PDA

View Full Version : Wiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


Finish
30-08-2001, 21:56
BIG BIG BIG THNX TO SENNAKE, PASCAL en de baancommissarissen van Francorchamps !!!

For FREE naar de kwalificiiiisss !!!!! WIIIEEEEE

Finish
30-08-2001, 22:15
'k moe azo nog wel een beke details kennen, kwestie da pa en ma hier nie al te bezorgd zijn eh ;)

Vraagskes:

-Om hoe laat vertrekken (om hoe laat opstaan dus :D )
-Om hoe laat terug (om hoe laat gaan slapen dus :D )
-Ben ik de énige Schumachersupporter die meega ? (aarghll :D)
-Heb ik hier nog ne paraplu en ne regenmantel liggen ? :D
-Eten meepakken of gaan we daar samen met heel Jos Verstappen minnend Holland aan de plaatstelijke hotdogkraam staan eten ? :D
-Mogen we de pitsboxen niet ff binnenlopen ? :D :D


WIIIIEEEEEEEEE -still can't believe it- :D

Sennake
30-08-2001, 22:15
Ik zou langs deze weg ook Pascal en Rrubinio willen bedanken om aan ons te denken wat betreft vrijkaarten voor de F1 in Spa.
Ik heb getracht om met de 5 kaarten die ik ter beschikking heb, zoveel mogelijk mensen gelukkig te maken en in eerste instantie heb ik de mensen gecontacteerd die op de meeste meetings waren en waarvan ik het telefoonnummer heb. Er zijn natuurlijk meer mensen in de paddock dan dat ik kaarten had, en het is ook niet simpel om mensen uit te kiezen want dat betekent automatisch andere mensen uitsluiten. Maar ik heb in eer en geweten gehandeld en getracht zo rechtvaardig mogelijk te zijn met als criteria :
1) Wie is er het meeste komen opdagen op de meetings?
2) Wiens telefoonnummer heb ik?
3) Wie heeft geen 2de zit?

Moest er in de toekomst ooit nog zo een geschenk uit de hemel komen te vallen, wil ik wel zeggen dat je een grotere kans maakt als ik je telefonisch kan bereiken.
Dus Jan, Alain, Krikke, en alle anderen die graag hadden meegegaan en wiens telefoonnummer ik niet heb, nie twijfelen eh!

Ik heb trouwens nog één plaats over om zaterdag naar de kwalifs te gaan en de F3000 race te zien. Je moet wel zien dat je om 8 uur 's morgens hier thuis bij mij kan zijn. De rest doe ik wel. Kandidaten mogen zich melden tot zaterdagochtend 8 uur...

Bel me op 0496/985541

Ik woon in Schandooi 31, 2431 Veerle-Laakdal

We vertrekken hier zaterdag om 8 uur en zijn rond 19 uur terug.

Werner333
30-08-2001, 22:19
Pascal, Rrubinio en de anderen, bedankt.
Ik veronderstel dat het moeilijk wordt om jullie Zondag te ontmoeten, dus tot de volgende keer.

Sennake
30-08-2001, 23:13
Ik heb ook nog een plaats vrij voor zondag!!!
Dan vertrekken we wel hier thuis om...5 uur!!!
Eerst komt, eerst maalt!

Pascal
31-08-2001, 00:40
Moeilijk bereikbaar? Hahaha

Wij zijn geen F1-piloten hé.

Altijd welkom op de camping-parking van de baancommissarissen. Deze is gelegen in de buurt van Combes, ttz op de weide gelegen tussen Combes en Bruxelles. (niet de eerste, maar de tweede) Er is daar een tent met oa bier (nee geen FOSTERS) en daar zullen wij alleszins na de wedstrijd vertoeven en napraten over het WE.

C U

Mario
31-08-2001, 08:26
Ja zeg, heel hartelijk bedankt voor deze totaal onverwachte geste. Gisteren krijg ik telefoon van een totaal overstuurde Guy: "Ja, met Mario Sablon ?" "Dag Guy" hoor ik aan de andere kant van de lijn. :D

Enfin, hij mij rap verteld wat er te gebeuren en ik stond toch wat perplex.

