PDA

View Full Version : Ralf is een...

krikke
28-08-2001, 23:09
kalf, allé soms toch. Nu is hij aan het bleiten dat hij Eau Rouge te gevaarlijk vindt, omdat de graveltrap hem niet zou aanstaan qua veiligheid...
Joengske toch, ze hebben het spel daar vol asfalt gekapt, in formeer U toch eens. Ik begrijp niet echt dat er sommige piloten maar blijven doormelken over ons Francorchamps dat het inzake veiligheid niet meer zou voldoen. Wat doe je dan met andere circuits zoals Melbourne, Monaco, of Brazilië, en zo voort.
Vraag het eens aan Jean, die kreeg bijna een Marlboro paneel op z'n knikker vorig jaar op Interlagos.
Ralf, ontwikkel je wagen verder, probeer Montoya achter je te houden (laat hem eens voor als Patrick Head het je eens vriendelijk vraagt, en je eigen race naar de botten is) En durf je brother eens aan te vallen als je er achter zit ipv het met een pitstop proberen te regelen (en dan nog, beter pitten dan Ferrari, ik wens je véél geluk)
Ah ja, probeer Jaques eens te volgen door de Raidillon tijdens de kwalificatie, ik zal naar je motor eens luisteren, en glimlachen als je je voetje ff omhoog haalt. (als je er volgas doorgaat zal ik het hier zeker laten weten)

TiBo
29-08-2001, 09:13
Volledig mee eens Krikke!

-Ralf maar zeuren en zeveren over het feit dat Eau Rouge te gevaarlijk is en dat de grindbakken verouderd zijn en dat het in de regen gevaarlijk is en dat hij dan van zijn moekke niet mag buiten spelen.
-Nog zo'n 'wiener' is Irvine. "Snelheid is niet alles" en "Geef mij maar Suzuka" komt er elk jaar opnieuw uit. Zou Irv ooit eens gedumpt zijn door een belgische?

Die mannen verdienen godverdomme geld als slijk maar als ze het moeten gaan bewijzen, dan kan het plots niet veilig genoeg zijn. Helm op en gas geven !!

Ik hoor het Ickx al zeggen: "Zeg Enzo, ... met zo slecht weer ga ik niet door Eau Rouge zenne!"

krikke
29-08-2001, 09:31
schoot het wat in het verkeerde keelgat omdat Francorchamps dit jaar 40 miljoen geinvesteerd heeft voor aanpassingen aan het circuit, oa de grindbakken aan Eau rouge-Raidillon zijn nu in asfalt. De grindbak in Blanchimont eveneens. Dus de heren mogen niet te veel klagen.

Mario
29-08-2001, 09:40
Hij behoort nu tot de tenoren en vindt vermoedelijk dat hij zich ook maar eens moet roeren en mag gehoord worden.

Profileringsdrang denk ik.

Alain
29-08-2001, 09:45
Ralf begint idd wat veel noten op zijn zang te krijgen. Op Ceefax zei hij dat Spa met Monaco het meest onveilige circuit is. Get real!!!
Rijden en nie zagen Ralf!!!!

airco
29-08-2001, 11:21
me dunkt datek nimmeer kan herrineren wanneer de laatste dode in monaco gevallen is zene!! van monza, en albert park weetek da nog wel ;-)

airco

Sennake
29-08-2001, 12:02
Dat zal Stefan Bellof geweest zijn vermoed ik...
En die grindbakken zijn al weg van in het begin van het seizoen, dat hebben Werner en ik hier toen al gemeld met een foto en al! Maar ja, Ralf zal nog geen lid zijn van "The Paddock" zeker?
En Krikke jong, wat jij zegt is de nagel op de kop zelle, ik zou het verdorie zelf niet beter kunnen gezegd hebben :-)

Alain
29-08-2001, 14:20
Bij mijn weten ook en dat was dan nog in 1985. Wel zijn er nog enkele zware crashes geweest : Villeneuve 2x, Zonta en Zanardi in 1993.

