PDA

View Full Version : Donderdag 30 augustus, vrije-trainings-dag


Rrubinio
30-08-2001, 22:42
Donderdag 30 augustus, vrije-trainings-dag

Vandaag terug op het circuit geweest, voor het eerst sinds de 24 uren. Wat een troosteloos schouwspel. De paddock lijk op een bouwwerf, heftrucks rijden op en aan, tenten worden afgebroken (24 u) – verplaats of nieuwe opgebouwd (VTB-VAB weekend). En menige brouwer komt zijn laatste lege tonnen ophalen. Zesenzestig duizend (66.000) betalende toeschouwers hebben een breed spoor van blikjes en andere troep achtergelaten. Poetsploegen hebben hier nog weken werk, en hebben vermoedelijk zelfs tientallen handen te kort. De training zelf dan, vermits er geen belangrijke wedstrijd in de nabije toekomst op de kalender staat (trucks mogen niet trainen op donderdag) was het een beetje voorspelbaar dat er alleen belangstelling voor deze donderdagtraining zou zijn door de deelnemers aan de Classic Club Days (30/09). Sporadisch zagen we eens een niet old timer, maar deze rangschik ik dan naar bij de young timers. Mijn natte vinger voorspelling moet ook kloppen hé. Wie en wat was er: (De leeuw-Van de Kerkhove) Honda Civic, (R. Stahl) Opel Ascona, (De Pauw-De Pauw) Chrysler Neon, (Gerd Wünsch) Lola-BMW T294 en McLaren, (Kleinherben-Behling) K&B Racing BMW =ex Belcar van Huber ???=, (Michael Beilke) Hildon Porsche, enkele Alfa’s voor de Squadra Bianca, een stuk of vier 2Pktjes en een zeer mooie maar erg trage Jaguar. En zoals gewoonlijk enkele deelnemers van de Touring Cup: (Bosmans-Vermeire) Megane, (Oeyen-Van Kerckhoven) Megane, (Scheers-Clocheret) Mercedes, (Van Samang-Pauls) Opel Corsa, (Braeckmans-Smeets) BMW M3 =onderuit op post 8 met schade=. Ha ja, er waren ook nog enkele Caterham’s van de PENTHOUSE challenge. Maar ik heb de piloten niet kunnen zien, of is PENTHOUSE alleen maar een sponsor.;) Zo en nu inpakken en naar de urinoir van de Belgique voor het jaarlijks FIA clubkoerske. Misschien tot op TV of live in Francorchamps, niet waar sennake en co. :D :D

Werner333
30-08-2001, 22:50
Originally posted by Rrubinio
Zesenzestig duizend (66.000) betalende toeschouwers hebben een breed spoor van blikjes en andere troep achtergelaten. Poetsploegen hebben hier nog weken werk, en hebben vermoedelijk zelfs tientallen handen te kort.

Toch wel triestig dat die mensen hun afval niet in de vuilbakken kunnen droppen. nu moet ik wel zeggen dat die af en toe wel overvol waren.

Voor de rest kijk je maar eens naar het spam forum en de Wiiieeeeee thread, Rrubinio.;)