PDA

View Full Version : Schumacher niet naar Japan?


Werner333
28-08-2001, 16:45
In Italie doen hardnekkige geruchten de ronde dat Schumacher de GP van Japan dit jaar niet zou rijden. Hij zou vervangen worden door Luca Badoer.
Het zijn maar geruchten, maar waar rook is, is vuur.

TiBo
28-08-2001, 17:17
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Stel je voor dat je Japanner bent en je drie maanden geleden je ticketje hebt gekocht (ter waarde van 10.000 BEF) om Michael Schumacher te zien rijden.

Het zou van Schumacher zijn kant zeer "boertig" zijn mocht hij dat doen.

Finish
28-08-2001, 17:41
Dat zou ik ook niet zien zitten.
Eigenlijk had Schumacher eind '99 meer reden om niet te komen, toen hij hulpje moest spelen van Irvine. Maar hij was er toch, en hij gaf Irvine de overwinning in Maleisië. Tijd dat hij dit ook eens doet voor Barrichello.

Oneliner
28-08-2001, 19:16
LOL, en em dan zen wereldtitel ontnemen vanwege té "boertig" :p

Sennake
28-08-2001, 21:05
Persoonlijk zou ik hem niet missen, maar ik zou het wel een aanfluiting vinden tegenover zijn Japanse fans.
Toch heeft ook Niki Lauda in 1977, toen hij al WK was, de laatste 2 races niet meer gereden. Maar dat was wel meer vanwege "ambras" met Enzo dan omdat hij al WK was...

In dit verband moet me een anecdote van het hart die ik onlangs las:

Toen Lauda's ploegmaat bij Brabham (en ik wil het nu kwijt zijn wie het was) aan toenmalig teamleider Bernie Ecclestone vroeg om evenveel betaald te worden als Lauda, zei deze doodleuk :
"Ok, ga eerst in een F1 wagen zitten, laat die in brand steken en blijf er dan 5 minuten inzitten, kom er dan uit met half verbrand gezicht en lichaam, rijd daarna opnieuw in die wagen en word eerst wereldkampioen. Kom dan nog eens terug..."

Oneliner
28-08-2001, 21:11
da waren nog is manne hé