Werner333
29-08-2001, 14:39
Er zijn tijdens kleinere koersen nog doden gevallen op Spa.
Bij mijn weten was de laatste tijdens de 24 uren van de moto's verleden jaar.

Mario
29-08-2001, 14:47
Euhm, Airco had het over de laatste dode in Monaco. Ik geloof dat dat in '67 was (toch wat betreft F1). Bellof verongelukte wel op Spa.

Werner333
29-08-2001, 18:23
Originally posted by Mario
Euhm, Airco had het over de laatste dode in Monaco.
Ik weet het Airco, maar omdat Sennake en Alain over Spa begonnen deed ik maar gewoon mee.:p

Sennake
29-08-2001, 18:34
Ik had het idd verkeerd gelezen, mea culpa.
Maar ik was dus wel over Spa bezig, dat Bellof niet in Monaco verongelukt was wist ik wel hoor :-)

Mark
29-08-2001, 22:56
maruh, is dat asfalt wel veiliger?...........ik als eigenwijze hollander heb mijn twijffels!

Heb je die idioten gezien tijdens de Belpro met de Clio V6 reeks......waanzin ten top

Oneliner
29-08-2001, 23:44
goh, de eau rouge zullen ze gewoon neme, mor die andere zulle ze gebruike as uitloopstrook om die bocht toch volgas te nemen denkek

TiBo
30-08-2001, 09:10
Klopt One, ... bij Blanchimont gaan we er wel een paar het asfalt (naast de baan) zien benutten.
Bij Eau Rouge zou ik dat niet zozeer proberen. Ga ze er daar af, dan ik ze wel eens een rol maken.

Sennake
30-08-2001, 16:48
Originally posted by TiBo
Ga ze er daar af, dan ik ze wel eens een rol maken.

Allee allee maat, schrijf die zin eens opnieuw want het slaat nergens op lol!

krikke
30-08-2001, 16:53
Volgens mij liggen er in Blanchimont curbjes om ze toch een beetje te dwingen om op de baan te blijven. En over curbjes zullen ze toch niet al te gemakkelijk vrijwillig overrijden? En zeker niet met ons prachtig regenweer. Ik denk dat ik veel traction control ga horen deze weekend. Cool geluid trouwens!

Yannick
30-08-2001, 20:16
Ga ze er daar af, dan ik ze wel eens een rol maken.
da moet dus zijn:
Gaan ze er daar af, dan zie ik ze wel eens een rol maken.
tis mor daget weet eh sennake

Sennake
30-08-2001, 20:40
Originally posted by krikke
Volgens mij liggen er in Blanchimont curbjes om ze toch een beetje te dwingen om op de baan te blijven. En over curbjes zullen ze toch niet al te gemakkelijk vrijwillig overrijden? En zeker niet met ons prachtig regenweer. Ik denk dat ik veel traction control ga horen deze weekend. Cool geluid trouwens!

Toen we in Spa de WSC gingen bekijken, kon ik alleen een "geschilderde" curb zien in Blanchimont.
Het kan zijn dat er nu echte curbs liggen, maar toen zeker nog niet hoor...

Pascal
31-08-2001, 00:55
Mannekes,

Ik heb vandaag de geschreven briefing ontvangen voor de baanposten voor de GP. Daarin staat de oplossing voor jullie probleem.
De baanposten hebben oa op verschillende plaatsen de expliciete taak gekregen om op te letten op het overschrijden van de witte lijn en de curbs.

Zo is dit onder andere het geval op de plaatsen die jullie hebben aangehaald : Source (witte lijn bij het uitrijden van de pit), Eau rouge, Raidillon, Blanchimont en Bus-stop. Elke overtreding moet per telefoon, radio en geschreven rapport worden overgemaakt aan het hoofd van de veiligheid, die het op zijn beurt overmaakt aan de koersdirectie. Bij het overtreden van deze regels zullen de piloten een gepaste straf krijgen !?!?!?!?

Een oplossing op jullie vraag ?

C U