PDA

View Full Version : Tussenstand Belcar na 24 uren


wilmai
31-08-2001, 00:17
Na enkele uren van cijferen is hij hier dan de enige echte tussenstand van de BELCAR na de meest afmattende 24 uren van de laatste jaren.

De stand voor de GT, Touring wagens en de Throphees zijn bijgewerkt.
Deze tussenstand is te vinden op de site van Corsa Racing.
Is jullie de prestatie van die Opel Astra ook opgevallen of hebben jullie allemaal maar de vip uitgehangen en niet veel naar de wedstrijd gekeken. Echte mannen van de 24 uren slapen onder de blote hemel in hun slaapzak tegenover de boxen.

Greetz

www.corsa-racing.be (http://www.corsa-racing.be/)

Pascal
31-08-2001, 01:04
Inderdaad. En echte, echte mannen bvb baanposten slapen "naast" de vangrails.

Alle gekheid op een stokje : inderdaad een dikke proficiat voor de Astra van PAULS en JANKELEVITCH.
Vooral ermee rekening houdend dat zij de wedstrijd afwerkten onder hun tweetjes in tegenstelling tot de andere teams die met drie piloten reden.

Een welgemeende dikke proficiat.

C U

Mark
31-08-2001, 20:06
Inderdaad, ik lag met mijn edele delen tussen de Fia-draad en de bezoekersdraad. Languit op de achterbank...........'s morgens werd ik wakker met twee bezoekers die naar mijn ODOL stonden te kijken.............

Jullie weten toch wat ODOL is?

Wilmai, klopt het dat jullie tijdens de 24u van een "straat-astra" de achterlampen hebben gebruikt?

Heb trouwens een paar mooie foto's van jullie getrokken......hopelijk volgende week online

Finish
31-08-2001, 20:22
owla mannen, oppassen met dat ODOLgedoe of ik moet hier nog censuur gaan toepassen :D

Werner333
31-08-2001, 20:36
Ja Wilmai, prachtprestatie van jullie.
Trouwens slechts even 1 uurtje gaan liggen tijdens de 24 uur.
En dat van die achterlamp dat klopt.
Ik heb de "straat Astra" zien staan met 1 lamp minder.

Werner333
31-08-2001, 21:17
Zondagmorgen 1st linkse
http://members.v3space.com/333sp/paddock/opel.jpg

wilmai
31-08-2001, 23:59
Jo de mannen eindelijk nog eens enkele mensen die een gewone auto een fantastische race hebben zien rijden.
Van dat achtelicht dat klopt het komt niet uit een gewone straat astra want dat past niet helemaal, maar wel uit een straat versie van een OPEL ASTRA OPC.
Dit verhaal werd vervangen tijdens een normale pitstop hiervan was geen extra verlies van tijd nodig.
Mannen hebben jullie nog goede foto's jullie mogen ze me altijd sturen in einder welk formaat. Via mijn postbus op de site.

We regelen dat wel eens in Zolder met een lekkere pint bier of een bezoek aan de box van CORSA RACING

Mannen op naar de volgende wedstrijden.

Greetz

Mark
02-09-2001, 22:41
Die staat! Bij Tinus in de oto-bar, wilmai.

Heb er een paar van de astra opc geschoten, kijken of ze gelukt zijn.

Ennuh waarom kan jij het wel, en sport 24 niet wat betreft een tussenstand e.d. ..............eigenlijk is het diep treurig dat ik dit intik. Hoe kan Zolder zo'n waardeloze deal sluiten:mad:

wilmai
03-09-2001, 11:46
Niet bij Tinus in de OTTO-bar.
Maar bij ons in de tent of de mezzanine als we er een vast krijgen bij de race promotion night.

En van die tussenstanden als er iemand is de reglementen kan lezen en een beetje met een spreadsheet werken dan is het toch geen probleem om een tussenstand te berekenen.

Maar ja een telraam kopen is duur tegenwoordig
:D

greetz

wilmai
18-09-2001, 08:51
Beste Belcar forum fanaten,

Vandaag 18 september 2001 ben ik tot de vrolijke constatatie gekomen dat nu ook op de officiele site van de belcar de tussenstand staat van de belcar.

:fight:

Ja de volgende wedstrijd is maar enkele dagen meer vanaf.

greetz
wilmai

Werner333
18-09-2001, 19:39
Prachtprestatie van de "officiele" site.:(

Mark
19-09-2001, 23:15
Tja heb die Willem van Sport 24 maar eens voor lul gezet...eikel!

Bedankt voor jullie reacties op dat "flutforum"