 't Is maar dat we over dezelfde dag klappen eh ;)
ik slaap in voeren en zaterdag gewoon niet daar dsc live and well is tijdens de 24 uren...
ps. Bien breng jij ontbijt naar de persruimte en sloten koffie graag
Hey Sennake ,
Wel zaterdag en zondag , trouwens wie van jullie gaat er zondagochtend niet te "beduveld" zijn om naar den bakker te gaan. ;)
By the way , ga vandaag Chris bellen om te zien dat hij jou vrijdagochtend al kan binnenloodsen, questie dat je dan meer bewegingsvrijheid over heel het sircuit :gas:
Ik ga er zijn zaterdagochtend heeeeeel vroeg, bij het opkomen van de zon :D
tot dan , en hou een plaatsje voor mijn tentje hé.
bientje:bye:
R@ce@holiC
23-07-2003, 10:56
Ik slaap niet , wij vertrekken om 2u snachts ongeveer terug naar Hasselt :( en ikke heb geen tentje enzo , dus tis rap opgelost :(
Joost ,
Natuurlijk , wat had je nu gedacht , ik breng jullie alles wat jullie maar willen ;) in bunny suit:D
Neen , effe serieus , 'k ben blij dat ik kan helpen. Je kan op mij rekenen.
bientje
Originally posted by Sennake
Effe proberen uit te leggen :
als je op de grote parking staat met je gezicht naar de ingang (en dus naar het circuit toe) zullen we ons tentenkamp opstellen aan de linkerzijde tegen de bosrand en dus ook tegen Eau Rouge aan. Niet vlak bij de Raiddillon, maar enkele 100-meters meer naar achter. Waar precies zal ook afhangen van de nog beschikbare plaats natuurlijk. Tenslotte staan we er niet van vorige maandag (zoals we in Le Mans wèl doen)...
Ik zou voorstellen dat iedereen die erbij komt staan met zijn tent het hier even meldt zodat we een idee krijgen van de eventuele voor te behouden ruimte voor ons tentenkamp.
Ik kom dus vrijdagochtend en ik breng een iglo-tent mee.
Blijkt, volgens Gio, nog verder weg te zijn. Aléé 't is te zeggen. Vanop die plaats, tussen de bomen doorwandelen en echt op de rand van Eau Rouge. Je kan er naar 't schijnt niet dichtbij komen met de auto. We zien wel.......
C U
Originally posted by Pascal
Blijkt, volgens Gio, nog verder weg te zijn. Aléé 't is te zeggen. Vanop die plaats, tussen de bomen doorwandelen en echt op de rand van Eau Rouge. Je kan er naar 't schijnt niet dichtbij komen met de auto. We zien wel.......
C U
zou je niet beter op een echte kampplaats gaan staan
ik dacht mij bovenaan les combes te installeren, juist buiten de ingang
wij vertrekken normaal gezien vrijdagavond
en zoals het er nu uitziet zijn 'wij': stijnconinx, caje, benklak+lady en ikzelf
wij zullen het onderling nog even bespreken en als we zin hebben om onze vaten bier te delen, dan bestaat de kans dat we jullie vervoegen :D:D:D
greetz
I'll be there met mijn tentje :)
Originally posted by Maarten
wij zullen het onderling nog even bespreken en als we zin hebben om onze vaten bier te delen, dan bestaat de kans dat we jullie vervoegen :D:D:D
greetz
:D
De camping aan combes lijkt mij ook het beste, makkelijk te vinden enzo.
Originally posted by stijnconinx
:D
De camping aan combes lijkt mij ook het beste, makkelijk te vinden enzo.
als je naar je tent moet kruipen ofwa? ;)
Originally posted by ROEL
als je naar je tent moet kruipen ofwa? ;)
Inderdaad, gewoon de auto's volgen en je komt er wel. Desnoods klim je toch gewoon even over de draad: kemmel is een goede brede weg dus de auto's hebben plaats genoeg om u te passeren. Als je niet meer in staat bent om in een rechte lijn te lopen kan je wel is pech hebben :D
kartboyke
23-07-2003, 17:27
Laat nog wel een goei plaatske voor mij over op combes hé.
Ik zit altij al vanvoor om de rechtse camping komende van de ingang vh circuit.
