PDA

View Full Version : Leinders en BASTOS


Finish
30-08-2001, 20:10
Mjawel, krijgen we misschien kans op een Vlaming in de F1 ?

In ieder geval goeie keuze van Bastos om met Leinders in zee te gaan, aangezien ik nog altijd geen hoge pet opheb van Saelens.
Saelens kan je het best vergelijken met een Verstappen, presteert soms, maar niet al te veel.

Een zwarte European Minardi zou al niet samengaan met Bastos rood. Hopen op een OrangeArrowsBASTOS ? :D 't zal ne kleurboek worden dan ;)

Maybe Prost ?

BTW, Burti is naar het schijnt reeds bevestigd voor seizoen 2002 bij Prost ?

Oneliner
01-09-2001, 22:02
of ferrari of mclaren :)

Werner333
01-09-2001, 22:15
Ik heb gehoord dat die Bastos sponsering maar enkel en alleen voor in Spa zou zijn.:confused:

Oneliner
01-09-2001, 22:33
hmz, da betwijfel ik.
Dat tabak, da al ni 100% op punt staat in belgiË, alleen voor de race in belgie zou sponsoren, zouk een beetje belachelijk vinden zenne

Pascal
02-09-2001, 23:45
De BASTOS-sponsoring zou inderdaad enkel gelden voor de laatste twee races van 2001. Maw Spa en Monza.

C U

Oneliner
03-09-2001, 19:12
tis verkeerde thread, i know, mor wt hebt ge kunnen zien van et ongeval pascal???

Joosen
06-09-2001, 17:08
Hi guys,

Ik ken dit forum nog maar 5 minuutjes maar moest hier toch op reageren.(ben vroeger zelf nog door BASTOS gesponserd geweest)
Het is natuurlijk een prachtig initiatief van BASTOS en zij zullen hier ongetwijfeld heelwat publiciteit mee gehaald hebben, zeker nu Eurosport terug op de kabel is.
Het is echter duidelijk dat een Belgische "cigarettier" als BASTOS niet het budget heeft om alleen iemand naar de F1 te loodsen. Het was dan ook te lezen in interviews (met Kurt Mollekkens en Bas Leinders) dat men hoopt dat deze deal als "trigger" kan dienen om andere Belgische bedrijven (Belgacom ???) over de streep te trekken.
In elk geval zou Bas dit jaar al een F1-test doen "en niet bij Minardi". Ik hoop in elk geval dat het allemaal uitkomt, de eerste Vlaming in de F1, dat moet toch van de daken geschreeuwd worden hé !!!

Groetjes, Tim

Oneliner
06-09-2001, 20:21
Bastos heeft idd ni et budget om leinders naar de f1 te leiden, maar het is me dunkt toch een schone co-sponsor denk ik

RoBByNiO
20-09-2001, 13:37
volgens de laatste geruchten heeft Bas BIJNA een test te pakken bij Sauber dt op zoek is naar een nieuwe rijder nahet vertrek van Raikkonen naar McLaren. Felippe Massa en ANdre Loterer werden al genoemd. Nu ook misshcien Bas? Maar eerst een test voor Bas!

>>>>Intussen probeert ook de Belgische F3000 rijder Bas Leinders nog een test bij Sauber te bemachtigen om zo zijn kunnen te demonstreren. De Belg hoopt daarbij vooral op de steun van telecommunicatiebedrijf Belgacom dat hem het nodige geld voor een test zou moeten schenken. Het Sauber team heeft overigens wel oren naar een sponsor uit de telecomsector<<<

www.f1racing.nl

yvdp
20-09-2001, 16:22
Zou best wel cool zijn zonen belg in den f1. En dan nog bij sauber. Is zien ofda Bas Leinders echt wel zo snel is als ze zegge.

Sennake
20-09-2001, 16:30
Mja, been there, done that. Dat wordt weer eens niks. Sorry dat mijn jeugdig enthousiasme in de loop der jaren serieus afgezwakt is...

RoBByNiO
20-09-2001, 16:34
tja sennake ziet liever colombianen in de F1 he!

yvdp
20-09-2001, 16:35
idd. Rien, nothing, niks, ...
Allé, you'll never know. Zie naar Raikkonen en button vorig jaar.

RoBByNiO
20-09-2001, 16:38
raikkonen dit jaar?

denk toch da Montoya een betere rookie was!

yvdp
20-09-2001, 16:42
denk dagget verkeerd begrepe hebt robby.
Raikkonen dees jaar en button vorig jaar

Sennake
20-09-2001, 16:42
Originally posted by RoBByNiO
tja sennake ziet liever colombianen in de F1 he!

Dat zie je verkeerd hoor. Maar ik heb al zoveel Belgen in de F1 gezien die er niks van terecht brengen en nog meer die in de media de F1 ingeschreven werden en zelfs nooit een F1 van dichtbij zagen.
Dus vergeef me als ik pas enthousiast zal doen als
1) het een feit is
2) die bewuste Belg nog een realistische kans op een podium maakt ook.

Vergeet niet dat ik de tijd Van Ickx en Boutsen actief gevolgd heb en dus al wat gewoon ben eh...

RoBByNiO
20-09-2001, 16:48
mja

yvdp: wa bedoelde met Raikkonen dees jaar? Toch geen beste rookie?

yvdp
20-09-2001, 17:19
das waar, maar doeget toch verbazingwekkend goe hé

RoBByNiO
20-09-2001, 17:35
ja, net zoals Alonso