View Full Version : Snelle boten
Isabelle
12-08-2003, 22:38
Een vraagje: Als je als doorsnee mens eens een tochtje met een snelle boot wilt maken, waar kun je dan terecht? Ik veronderstel dat er in ons land wel firma's bestaan die zich daarmee bezighouden, maar waar en wie?
Ik heb gespeurd via Google en de Gouden Gids, maar kom altijd terecht bij mogelijkheden om gewone boottochtjes te maken. Da's dus niet wat ik zoek. Het is de bedoeling dat het behoorlijk vooruit gaat.
Mocht je een tip hebben, alvast bedankt!
Isabelle
:)
Bart.Vandecavey
12-08-2003, 22:46
Originally posted by Isabelle
Een vraagje: Als je als doorsnee mens eens een tochtje met een snelle boot wilt maken, waar kun je dan terecht? Ik veronderstel dat er in ons land wel firma's bestaan die zich daarmee bezighouden, maar waar en wie?
Ik heb gespeurd via Google en de Gouden Gids, maar kom altijd terecht bij mogelijkheden om gewone boottochtjes te maken. Da's dus niet wat ik zoek. Het is de bedoeling dat het behoorlijk vooruit gaat.
Mocht je een tip hebben, alvast bedankt!
Isabelle
:)
Ik dacht dat ze in Surfers Paradise (Knokke)hun boot nog gebruikten om leden mee te nemen met boottochtjes op zee (een Ausprey 150PK).
Anders eens lief vragen aan een eigenaar van een boot in een of andere "surfclub".
Die zullen u dan wel niet zelf laten varen uiteraard...
Nu komen we echt in mijn vaarwater se. Heb tegen Guy en Werner ooit eens gezegd dat ze maar eens moeten meegaan naar ons huizeken in Spanje. Daar hebben we een bootje liggen om wat mee te stoeien in de zee.
http://www.bellaboats.fi/gb/boats/aquador/images/products/aq26ht_side.jpg
2 x 265 PK, niet echt ideaal om achter te waterskiën maar best leuk om met de banaan achter te hangen.
Hij is niet te huur, maar binnen enkele weken ga ik nog eens voor een paar dagen naar daar. Wie zin heeft om eens mee te gaan voor een weekendje roept maar hé
amai driesco, wa een machien!
alleen de spoiler ontbreekt :D
maar bangelijk zo een getinte ruiten
da zie ik mij later ook nog wel kopen, maar dan wel een iets kleinere, waarin je ook kan slapen en waarachter je kan waterskiën!
en met getinte ruiten en een spoiler vanachter (voor de waslijn :D)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.