PDA

View Full Version : verslag race 4 - R19 -


bart VDB
04-08-2003, 14:46
De dag begon niet zo uitstekend voor ons. We hadden, in de voorbereiding naar de race, de draadstangen in onze wielen vervangen omdat deze 'versleten' waren. Na tien minuten in de training bleken deze echter allemaal los te komen. Nochtans waren ze vastgezet om nooit meer los te komen. Maar je ziet wel. Resultaat: wiel los; velg, draadstang en moeren kapot.
Na dit voorlopîg op te lossen heb ik nog een 5-tal ronden kunnen 'trainen'.
Na de training dus werk aan de winkel voor onze mecaniciens.
Mijn tweede piloot, Tom Segers nam de start. Er werd overeengekomen elk uur van rijder te wisselen. We kenden in de race zelf geen problemen tot na +/- 3u 25 min. Toen kreeg de wagen ineens veel onderstuur en de rondetijden gingen toch behoorlijk naar beneden. Een bandenprobleem (niet te verwonderen met deze hitte). Er werd besloten toch verder te rijden omdat een extra pitstop ons meer tijd zou doen verliezen dan deze tragere rondetijden.
Na 4 uur wedstrijd werden we afgevlagd en blij en voldaan met onze aankomst was ik aan een 'drankje' toe.
We waren 22 ste algemeen en 9 de in de klasse.
We hebben weer een dagje fun gehad en het is ook de vierde race op rij dat we aan de finish komen. Hopelijk blijven we de volgende races ook gespaard van de 'pechvogel'.

Groetjes

Bart Van den Broeck

bart VDB
04-08-2003, 14:54
Originally posted by bart VDB
Toen kreeg de wagen ineens veel onderstuur en de rondetijden gingen toch behoorlijk naar beneden

Met naar beneden bedoel ik 'slechtere tijden', want dit zou wel eens verkeerd geinterpreteerd kunnen worden. :fight:
Het is voor mij ook warm (te warm). :frusty:

GM RACING
04-08-2003, 16:48
Bart, we waren mee hoor ! :) :)
Doei
Luc
GM RACING