PDA

View Full Version : Vraagje Voor Werner


Mario
28-08-2001, 10:25
Heb je van Pascal GPL kunnen krijgen Werner ? Laat me iets weten. Zo niet, spring ik komend weekend misschien even bij Guy binnen, zodat hij een cd'tje kan branden voor je en dan heb je het de 8ste.

Ik hoor het wel.

Werner333
28-08-2001, 16:47
Pascal ging nog ne prijs laten weten.
Ik hou je op de hoogte.

Werner333
24-09-2001, 22:12
Mario,

Ik heb het!!!!!!!!!!
Het is al geinstalleerd en ik heb al een paar rondjes Monza achter de rug. (1.39.2)
Nu je andere thread eens lezen, de updates enz downloaden, installeren en dan GOOOOOOOOO.

Mario
25-09-2001, 09:46
Laat maar iets weten als het niet gaat. :)

Gugger
29-09-2001, 00:03
Hmm Mario, het was me nog niet opgevallen dat je moderator was hier :o Belangrijke functie of niet :)

Wanneer begint TVLR nou??? Ik kan niet wachten om met de BRM te stoeien :D Ik heb alleen geen tijd om met de BRM te oefenen, omdat ik met de Lotus aan m'n GPLRank bezig ben (-7.54 momenteel). Ik zit alleen een beetje vast geloof ik :mad: En zondag die Full Race op Spa :eek: Misschien moet ik maar eens gaan slapen ;)

Mario
29-09-2001, 05:04
Tja, je ziet, de verantwoordelijkheden van het moderator-zijn houden me zelfs op dit onzalig uur uit m'n bed :D. Voor de rest valt het nog wel mee, maar ik weet niet of men met mij een verstandige keuze heeft gedaan ;).

Als het lukt volgt er later op de dag een belangrijke mededeling... Enne, veel geluk morgen. Misschien verschijn ik even in Vroc voor de aanvang.