Rallyloverke
31-08-2001, 10:12
Dit weekend ga ik aan mij voorbij laten gaan, op die manier bouw ik ook krediet op om volgend jaar naar de Deutschland-Rally te gaan, dit jaar nog eens naar Essen èn naar de Grensland-Racing-show en eventueel volgende week mee naar de Spa-wandeling. In de thread van de Spa-wandeling heb ik daarover nog timing-vragen gesteld.

En er zijn er ongetwijfeld die nog veel liever Formule 1 zien dan ik.

Oneliner
31-08-2001, 14:11
THX 100000000000000000000x voor de kans om is f1 int echt te zien.

ik sta al te popelen

Sennake
31-08-2001, 17:43
Ondertussen (ik moet toch up to date blijven eh) zijn alle plaatsen voor zondag eruit, maar ik heb nog steeds twee plaatsen vrij voor de zaterdag (trainingen, kwalificaties en F3000 race!)
Is er echt niemand die gratis mee wil naar Francorchamps??????

Finish
31-08-2001, 18:25
Mjah, ik moet WEERAL afzeggen aan de vooravond van de kwalificaties van de GP, kgaan er weinig woorden omdraaien maar ik vind het serieus klote :(

Reden (ongeldig mor allez) : -Zelf een bus nemen naar een plaats die ik nie ken, das nie echt mijn gewoonte.....
-In feite had ik al een boel afspraken voor zaterdag, zoals ge trouwens allemaal wel weet is mijne zaterdag zowiezo al ne moeilijke dag.

Mjah..

BTW Sennake: sowwy voor het afbrekend GSM-gesprek, maar mijn belkrediet bleek op te zijn :(


Mijn tv is minder ver dan Francorchamps, maar ik mis in ieder geval de échte kick....ik hoop dat het uitstel tot volgend jaar blijft.
't ging allemaal zo pokkesnel eh :/

Ge kunt u nie voorstellen met welk raar gevoel ik nu zit...

Ik wens de gelukkigen die WEL gaan natuurlijk veel plezier en toch nog een BIG BIG Thnx aan Pascal en z'n crew en Sennake die die mij toch niet vergeten was voor een eventueel plaatsje om mee te kunnen. Laat ze daar in Spa eens zien dat we van de paddock zijn en neemt verdomde veel fotos hé ;)

Volgend jaar beter ?

Sennake
31-08-2001, 18:52
Aan diegenen die ik gecontacteerd heb en die moeten afzeggen hebben : no hard feelings hoor, ik heb daar alle begrip voor. In elk geval ben ik dan zeker dat ik niemand overgeslagen heb en een volgende keer beter zeker?

Effe de stand van zaken meedelen op vrijdag 31 augustus om 18.45 :

Gaan mee op zaterdag :

Sennake
Oneliner
Jan (Pips)
Beamer
(1 plaats vrij)

Gaan mee op zondag :

Sennake
Oneliner
Mario
Werner
Johan

Dus nog 1 plaatske vrij voor zaterdag, en we vertrekken bij mij thuis om 8 uur. Last call!!!!!!!

Je kan me nog steeds bellen, maar wel op mijn GSM want ik ben seffens bij mijn schoonzus. Dus hier is HET nummer :

0496 / 985541

TiBo
31-08-2001, 20:08
Nen toffe pee dat Sennake !! Gevatte posts én kaarten voor Spa !
Als het nu nog nen Schumi-fan zou kunnen zijn ;) ;)

Mario
31-08-2001, 20:22
Amuseert ulle in ieder geval morgen :).

Ow, ik zie dat ik Jan alweer zal mislopen :(.

En Sennake, moet dat zondag nu ècht zoooo vroeg ?

Werner333
31-08-2001, 20:27
Ja Mario, de ochtendstond heeft goud in de mond.
Tot Zondag.

Sennake
31-08-2001, 22:23
Ik wil (bij eenparigheid van stemmen) er wel een uurtje afknijpen. Zes uur ipv vijf uur, maar dat is echt wel de uiterste limiet eh.
Johan kan dit wel niet lezen (geen PC thuis) dus ik reken op Mario of Werner om hem dit morgen zaterdag te melden dan. Zijn nummer is 0476/953031. Oneliner licht ik zelf wel in want die komt morgen mee.
Dus : 6 uur hier bij mij thuis dan. Kan ik zelf ook een uurke langer maffen. Ik zal het nodig hebben. Mario, Werner, ik reken echt op jullie voor Johan eh?
See you on sunday guys!!!

