PDA

View Full Version : F3 euroseries Nurburgring


A.J.
15-08-2003, 15:23
Zojuist zijn de vrije trainingen afgelopen op de Nurburgring.
Jan Heylen realiseerde een mooie 4de tijd.
Het is te hopen dat hij dit straks tijdens de eerste kwalificatie kan verder zetten.
Ik ga morgen in ieder geval naar Duitsland.
De tijden kan je bekijken op www.f3euroseries.com

FormulaV-JH495
15-08-2003, 16:19
Ik hoop echt dat hij zijn goeie vorm van vorig weekend - waar hij een 5e sneltste rondetijd haalde - tijdens de race kan blijven aanhouden dit weekend ....

FormulaV-JH495
17-08-2003, 10:32
Nope ... Uit de race na 300m ... heeft er iemand hier beelden van de races ??? die ik kan kopiëren of gewoon es zien ... thx.

A.J.
17-08-2003, 15:24
Jan Heylen heeft 2 keer brute pech gehad op de Nurburgring. Bij de eerste start zaterdag nam hij een schitterende start en sprong van de 17de naar de 10de plaats. Bij het insturen van bocht 1 wordt hij dan aangereden en vliegt Parente over zijn wagen. Opgave, auto zwaar beschadigd en wat nek en hoofdpijn waren de gevolgen voor Jan. Als je zijn helm zag werd pas duidelijk hoeveel geluk hij gehad heeft. Zijn helm was over de gehele rechterzijde één en al rubber van de band van Parente.
De wagen werd gerepareerd en zondag tijdens de tweede race gebeurde opnieuw iets gelijkaardigs. Opnieuw werd hij vanachter aangereden met de opgave tot gevolg.
Een weekend om te vergeten!

FormulaV-JH495
18-08-2003, 10:40
het ziet ernaar uit d

FormulaV-JH495
18-08-2003, 10:53
het ziet ernaar uit dat het een seizoen wordt om te vergeten ...
Had hij niet beter de Engelse F3 gereden ??? of de Engelse Formule Renault ... daar kon hij hem bewijzen tegen Lewis Hamilton .. nog een door Mercedes-McLaren gesponsorde rijder ...
Eigenlijk wel jammer ... Na zo'n goe jaar in de FFord ... but I know He'll get there