View Full Version : Dynamic Performance Attack
http://www.pistonheads.com/clubmans/default.asp?storyId=7089
Dit zou wel eens een waardige vervanger kunnen worden van mijn Lotus Elise. Any comments??
Greetz!
Gert
Naar mijn mening zelfs mooier dan een Elise maar wat zal de prijs zijn. Ben benieuwd.
De prijzen vallen reuze mee...
Zie ook
www.dynamic-performance.co.uk
www.k1-styling.sk
BASE PRICES:
EUROPE Kit Price: 16.600 EUR
Kit include everything you need to build your Attack as seen on pictures, except aftermarket steering wheel, shifter, exhaust tips, wheels, three additonal dash gauges and carbon fiber "front lips". Interior seats and panels are included.
Turnkey Price: (based on Honda Accord) 24.900 EUR
We build your "open roadster" troubles free up to "turnkey condition"! You just have to choose your favorite color paint, wheels, and extras!
(donor car required)
(Prices vary due to Euro/U.S.dollar ratio)
(Prices are Ex-Works Slovak Rep.)
Turnkey Price based on all new parts/Ford powertrain
Ford 2,0 liter, 16V, 4 - cylinder DURATEC 145hp / 5-speed manual trans. 37.400 EUR
Ford 2,5 liter, 24V, V-6 cylinder DURATEC 170hp / 5-speed manual trans. 39.800 EUR
Ford 2,5 liter, 24V, V-6 cylinder Supercharg. 260hp / 5-speed manual trans. 43.900 EUR
woest autooke idd, maar los van de prijs, hoe zit het met homologatie, crashtests enz. Is dit wel haalbaar voor een particulier met modest budget in België? Toch wel belangrijk denk ik en allicht daardoor dat de Elises en Super 7's interessanter zijn tenzij er een invoerder is die al de moeite voor ons wil doen natuurlijk. ;)
Edit - Qua veiligheid moet het wel snor zitten, gezien voldoet aan bijv. NASCAR regelmentering, tenminste volgende de specs op de site.
Maar hoe zit dat eigenlijk met homologatie ed van zulke kit cars in België? :confused:
R@ce@holiC
12-08-2003, 17:46
Tijdje geleden zijn wij (ik en pa) op zoek geweest naar kit cars en alles er rond. De wagen waar wij op aasden was een Tiger supercat. Een Lotus Superseven replica.
Met de afgewerkte wagen moeten wij eerst naar de fabrikant (in ons geval engeland) gaan waar ze hem dan controleren en je (als alles in orde is) na een strenge controle een papier meegeven waarmee je in engeland naar de keuring kan.Na de keuringkan je dus al met engelse platen rond rijden.
Daarna komt de belgische papierenhompeslomp die zo een 9 maanden en meer kan aanslepen.
Wij moesten de wagen dan laten inschrijven als Old-timer , denk niet dat dat hiermee het geval is :D.
Giovanni
12-08-2003, 20:37
Er bestaat eveneens de mogelijkheid in een kitcar via de Engelse "Single Make"
Je registreerd een postbus op het Isle of Man, waar je dan je wagen inschrijft.
Je rijd dan ook rond met Engelse platen uiteraard.
Er is maar 1 "Catch" aan.
Je moet officieel 1 keer per jaar het land uit !
Dus 1 keer per jaar met je paspoord in de hand naar een buurland, daar een duanier gaan wakkerschudden en zorgen dat die in stempel in je paspoort zet ( als hij die nog terugvind ).
Er is trouwens een soortgelijke procedure in Andorra !!!
Je kan dus ook met de exclusieve Andorrese platen rondrijden ( enkel 5 getallen ) maar hoe dit exact in elkaar zit weet ik niet.
Kan niet....
Je rijdt ALTIJD in overtreding.....
C U
Bart.Vandecavey
12-08-2003, 20:58
Ik ken iemand die zijn wagen heeft ingeschreven in Engeland. Als bedrijfswagen bij een dochteronderneming van zijn bedrijf in België...
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.