Oneliner
01-09-2001, 00:13
owkeej, een uurke later is ook bon voor mij

Mario
01-09-2001, 07:54
Da's nu eens een mooi gebaar zè.
:)

Ik zal Johan proberen te bellen. Dus rond 5 uur bij mij Oneliner.

Finish
01-09-2001, 09:29
De eerste vrije training vandaag zou normaal gesproken om 09.00 vanmorgen zijn gestart, maar door de enorme mist boven het circuit van Spa-Francorchamps is het onmogelijk voor de medische helicopter op te stijgen.

Wanneer de medische helicopter niet kan opstijgen voor een ernstig ongeluk zal de sessie niet starten tot dat de mist opgetrokken is.


Als dat geen prachtig nieuws is voor onze paddockers...nu zijn ze zeker dat ze op tijd komen voor de practice sessions.

EN voor de televisiekijker kan dit pokkeweer enkel spektakel betekenen. HAAAA SPa.. ;)

Sennake
01-09-2001, 19:08
Ons nie gezien op TV? We hebben nochtans hard gezwaaid zelle!
We stonden in Pouhon, naast het "WC huisje".
Morgen zullen we in "Bruxelles" staan ofwel "Pouhon" opnieuw...

Oneliner
01-09-2001, 21:50
Morgen allemaal goe kijken naar "pouhon", want dara in de buurt zitten we.

Misschien moeten wij maar eens ne ronde helemaal aan den draad gaan staan beneje :)

man, dit is zalig.
hier een paar fotokes:

deel1:

http://www.oneliner.f2s.com/images/bari.jpg

http://www.oneliner.f2s.com/images/hakkinenbon.jpg

http://www.oneliner.f2s.com/images/jaguarbon.jpg

http://www.oneliner.f2s.com/images/jordan.jpg

http://www.oneliner.f2s.com/images/montoyaaaa.jpg

http://www.oneliner.f2s.com/images/ralf.jpg

Oneliner
01-09-2001, 21:51
deel2:

http://www.oneliner.f2s.com/images/sauberbon.jpg

http://www.oneliner.f2s.com/images/schumi.jpg

http://www.oneliner.f2s.com/images/villeneuvebon.jpg

astu :)

en nu slape, want ik moe er morgen vroeg uit

Yannick
01-09-2001, 22:02
danku onelinerke
hier een stukske van de chat over de foto van hakkinen die opmerkelijk scherper is dan de rest..
{21:44:44} <@Finiz-RIP-> kewl
{21:44:47} <@Finiz-RIP-> maar onscherp :)
{21:44:52} <@Finiz-RIP-> :)
{21:45:58} <@Finiz-RIP-> diene foto van hakkinen is scherp, maar da komt omda hakkinen zoals altijd traag reed :)
{21:46:00} <@Finiz-RIP-> :)
{21:46:06} <@De_JoS> idd rofl :p
{21:46:14} <@De_JoS> kwou just etzelfde zeggen :pp
{21:46:14} <@one|trugvanf1> tssssss
{21:46:19} <@De_JoS> azo tegen 20/uur :p :p
{21:46:27} <@De_JoS> *prut prut prut* voorbij :p :p

mor toch koewl fotokes oneliner

Werner333
01-09-2001, 22:11
Prachtig One.
Ga morgen ook es wa fotokes pakken.
5 filmpkes van 36 zal wel genoeg zijn zekers?

Oneliner
01-09-2001, 22:32
jot :)
ik neem er bewust geen mee, want anders tsaan er iere maandag 250 fotos op et net..... :)

mor aan pouhon, das wel de plees 2 bie :)

Mario
02-09-2001, 04:20
Daar stond ik in '90 ook. Indrukwekkend hoe ze uit die bocht komen. Toen stond daar ook vrij weinig volk. Dat zal vandaag wel anders zijn.