Waarschijnlijk komen we pas vrijdag nacht aan, aangezien dat mijn papa nog moet werken en dan vertrekken.
schumivill
23-07-2003, 17:51
Ikke zit samen met ralff1 op camping eau rouge,het zal daar toch wat stiller zijn om te slapen dan vlak bij het circuit nietwaar :D
zou je niet beter op een echte kampplaats gaan staan
Ik weet wel dat je dit met de beste bedoelingen zegt Maarten, maar het zijn zo'n opmerkingen die het vlot organiseren van een meeting in de war schoppen. Laat het ons dus bij het oude houden en gaan staan waar we initiëel gezegd hadden. Van veel slapen gaat er toch niet veel terecht komen en ook als we beneden staan gaan we heus wel eens tot op Combes geraken hoor, al was het maar om jullie drank op te zuipen :D
en zoals het er nu uitziet zijn 'wij': stijnconinx, caje, benklak+lady en ikzelf
De Caje, was dat één van mijn passagiers tijdens de 25u?
Ik zal jullie wel tegenkomen dit weekend zeker. Ik zal veel te vinden zijn bij de Mini's (proberen Alexandra opnieuw in de Top-10 te loodsen).
Vertrek donderdag heel vroeg.
Originally posted by Sennake
Ik weet wel dat je dit met de beste bedoelingen zegt Maarten, maar het zijn zo'n opmerkingen die het vlot organiseren van een meeting in de war schoppen. Laat het ons dus bij het oude houden en gaan staan waar we initiëel gezegd hadden. Van veel slapen gaat er toch niet veel terecht komen en ook als we beneden staan gaan we heus wel eens tot op Combes geraken hoor, al was het maar om jullie drank op te zuipen :D
bende hooligans hehehe
ik denk dus dat het ergens op P1 moet zijn dat jullie je tenten opslaan niet? we zullen dat wel vinden
en het wordt bij ons guys only (niet verkeerd te interpreteren), de vriendin van den ben gaat niet mee, we kunnen ons dus volledig laten gaan :D
Ik slaap donderdag en vrijdagnacht bij Joost in Voeren (enfin, bij zijn zusje). Aangezien hij blijkbaar niet van plan is om zaterdagnacht enig bed op te zoeken, weet ik nog niet waar/of ik zaterdag mijn kopke ga leggen...
Het Depaddock-tentenkamp was BANGELIJK
Dank aan alle deelnemers voor het toffe weekend.
Goeiemorgen allemaal,
En in het bijzonder de mannen van het tentenkamp.
Ik wou jullie allen bedanken voor het toffe weekend en het onthaal.:applaus::applaus:
Ondanks de zondvloed was het fantastish en de sfeer ongelooflijk , zo'n VIP behandeling raak je snel aan gewoon , dus jullie zijn gewaarschuwd voor de volgende keer , nu zit ge voortaan met mij opgeschept. ;) ;) ;)
Thanks guys , I had the time of my life. :D :D :D
bientje
Nachtrust is bij mij dus met het kopke op de tafel van de perszaal geweest. Niet veel, maar twee keer een halfuurke heeft me toch probleemloos door de rest van de dag geholpen.
N.B.: Thanks aan Bientje voor het bezoekje. 't Was kort, maar toch prettig kennismaken...
:bye:
Ik heb mijn kopje zelfs niet neergelegd in de perszaal, wel net 14 uren geslapen...Kusjes aan Bien maar ik wil wel een massage
Ja Joost ,
Eerst en vooral , dat je die massage niet gehad hebt ligt louter aan jezelf. ;)
En zo heb je dan ook een " VIP treatment " door de vingers laten glippen.
Voor het weekend had je me gevraagd om jullie van koffie en broodjes te voorzien waarop ik gezegd heb dat ik dat met veel plezier voor jullie wou doen , maar slim als je bent , vergeet je er natuurlijk voor te zorgen dat ik acces krijg tot de persruimte.
foei, foei , :no: :no:
Zo zie je maar dat kleine details voor groot ongemak kunnen zorgen hé :D
groetjes, bien
bientje,
Moet ik hieruit begrijpen dat je 's ochtends vroeg met broodjes onderaan de trap hebt gestaan?? In dat geval thanks anyway. Perspasjes krijgen was dit jaar erg moeilijk en ligt ook volledig buiten onze verantwoordelijkheid...
N.B.: Volgende keer beter (en doe mij dan ook maar een massage ;) )
Jfl ,
Komt inorde wat die massage betreft.
In ieder geval tot in Zolder :D
groetjes bien
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.